Kategoria lokalna 4
3.5/6
Nie można mieć pretensji, hotel, resort już dawno zapomniał o swojej świetności. Na pewno kiepski stan ogólny kompensują pracownicy, kucharze, kelnerzy, pracownicy recepcji. Powiem tak, po 8-dniach zmieniłem hotel na Jaz Lamaya. Różnica, nie ma co porównywać, ale, będąc w Pensee Royal zachowałem sylwetkę, te drugie 8-dni to prawie 3 kilogramy nadwagi.
Andrzej, Wielkie Drogi - 11.05.2021
18/20 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Nie jest to mój pierwszy raz w tym hotelu, ale pierwszy raz po przejęciu hotelu przez belgijską sieć "Three Corners". Już w trakcie majowego pobytu czuło się zmiany choćby w tym, jak obsługa traktowała klientów. Kiedyś w barach odmawiano lania piwa w duże prywatne kubki gości, teraz nie ma z tym problemu. Śniadania standardowo, można się najeść. Obiady wydawane w restauracji przy plaży - przez 3 dni nędza: kluski w sosie pomidorowym, kluski w sosie białym (może śmietanowym - nie jadłem), frytki, "chuda" pizza. No szału nie było. Kolacje smaczne i nawet spory wybór - raz był nawet tuńczyk pieczony w całości. W barach (przy plaży, przy basenie i przy recepcji) brak zmywarek do mycia naczyń wielorazowych (szkło lub plastik) - obsługa myje je rękami pod bieżącą wodą, nie wygląda to za ładnie i niezbyt higienicznie. Zwracałem na to uwagę pani "guest relation", Hermie. Zobaczymy za jakiś czas, czy coś się zmieni. Kostkarki w barach mają zainstalowane filtry do wody (w tym bakteriobójcza lampa UV), więc raczej nie ma się czego obawiać, że od kostek lodu dostanie się "zemstę". Pokoje wyeksploatowane do granic możliwości - stare meble, stare materace , ale tam w końcu tylko się śpi. Może Niemcy lub Holendrzy dostają lepsze kwatery, nie wiem. W naszym pokoju rodzinnym jeden klimatyzator to był obraz nędzy i rozpaczy - połamana obudowa, czujnik podczerwieni wisiał sobie na kabelkach , chociaż nadal działał... Wszelkie mankamenty tego hotelu nadrabia piękna rafa w zatoce, dużo różnych ryb - ośmiornice, mureny i tuńczyk (nie wiem jakim cudem się tam znalazł).
Marek, Stara Iwiczna - 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Hotel wymagający gruntownej odbudowy,odbudowy pokoji jak i zieleni. Wyżywienie monotonne bez wielkiego wyboru. Trzeci najgorszy pobyt w Egipcie !!!!!!!!
Andrzej, Łódź - 02.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018
19/27 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Tragedia z jedzeniem i klimatyzacją w restauracji i lobby .Jedzenia bardzo mało i nie dobre , napoje również tragedia .Rafa piękna i tyle .Byłam w różnej jakości hoteli i niestety tu mimo wysokiej ceny jaką zapłaciliśmy jedzenie nie dość że mało - ogromne kolejki ludzi , jeden rodzaj mięsa głównie kurczaki i wątróbka .Warzywa mało bardzo , napoje ciepłe bez schłodzenia i w mini plastikowych kubeczkach , ludzie dokupywali sobie kubki wielorazowe .Kucharz sam nakładał mięso dzielił i to w bardzo czasami specyficzny sposób bo człowiek zastanawiał się czy on żartuje czy na poważnie mówi . Chciałabym wyjaśnić że nie jestem wymagającą turystką ale nigdy nie spotkałam się z taką restauracją . Nie włączali klimatyzacji były tylko wentylatory które niestety mało chłodziły a efekt był taki że po 2 minutach pot lał się ciurkiem po plecach czyli jeść się nie miało ochoty bo niedobre , mało duże kolejki i upał bez klimatyzacji .Dodatkowo miało to wpływ na wykupienie przez nas przedłużenia doby do godz 18 bo inaczej od godziny 12 bo tak się kończy doba hotelowa musielibyśmy siedzieć i funkcjonować w lobby w którym klimatyzacja nie była w ogóle włączana 2 minuty i człowiek mokry .Obsługa hotelu naprawdę się starała i byli mili , gdyby nie nasze wycieczki plus plaża hotelowa przy której jest przepiękna rafa to pobyt najgorszy jaki miałam .Nie tylko moja opinia .Innych turystów również .Prośba do biur podróży aby zweryfikowały informacje od turystów i porozamwiały z menażdzarami hotelu bo ma dzień dzisiejszy odradzam pobyt w tym hotelu .
Beata Grażyna, Kalisz - 12.08.2021
10/10 uznało opinię za pomocną