Opinie klientów o Aurora Bay Resort Marsa Alam

4.9 /6
109 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Janusz, Pogwizdów 26.06.2022

Kolejny raz w tym Hotelu - bo warto !

Byliśmy już trzeci raz w Hotelu Aurora Bay Resort, a ogólnie dziewiąty w Egipcie więc uważam że wiem co piszę. Hotel Aurora jest specyficznym ośrodkiem który wybierają turyści uwielbiający rafę koralową i snurkowanie . Zaciszna zatoka i piękna rafa koralowa zapewniają mimo wiatru i dużych fal na morzu spokojne pływanie i podziwianie podmorskich cudów przyrody ( żółwie , płaszczki, mureny i tysiące kolorowych rybek) . Na basenach i przy plaży sporo leżaków i parasoli , zawsze znaleźliśmy wolne miejsce. Duże pokoje ( szczególnie superior - dwa pomieszczenia) zapewniają wygodny pobyt. Jedzenie w dużym wyborze ( zauważyłem poprawę z czasów przed pandemią ) pozwalają każdemu wybrać coś dla siebie. Obsługa hotelowa nienachalna w oczekiwaniu na napiwki co jest dużym plusem w tym hotelu. Przyznanie temu hotelowi 4 gwiazdek uważam za lekką przesadę , obserwując jednak prowadzone prace remontowe standard hotelu rośnie . Na zakończenie chciałbym podziękować rezydentce Rainbow Pani Klaudii - dawno nie spotkałem tak pomocnej i kompetentnej osoby. Nasze problemy załatwiła błyskawicznie ( zamiana pokoju, a w dniu wylotu 21.50 pozostawienie opcji All Inclusive oraz shower room ) Dziękujemy Pani Klaudio !!

4.0/6

Dorota, Warszawa 05.11.2014

Plusy, minusy i komary.

Hotel po prostu zwykły, adekwatny poziom do ceny. My byliśmy od drugiego dnia pobytu już zadowoleni, oczekiwaliśmy absolutnego lenistwa i to mieliśmy, jeśli ktoś oczekuje rozrywek i aktywności niech wybiera Sharm lub Hurghadę. Ponownie nie wybiorę tego hotelu,ale i nie odradzę bo my spędziliśmy udane leniwe 2 tygodnie[ po zmianie pokoju]

4.0/6

Ivan, Bohumin, Czechy 17.01.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Hotel

Ten hotel kilkanascie lat temu mogl miec najednou 5*. Od tej póry jest bez remontu i ocení jest 3*. Wszystko jest czyste, personel chetny do pomocy no wyposazenie juz jest zuzyte. Jedzenie proste, dobre ale 5 daň celý týden w kolko. Baseny i ogrod to jest na 4*. Plaza, morze i rafa to 5*. Wstep do morza - piasek, dla dzieci fantazja. Lunch na plazy to celý tydzien frytki i egyptská pizza. Calkowito jest niezly hotel ale tylko 3+ *.

3.5/6

kj 10.04.2016
Termin pobytu: maj 2016

ocena warunków pobytu w Oriental Bay

Hotel wymaga remontu i gruntownego sprzątania, wyczyszcenia kątów,sprzętów a przede wszstkim powinni myć materace na plaży, które aż 'się lepią'. inna kwestia to zła informacja odn.all inclusive:nie poinformowano o braku alkoholu, a poza lekkim piwem, z akoholi można było otrzymać wodę zabarwioną (dosłownie,nie przesadzam) jakimś alkoholem,którego nie można wyczuć. Przykre było to, że podawane te alkohole bez zażenowania-jawnie nam ublażano (czy uważa się turystów z Europy za idiotów?). Pogoda,rafy....super, ale to już nie zasługa Dyrekcji Hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem