Opinie klientów o MG Alexander The Great

4.8 /6
78 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.1
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Alex, --- 11.04.2024
Termin pobytu: marzec 2024

Czysto, sprawna i sympatyczna obsługa

Holel ok, ale w srodku niczego. Ładne długie molo, zejscie do wody dosc problematyczne. Basen spory i czysty. Reszta OK. Jedzenie troche słabe, ale nikt głodny nie chodził.

5.5/6

Barbara Teresa, Warszawa 26.12.2023
Termin pobytu: grudzień 2023

Jakość względem ceny ****/*****

Ogólnie lokalizacja resortu od strony lądu - hardcorowe, od, strony morza - doskonale. Ochrona gości (chociaż rozumiem) jednak ograniczając wolność i utrudniające wypoczynek a tego osobiście nie toleruję. Pod względem higieny - dbałość o pokoje - bardzo czysto i starannie jednak stały brak cieplej wody to ogromna uciążliwość. Zdecydowany minus. Posiłki i możliwość doboru - bez uwag. Koszmar to plastikowe i papierowe kubki w barach i serwowanie w nich kawy, herbaty... Animacje - starannie zorganizowane z absolutnym tamtejszym liderem ekipy - Samuelem. Obsługa hotelowa - tak jak wszędzie w tum rejonie - nie rozumiejąc treści umowy recepcja próbuje wcisnąć inny standard pokoju niż jest wykupiony i tego trzeba pilni wac i wymagać realizacji warunków zakupionych u organizatora. Rezydent : uczynny i pomocny, przewodnicy również

5.5/6

Ilona Hanna, Szczecin 14.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

hotel adekwatny do ceny

plusy: - duże pokoje (klima i prąd działają nawet po wyjściu z pokoju, bez karty) - bezpośrednio przy plaży (pomost i możliwość snurkowania, możliwość podziwiania pięknej rafy bez oddalania się od hotelu, można zobaczyć żółwie i delfiny) -dużo leżaków -dobre animacje (cały dzień atrakcje + wieczorne show + dyskoteka) -miła obsługa -basen do nurkowania z butlą -teren wokół hotelu zadbany -jedzenie każdy wybierze coś dla siebie -dobre jedzenie w restauracji włoskiej (fajny klimacik) - na plaży i przy basenach ratownicy -każdy pokój ze sporym balkonem -pokoje dobrze wyciszone (nie słychać sąsiadów) -w recepcji pani Polka która pomoże wszystko załatwić (nam np. wymieniono lodówkę na naszą prośbę) -bardzo dobra cena do jakości (za pobyt 7 nocy all inclusive 2 osoby dorosłe + dziecko, pokój z widokiem na morze zapłaciliśmy 5 600 łącznie) minusy: -np. w jednym barze wino jest w pakiecie all inclusive a w innym dodatkowo płatne -łazienki w kiepskim stanie ale duże -w barach ciepłe piwo i wino -snack bar nie polecam

5.0/6

Damian 12.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

polecam, choć jest kilka uwag

plusy: - rafa przepiękna i to największy plus, nawet w parkach narodowych, gdzie miałem tripy nie było tak ładnie, rozdymki to nr 1 na tej rafie i wiele kolorowych ryb. Rafa pięknie załamuje się w głębiny, więc dla free diverów to raj. Niestety żółwi, delfinów i innych nietypowych stworzeń nie spotkałem, nurkowałem codziennie po kilka godzin przez cały tydzień - fajne baseny i mało ludzi, więc spokojnie - animatorzy nie naganiają, jakby ich wcale nie było - ogólnie wszyscy się starają i nie ma żadnych zaczepek podczas opalania, a to się bardzo ceni, przez tydzień miałem tylko jedną propozycję masażu, z czego zresztą skorzystałem (cena zbita do 30$ za 50min z sauną) minusy - śniadania TYLKO do godz. 10.00 , później już nic nie ma, mimo, że niby późne śniadanie do godz.11, to brak kawy i sprzątnięte nawet kubki do herbaty, brak dżemu do bułek itp. śniadanie powinno być do godz. 11.00 w standardzie, bo niektórzy chcą się wyspać na urlopie - ciągła walka z kelnerami o jedzenie, jeśli na chwilę coś zostawisz przy stoliku, bo idziesz sobie nalać herbaty, od razu wszystko znika i trzeba nakładać całe danie od nowa, brak rozeznania kelnerów i sprzątanie wszystkiego jak leci, nawet całych dań to marnotrawstwo jedzenia - prawie ZERO wegańskich dań, to znaczy są sałatki, ale nic ciepłego oprócz makaronów i ziemniaków, brakuje listy alergenów - TRAGICZNE WIFI, wieczorami, gdy wszyscy korzystają prawie przestaje działać w pokoju, kartę SIM można kupić w hotelu i na lotnisku (chyba podobne ceny) - brak dodatkowych oznaczeń na temat lokalizacji np. siłowni, pytałem kilku osób, ale nikt nic nie wie, podobno jest gdzieś czynna do zachodu słońca, tylko co z tego, gdy większość ćwiczy wieczorami i nie skorzysta - brak podstawowych słów u Egipcjan w tym hotelu to już trochę przesada. Naprawdę polecam nauczyć się tych 10-20 słów, lepiej będzie się komunikować TIPY: - dla umiejących dobrze pływać polecam snorklować z molo aż do pomostów innych pobliskich hoteli i wrócić pieszo piaskiem plażą - wycieczki snorkeling przez polskie biura jak zawsze drogie, polecam biuro Sfinks, ale nie morskie wycieczki, bo tam wszędzie tylko unoszenie się w więziennych kamizelkach, a nie snorklowanie.
167820
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem