4.8/6 (104 opinie)
6.0/6
Fajny hotel bardzo blisko morza z rewelacyjną obsługą i animacjami. Obsługa na najlepszym poziomie.
5.5/6
Jesteśmy ( rodzina 2+2) bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu. Obsługa w hotelu bardzo sympatyczna, z większością można porozumieć się po Polsku. Dostaliśmy ładny duży pokój z tarasem w głównym budynku. Wszędzie mieliśmy blisko. Plaża piaszczysta, można wchodzić do wody bez butów. woda bardzo długo jest płyciutka. na plaży wydzielona strefa spokoju. bar z przekąskami i napojami, boisko do siatkówki Długi pomost prowadzi na piękna rafe koralową, można snurkować do woli:) Jedzenie: nie było jakiegoś wow, ale jedzenie smaczne, codziennie znajdzie się coś innego. pani piekła pity w piecu, rano naleśniki, omlety, na kolację najciekawsze propozycje. dużo deserów, mniej swieżych owocow. Słaby wybór serów żółtych i wedlin. Dużo swieżych warzyw, codziennie ryba. Raz na tydzień można wybrać się na kolację włoska lub grillowa. Baseny: jeden dla dzieci brodzik z 4 zjeżdżalniami dla młodszych dzieci, duży basen głęboki od 1.4m Animacje: generalnie jest to spokojny hotel, bardzo wypoczynkowy, jest trochę animacji typu joga, siatkowka, mini disco i wieczorem pokaż. Wszystko bardzo przyjemne. Okolica: pustynia po drugiej stronie drogi:) plażą można podejść do hotelu obok. Minusy: nie ma placu zabaw,
5.5/6
Holel ok, ale w srodku niczego. Ładne długie molo, zejscie do wody dosc problematyczne. Basen spory i czysty. Reszta OK. Jedzenie troche słabe, ale nikt głodny nie chodził.
5.5/6
Ogólnie lokalizacja resortu od strony lądu - hardcorowe, od, strony morza - doskonale. Ochrona gości (chociaż rozumiem) jednak ograniczając wolność i utrudniające wypoczynek a tego osobiście nie toleruję. Pod względem higieny - dbałość o pokoje - bardzo czysto i starannie jednak stały brak cieplej wody to ogromna uciążliwość. Zdecydowany minus. Posiłki i możliwość doboru - bez uwag. Koszmar to plastikowe i papierowe kubki w barach i serwowanie w nich kawy, herbaty... Animacje - starannie zorganizowane z absolutnym tamtejszym liderem ekipy - Samuelem. Obsługa hotelowa - tak jak wszędzie w tum rejonie - nie rozumiejąc treści umowy recepcja próbuje wcisnąć inny standard pokoju niż jest wykupiony i tego trzeba pilni wac i wymagać realizacji warunków zakupionych u organizatora. Rezydent : uczynny i pomocny, przewodnicy również