Opinie o Aurora Bay Resort Marsa Alam

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(128 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Aurora Bay Resort

    Przemyslaw, WŁOCŁAWEK 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Na hotelu widać żąb czasu. Dostaliśmy ciasny pokoik i dostęp do holu wspólnego dla dwóch pokoi. Układ dobry dla rodziny zajmującej oba pokoje, ale nie dla obcych sobie osób, Stołówka skromna i jedzenie średniej jakości. Dużym plusem jest rafa koralowa w zatoce.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Dla nie wymagających OK

    NINA, WARSZAWA 08.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023

    Cena adekwatna do jakości - pobyt nisko budżetowy. Do tego hotelu jedzie się dla rafy. Hotel w zatoce w lutym przy wiejącym wietrze to strzał w 10 Wrócilismy zadowoleni😀

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    39

    Kolejny raz w tym Hotelu - bo warto !

    Janusz, Pogwizdów 26.06.2022

    Byliśmy już trzeci raz w Hotelu Aurora Bay Resort, a ogólnie dziewiąty w Egipcie więc uważam że wiem co piszę. Hotel Aurora jest specyficznym ośrodkiem który wybierają turyści uwielbiający rafę koralową i snurkowanie . Zaciszna zatoka i piękna rafa koralowa zapewniają mimo wiatru i dużych fal na morzu spokojne pływanie i podziwianie podmorskich cudów przyrody ( żółwie , płaszczki, mureny i tysiące kolorowych rybek) . Na basenach i przy plaży sporo leżaków i parasoli , zawsze znaleźliśmy wolne miejsce. Duże pokoje ( szczególnie superior - dwa pomieszczenia) zapewniają wygodny pobyt. Jedzenie w dużym wyborze ( zauważyłem poprawę z czasów przed pandemią ) pozwalają każdemu wybrać coś dla siebie. Obsługa hotelowa nienachalna w oczekiwaniu na napiwki co jest dużym plusem w tym hotelu. Przyznanie temu hotelowi 4 gwiazdek uważam za lekką przesadę , obserwując jednak prowadzone prace remontowe standard hotelu rośnie . Na zakończenie chciałbym podziękować rezydentce Rainbow Pani Klaudii - dawno nie spotkałem tak pomocnej i kompetentnej osoby. Nasze problemy załatwiła błyskawicznie ( zamiana pokoju, a w dniu wylotu 21.50 pozostawienie opcji All Inclusive oraz shower room ) Dziękujemy Pani Klaudio !!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Plusy, minusy i komary.

    Dorota, Warszawa 05.11.2014

    Hotel po prostu zwykły, adekwatny poziom do ceny. My byliśmy od drugiego dnia pobytu już zadowoleni, oczekiwaliśmy absolutnego lenistwa i to mieliśmy, jeśli ktoś oczekuje rozrywek i aktywności niech wybiera Sharm lub Hurghadę. Ponownie nie wybiorę tego hotelu,ale i nie odradzę bo my spędziliśmy udane leniwe 2 tygodnie[ po zmianie pokoju]

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel

    Ivan, Bohumin 17.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Ten hotel kilkanascie lat temu mogl miec najednou 5*. Od tej póry jest bez remontu i ocení jest 3*. Wszystko jest czyste, personel chetny do pomocy no wyposazenie juz jest zuzyte. Jedzenie proste, dobre ale 5 daň celý týden w kolko. Baseny i ogrod to jest na 4*. Plaza, morze i rafa to 5*. Wstep do morza - piasek, dla dzieci fantazja. Lunch na plazy to celý tydzien frytki i egyptská pizza. Calkowito jest niezly hotel ale tylko 3+ *.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel średni okolica piękna.

    KATARZYNA, KOŚCIAN 13.01.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel jest średni, głównie zaniedbane są pokoje , samo otoczenie, restauracja , ogród i baseny są spoko , więc tu nie ma się do czego doczepić. Obsługa jest mega miła, zawsze pomocna. Jedzenie jak w każdym hotelu , ale smaczne. Na plaży przekąskami można było się najeść zamiast obiadu. Hotel nadrabia okolicą ,piękną zatoką, i rafą chociaż ona powoli bieleje. Poblemem hotelu jest utrzymanie czystości, mimo że pokoje są sprzątane codziennie to jednak niedokładnie, mieliśmy od wejścia brudny stół i nikt go przez cały pobyt nie przetarł. Miałam wrażenie że sprzatają tylko podstawowo, czyli zamiotą, zaścielą i wymienią ręczniki. Najbardziej to widać niestety w łazience. Denerwujące było także nakłanianie animatorów do wystawiania pozytywnych opinii o hotelu i animacjach. Cały pobyt oceniam jako zadowalający, a hotel jako dobry.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Już nie polecam, pogorszyło się

    Henryk , Wrocław 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    To był mój czwarty pobyt w tym hotelu. Niestety pogorszyło się. Jedzenie podczas poprzednich pobytów było dość przeciętne, ale można było coś znaleźć, było przynajmniej jedno dość dobre danie z grilla lub arabskie. Teraz znacznie się jedzenie pogorszyło. Praktycznie nie było ciepłej wody, słabe ciśnienie. Środowa nocna impreza na plaży, która była dostępna dla wszystkich, teraz była odpłatna. Obsługa w miarę w porządku, nie są nachalni na bakszysz. Jedynym pozytywem jest nadal zatoka, w której woda bardzo ładnie się nagrzewa - jeśli ktoś lub długo moczyć się w naprawdę ciepłej wodzie. Rafa niestety dramatycznie już wyblakła i obumarła, tylko przy końcu jest trochę żywych korali. Jeszcze specyficzna zaleta: nie ma prawie zaplecza dla dzieci, więc ich jest bardzo niewiele, prawie jak hotel dla dorosłych. Ogólnie nie polecam nawet dla niezbyt wymagających. Dla emerytów jest on chyba dobry, zdecydowanie dominują goście powyżej 50 lat...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    ocena warunków pobytu w Oriental Bay

    kj 10.04.2016 | Termin pobytu: maj 2016

    Hotel wymaga remontu i gruntownego sprzątania, wyczyszcenia kątów,sprzętów a przede wszstkim powinni myć materace na plaży, które aż 'się lepią'. inna kwestia to zła informacja odn.all inclusive:nie poinformowano o braku alkoholu, a poza lekkim piwem, z akoholi można było otrzymać wodę zabarwioną (dosłownie,nie przesadzam) jakimś alkoholem,którego nie można wyczuć. Przykre było to, że podawane te alkohole bez zażenowania-jawnie nam ublażano (czy uważa się turystów z Europy za idiotów?). Pogoda,rafy....super, ale to już nie zasługa Dyrekcji Hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    stary hotel

    W 29.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023

    Jest to obiekt, który wymaga delikatnego remontu, odświeżenia. Łazienki są tragiczne! W pokojach brakuje krzeseł foteli a nawet szklanek, Jedenie bardzo monotonne i średnio smaczne. Uwaga, kawa to jakaś masakra, czarna breja o smaku i zapachu palonych opon. Neska przy tym to rarytas. Obsługa z regóły miła, ale mało pomocna. Jedni coś tam ogarniają, inni to kompletna zlewka. Plaża jest kameralna i przyjemna. Ogóniej ok, jeśli komuś nie przeszkadza syf, średnia obsługa i jedzenie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wakacje w Aurora

    GRAŻYNA, Tychy 05.11.2021

    Pierwszy pobyt w Egipcie z kilkurazowych pobytów z ktorego jesteśmy zawiedzone

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem