Opinie o Pensee Royal Garden Beach Resort

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(50 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.4
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Pensee Royal Garden Beach Resort...

    Katarzyna, Nysa 12.01.2020

    Opinia będzie jak najbardziej obiektywna ponieważ nie należymy do grupy bardzo wymagających osób. Byliśmy w tym resorcie od 4 do 11 stycznia. Pierwsze wrażenie OK może być, było ciemno więc nie wszystko mogliśmy zobaczyć. Pokoje hymm... grzyb na scianie zamalowany, u nas w pokoju klimatyzacja nie działała więc w nocy było zimno. Ogólnie posiłki całkiem dobre myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Mięso podają na talerz w małych porcjach, ale jak się poprosi o więcej to nie ma z tym problemu. Jak traficie na kolacji na pieczoną żabę to nie zastanawiacie ani chwili koniecznie spróbujcie bo była przepyszna. Teraz kilka słów o alkoholu... whysky, wódka, gin, rum wszytko spakuje tak samo, jak denaturat. Za drinki typu mohito itp. trzeba płacić dodatkowo chyba 3 euro z tego co pamiętam a i tak nie są za dobre. Piwo bardzo nam smakowało tylko lane do małych kubeczków. Polecam kupić sobie duże kubki w sklepie chyba po 1.5 dolara. Dobry alkohol był w shisha barze ma plaży tylko też płatny osobno. Shisha pyszna, obsługa super. Ogród w resorcie piękny jedynym minusem i to całkiem sporym był zapach, ponieważ wszytko podlewane było szambem. Dookoła hotelu nie ma nic więc polecamy wycieczki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    hotel dla małowymagających i lubiących ciepłe napoje bez wyjątku

    mariusz, goleszów 15.09.2019

    hotel czysty zadbany plaża ładna , jedzenie dobre , napoje wszystkie ciepłe i bez gazu raczej obsługa na stołówce i pokój o.k na barkach różnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Całkiem udany pobyt

    Danuta , Białystok 02.06.2019

    Ogólnie dobrze. Należałoby wprowadzić zakaz palenia w restauracji lub wydzielić rewir dla palących. Pokoje czyste, sprzątane każdego dnia łącznie ze zmianą pościeli i ręczników. Wyżywienie dobre.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel dla aktywnych, najlepiej bez dzieci

    Urszula, Kraków 15.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Byłam z mężem i dwójką dzieci w tym hotelu przez 2 tygodnie w lutym 2023. Najważniejsza była dla nas rafa i tu się nie zawiedliśmy: piękna rafa, kolorowe rybki, nawet płaszczka gościła w zatoce kilka dni. Acz bez pianki zdecydowanie byłoby zimno i trzeba wziąć pod uwagę że luty jest wietrzny, więc na skraj rafy nie wolno wypływać bo piętrzą się tam niebezpieczne fale. Natomiast przy odpływie robi się tak płytko , że nie da się pływać nad samą rafa. Generalnie dobrze oceniam hotel, ogrody, pokój, baseny. Wszystko wygląda pięknie. Szkoda tylko że część budynków bliżej plaży jest jakby niedokończona lub w ruinie - ciężko ocenić. Najsłabszym ogniwem tego hotelu podczas naszego pobytu była obsługa, zwłąszcza w restauracji. Pełnili swoje obowiązki tylko po otrzymaniu napiwku. Słabe było również jedzenie, zwłaszcza dzieci nie miały za bardzo wyboru. Ratowały się pizzą, frytkami i naleśnikami. Dużym plusem jest sąsiedztwo innego hotelu, gdzie można napić się dobrej kawy, skorzystać z bankomatu, pospacerować po pięknie utrzymanych ogrodach, czy skorzystać z wycieczki quadami. Mimo że oferta zawierała, to nie było: - animacji - zespół animatorów przybył w środę w drugim tygodniu - mini club był zamknięty - zestawu do parzenia kawy herbaty - po upominaniu się został doniesiony - napojów w szkle - podgrzewanego basenu - częściej woda była zimna niż ciepła Podsumowując, hotel wystarczający dla niewymagających osób dorosłych. Z dziećmi wybrałabym jednak inny hotel.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    jaka cena taki hotel

    Andrzej, Wielkie Drogi 11.05.2021

    Nie można mieć pretensji, hotel, resort już dawno zapomniał o swojej świetności. Na pewno kiepski stan ogólny kompensują pracownicy, kucharze, kelnerzy, pracownicy recepcji. Powiem tak, po 8-dniach zmieniłem hotel na Jaz Lamaya. Różnica, nie ma co porównywać, ale, będąc w Pensee Royal zachowałem sylwetkę, te drugie 8-dni to prawie 3 kilogramy nadwagi.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    16-23 grudnia 2023 - 3 dorosłych + 10-latka

    Marek, Stara Iwiczna 29.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Nie jest to mój pierwszy raz w tym hotelu, ale pierwszy raz po przejęciu hotelu przez belgijską sieć "Three Corners". Już w trakcie majowego pobytu czuło się zmiany choćby w tym, jak obsługa traktowała klientów. Kiedyś w barach odmawiano lania piwa w duże prywatne kubki gości, teraz nie ma z tym problemu. Śniadania standardowo, można się najeść. Obiady wydawane w restauracji przy plaży - przez 3 dni nędza: kluski w sosie pomidorowym, kluski w sosie białym (może śmietanowym - nie jadłem), frytki, "chuda" pizza. No szału nie było. Kolacje smaczne i nawet spory wybór - raz był nawet tuńczyk pieczony w całości. W barach (przy plaży, przy basenie i przy recepcji) brak zmywarek do mycia naczyń wielorazowych (szkło lub plastik) - obsługa myje je rękami pod bieżącą wodą, nie wygląda to za ładnie i niezbyt higienicznie. Zwracałem na to uwagę pani "guest relation", Hermie. Zobaczymy za jakiś czas, czy coś się zmieni. Kostkarki w barach mają zainstalowane filtry do wody (w tym bakteriobójcza lampa UV), więc raczej nie ma się czego obawiać, że od kostek lodu dostanie się "zemstę". Pokoje wyeksploatowane do granic możliwości - stare meble, stare materace , ale tam w końcu tylko się śpi. Może Niemcy lub Holendrzy dostają lepsze kwatery, nie wiem. W naszym pokoju rodzinnym jeden klimatyzator to był obraz nędzy i rozpaczy - połamana obudowa, czujnik podczerwieni wisiał sobie na kabelkach , chociaż nadal działał... Wszelkie mankamenty tego hotelu nadrabia piękna rafa w zatoce, dużo różnych ryb - ośmiornice, mureny i tuńczyk (nie wiem jakim cudem się tam znalazł).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    kiepski urlop

    Andrzej, Łódź 02.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Hotel wymagający gruntownej odbudowy,odbudowy pokoji jak i zieleni. Wyżywienie monotonne bez wielkiego wyboru. Trzeci najgorszy pobyt w Egipcie !!!!!!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    sierpień 2021 prawdziwa opinia

    Beata Grażyna, Kalisz 12.08.2021

    Tragedia z jedzeniem i klimatyzacją w restauracji i lobby .Jedzenia bardzo mało i nie dobre , napoje również tragedia .Rafa piękna i tyle .Byłam w różnej jakości hoteli i niestety tu mimo wysokiej ceny jaką zapłaciliśmy jedzenie nie dość że mało - ogromne kolejki ludzi , jeden rodzaj mięsa głównie kurczaki i wątróbka .Warzywa mało bardzo , napoje ciepłe bez schłodzenia i w mini plastikowych kubeczkach , ludzie dokupywali sobie kubki wielorazowe .Kucharz sam nakładał mięso dzielił i to w bardzo czasami specyficzny sposób bo człowiek zastanawiał się czy on żartuje czy na poważnie mówi . Chciałabym wyjaśnić że nie jestem wymagającą turystką ale nigdy nie spotkałam się z taką restauracją . Nie włączali klimatyzacji były tylko wentylatory które niestety mało chłodziły a efekt był taki że po 2 minutach pot lał się ciurkiem po plecach czyli jeść się nie miało ochoty bo niedobre , mało duże kolejki i upał bez klimatyzacji .Dodatkowo miało to wpływ na wykupienie przez nas przedłużenia doby do godz 18 bo inaczej od godziny 12 bo tak się kończy doba hotelowa musielibyśmy siedzieć i funkcjonować w lobby w którym klimatyzacja nie była w ogóle włączana 2 minuty i człowiek mokry .Obsługa hotelu naprawdę się starała i byli mili , gdyby nie nasze wycieczki plus plaża hotelowa przy której jest przepiękna rafa to pobyt najgorszy jaki miałam .Nie tylko moja opinia .Innych turystów również .Prośba do biur podróży aby zweryfikowały informacje od turystów i porozamwiały z menażdzarami hotelu bo ma dzień dzisiejszy odradzam pobyt w tym hotelu .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rainbow mnie rozczarował ofertą ośrodka

    WOJCIECH, MARIOLA GDAŃSK 09.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    To mój chyba 7 wyjazd do Egiptu i okazał się koszmarem . Ośrodek jak i pokoje wymagają remontu . Nigdy nie przypuszczałem że Rainbow może mieć taki ośrodek w swojej ofercie . Zacznę od pokoju -Wyposażenie stare z rozpadającym się sprzętem odpadającym tynkiem ze ścian . Po zmianie pokoju jeszcze gorzej bo z kranu leciała woda w kolorze rdzy . Powrót do poprzedniego pokoju gdzie klimatyzacja działała dziennie może 30 minut oraz czasowe zaniki prądu w pokoju . Zgłoszenia nie przynosiły skutku . Co do osoby sprzątającej to było czysto. Teren ośrodka stary nadający się do remontu dziury w chodniku lampy nie kompletne przy barze rozpadające się krzesła . Jedzenie słabe mało urozmaicone i niewielkie porcje . Po raz pierwszy jadłem nogę kurczaka wielkości kciuka mężczyzny . Co do plaży ładna równa z łagodnym wejście do krystalicznie czystej wody . To jedyny plus tego ośrodka. Pewien standard Rainbow powinien trzymać a nie godzić się na ośrodek który nie zasługuje nawet na 3 *

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Wakacje

    Aneta 01.09.2021

    Ogólnie uważam, że hotel nie zasługuje na dobrą opinię. Pierwszego dnia jak przyjechaliśmy okazało się, że na kolacji zabrakło dla kogoś jedzenia. Można sobie tylko wyobrazić złość i irytację tych osób. Każdy kolejny dzień to była dosłownie walka o jedzenie, ponieważ szef kuchni wyliczał wszystkim jedzenie, a szczególnie mięso i rybę. Co do wyboru jedzenia też hotel pozostawia wiele do życzenia. Na osiem razy jak byłam w Egipcie w różnych hotelach pierwszy raz czułam się tak zawiedziona. Wybór owoców znikomy. Kelnerzy chodzą tylko i namawiają, żeby zamawiać jedzenie z dodatkowo płatnej karty. Cały wyjazd słyszeliśmy, że już coś się skończyło i dopiero kiedy się buntowaliśmy jedzenie nagle się znajdowało. Największy hit to była sytuacja z frytkami, które dostawali tylko wybrani. Na pewnej kolacji patrzę, że niektóre osoby mają frytki, więc zaczęłam ich szukać. Kiedy ich nie znalazłam poszłam zapytać szefa kuchni gdzie są frytki. Ku mojemu zdziwieniu zapytał mnie skąd jestem, a kiedy odpowiedziałam powiedział, że będą za 5 minut. Otrzymałam frytki na talerzu przykrytym papierem do pieczenia tak, żeby nikt nie widział co dostaje........ szok! Nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Nie wiem skąd są opinie, że każdy znajdzie tam coś do jedzenia. Co więcej wszystkie owoce myte w kranówce. Może wyda się to dla niektórych śmieszne i uzna, że przesadzam. Jednak tak zwana zemsta faraona to nic innego jak bakterie znajdujące się w wodzie z kranu. Pierwszy raz na tyle razy ile byłam widziałam, żeby praktycznie wszystkie osoby, które były chorowały. Kolejną dziwną sprawą była opieka medyczna. Hotelowy lekarz naciągał osoby na opłaty za leczenie na pierwsze 25$. Gdzie ja poszłam do lekarza do sąsiedniego hotelu Utopi i otrzymałam darmową pomoc w ramach mojego ubezpieczenia wraz z otrzymaniem lekarstw. Kolejna sprawa, która byłam zawiedziona to bardzo słabe animacje. Animatorzy organizowali tylko te atrakcje, na które mieli ochotę. Bardzo często animator przychodził na zumbę ale puszczał tylko muzykę i tańczył sobie przy barze nie prowadząc zumby. Również pierwszy raz spotkałam się z czymś takim. Angażowali się i zapraszali głownie na imprezy, które były dodatkowo płatne. Wieczorne animacje, również bardzo słabe. Następnym zawodem jaki nas spotkał to było wifi w lobby. Recepcja wysyła do Pana, który powinien udostępniać darmowe wifi, które powinno działać w lobby. Pan jednak wymyślił sobie sposób na biznes i podłącza wifi, które nie działa w celu naciągnięcia na kupno karty. Dopiero po interwencji rezydenta zostało nam udostępnione prawidłowe wifi. Jeśli chodzi o pokoje to tak jak w Egipcie. Wysoki standard to nie jest ale pokoje czyste i w miarę zadbane. Niestety psuło tylko to, że z 4 ręczników z partnerem skończyliśmy na jednym. Po zgłoszeniu sytuacji w recepcji usłyszeliśmy, że im brakuje ręczników a mamy przecież swoje......... Pozostawię to bez komentarza. Jeśli chodzi o napoje w barach, to co mnie zdziwiło otwarte butelki nie były zakręcane ani chowane do lodówki. Oczywiście można sobie wyobrazić, że w takiej temperaturze wiele nie trzeba, aby były ciepłe i wygazowane. Jedyną rzeczą, która pozytywnie mnie zaskoczyła to była rafa. Była wspaniała. Dodatkowo można pływać na dziko z delfinami, które przypływają blisko plaży. Wspaniałe przeżycie. Jednak to wszystko co dobre można również, przeżyć jadąc do hotelu Utopia. Napisałam tą opinię, ponieważ sama korzystam z tych opinii wybierając hotel. Pierwszy raz zawiodłam się, że opinie, które czytałam nie miały odbicia w rzeczywistości.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem