Opinie klientów o Aurora Bay Resort Marsa Alam

4.9 /6
109 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Krzysztof Inowrocław 02.11.2021

Hotel dla snurkujących

To już nasz 12-ty pobyt w Egipcie, zawsze z myślą o snurkowaniu i drugi po trzech latach w Aurora Bay. Wybierając ten hotel, położony w pobliżu dość wąskiej i głęboko wcinającej się w ląd zatoki (dojście m. in. przez ruchliwą szosę pod nadzorem pracownika) z ładną rafą wzdłuż obu brzegów mamy gwarancję, że snurkowanie będzie możliwe nawet przy silnym wietrze i wzburzonym morzu. W takich warunkach, niestety bardzo często występujących nad Morzem Czerwonym(!), pływanie w otwartym morzu jest niemożliwe, również z powodu istniejących i niebezpiecznych prądów morskich. Oba odcinki rafy w zatoce mają swoje przedłużenie w otwartym morzu, ale oba są w miarę bezpieczne tylko przy całkowitym braku fali! Zdecydowanie ciekawsze jest to od strony północnej. Wypływając poza zatokę należy uprzednio rozważyć wszelkie ryzyko z tym związane. Obiekt jest doskonale zaprojektowany, jednak od poprzedniego pobytu jego stan zdecydowanie się pogorszył. Dotyczy to też zieleni. Natychmiastowego remontu wymagają brodziki w łazienkach z uwagi na niedostateczny odpływ wody, zaś wymiany hałaśliwe klimatyzatory. Również asortyment serwowanych posiłków był obecnie tylko na granicy przyzwoitości (jakość tych z grilla poniżej), ale na pewno nikt nie chodził głodny. Potrawy były uzupełniane, ale na początku niektóre nie były dostatecznie ciepłe. Tylko pracownicy obsługi tak jak poprzednio pozostali życzliwie nastawieni do gości. Stan rafy, a szczególnie jej początkowych odcinków niestety pogorszył się, ale snurkujący tu po raz pierwszy z pewnością będą nią zauroczeni. Raczej tylko tym możemy polecić pobyt w tym obiekcie. Pozostali bez trudności znajdą hotele wyższej kategorii porównywalne cenowo, położone również nad zatoką (m. in. z pomocą Google Maps).

4.0/6

Lukasz 09.02.2017
Termin pobytu: luty 2017

Ferie zimowe

Hotel dobry, 4* można uznać za odpowiednie. Pokoje lepsze niż oczekiwaliśmy, 3 trzy osoby zakwaterowano w 2 pokojach każdy z osobną łazienką +dodatkowy salon z balkonem. Jedzenie średnie typowe dla Egiptu, nikt głodny chodzić nie będzie. Zatoka b.duży plus dla hotelu, pomimo ciągłych wiatrów można snurkować zawsze, fajna rafa, ale już coraz bardziej zniszczona( bez trudu można popływać obok żółwi,zobaczyć ośmiornicę, a lepiej pływający mogą spotkać np.barakudę). Samotne osoby będą się nudzić. Animacje słabe, ich brak szczególnie na plaży. I to nie wina małej ilości turystów, ale animatorów którzy wolą rozmawiać z turystami niż organizować zajęcia chociażby te ujęte w grafiku. Restauracja czysta, sympatyczni kelnerzy. Zatrudniona w hotelu Czeszka stara się pomagać i rozwiązywać powstałe problemy. Uważamy nasz pobyt za udany.

4.0/6

MICHAŁ, BYDGOSZCZ 26.11.2019

Hotel w standardzie 3 gwiazdek europejskich. Czysto ale przydałby się remont (mp. zardzewiały sufit podwieszany w łazience). Jedzenie i obsługa w porządku. Plaża hotelowa w pięknej zatoce z rafą koralową (brak falowania nawet przy silnym wietrze).

4.0/6

NINA, WARSZAWA 08.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Dla nie wymagających OK

Cena adekwatna do jakości - pobyt nisko budżetowy. Do tego hotelu jedzie się dla rafy. Hotel w zatoce w lutym przy wiejącym wietrze to strzał w 10 Wrócilismy zadowoleni😀
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem