Opinie o Casuarina Resort & Spa

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(27 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    polecamy

    Konrad 25.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    fajny program,nie męczący dużo do zobaczenia można wzbogacić o hiking, bo jest gdzie, ale rozumiem że nie wszyscy mogą dać radę pani Ola rezydent, fantastyczna wypoczynek w casuarina świetny,polecamy

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Tydzień w raju

    Maria 02.12.2021

    Hotel położony w ładnym ogrodzie, pokoje przestronne, z wbudowanymi szafami, więc jest gdzie pochować wszystkie rzeczy. Codziennie sprzątane. W pokoju jest czajnik, jednak o herbatę należy upomnieć się w barze. Podobnie rzecz się ma z barkiem, który nie jest codziennie automatycznie uzupełniany, trzeba za każdym razem upomnieć się w barze to przyniosą (na dzień przysługuje 1,5 l wody, mała butelka coli i sprite'a). Jedzenie dobre, ale szału nie ma, na kolację wybór 2-3 dań, zawsze jest coś rybnego, ale nigdy nie było owoców morza. Brakuje warzyw, dostępna tylko sałata i kapusta, nie ma pomidorów, papryki czy ogórka. Na Mauritiusie obowiązują wszędzie maseczki, na dworzu też, nawet jak się jedzie samemu w samochodzie. Testy antygenowe okazały się płatne, ale Rainbow za nie zwrócił (1.000 rupii za 2 osoby w tym hotelu). Bardzo polecam lot nad podwodnym wodospadem koło Le Morne (Lagoon Flight, koniecznie wcześniej zarezerwować!). My wyspę zwiedzaliśmy na własną rękę samochodem, jedynie do Port Louis pojechaliśmy autobusem (31 rupii w jedną stronę). Fajne zakupy można zrobić w markecie Super U w Grand Baie, duży wybór rumów, herbaty i są też pamiątki. Wanilia przereklamowana, to towar tylko dla turystów i dosyć drogi. Za to fajne są herbaty Bois Cheri, w zależności od rodzaju w markecie 120-180 rupii pudełko 25 szt. Minus, że po przylocie (ok 11-12 w hotelu) all inclusive zaczyna się dopiero od ciastek o 15 (słaby wybór, brak kanapek), a kończy lunchem w dniu wylotu (wyjazd ok 19 z hotelu). Plaża hotelowa przyjemna (w hotelu obok Coral Azur nie ma plaży), można wypożyczać sprzęt wodny, na plaży można też umówić się na pływanie z żółwiami (ok 1500 rupii za 2 osoby). Nie trzeba zabierać ręczników, hotelowe plażowe są bardzo przyzwoite. Miejsca na plaży były zawsze dostępne. Mniejszy basen w hotelu był w remoncie. W większości miejsc można płacić kartą, przeliczeniowo wychodzi bardzo przyzwoicie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    tour łaczony z all inclusive

    Alicja 13.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024

    Hotel nie najnowszy, ale bajkowo zaprojektowany, z przepięknym, zadbanym ogrodem, wszystkimi udogodnieniami , z dodatkowymi zajęciami wodnymi w pakiecie. personel bardzo pomocny, szybko reagujący na potrzeby klienta. Kuchnia bardzo dobra. Urozmaicone lunche i kolacje, bez powtarzania się potraw w ciągu tygodnia pobytu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niezły standart w dobrej cenie.

    Mariusz, --- 06.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023

    Jak na 3* to bardzo przyzwoite warunki w hotelu, jedzenie, szczególnie ryby bardzo smaczne. Pokoje w bungalowach trochę ciasne, ale kto siedzi w pokoju na Mauritiusie. Rozczarowanie to łódka ze szklanym dnem, nie ma tam co oglądać.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Udany pobyt

    Małgorzata, Opole 16.03.2019

    W hotelu byliśmy w marcu 2019 na tygodniowym pobycie AI. Jest on w formie pięknej wioski, z zachwycającym ogrodem. Najsłabszym elementem hotelu są pokoje - są one niestety przestarzałe i nadszarpnięte zębem czasu, na pocieszenie nasz pokój był duży i wszystko w nim działało (choć klimatyzacja buczała niemiłośniernie). Polecamy pokoje na pierwszym piętrze. Poza tym w hotelu nie można się do niczego przyczepić. Po drugiej stronie ulicy (dojście zajmowało nam ok. 2 minuty) jest plaża hotelowa z serwisem plażowym i barem z napojami. Plaża jest ładna, dość wąska (jak większość na Mauritiusie), z przepiękną przejrzystą wodą i możliwością snorklingu już przy samym brzegu - koniecznie weźcie buty do wody ze względu na jeżowce! Poza tym w cenie są przeróżne atrakcje - rejs łódką ze szklanym dnem i snorkling (dwa razy dziennie), wynajęcie rowerków wodnych, kajaków itp... Jedzenie było dobre, wybór był zadowalający. Bardzo miła obsługa hotelowa, zwłaszcza w barze, gdzie serwują pyszną pinacoladę. W poprzednich opiniach widzieliśmy opisy, że w opcji all inclusive nie ma obsługi barmańskiej tylko samemu się nalewa sobie napoje alkoholowe ? - obecnie był normalnie działający bar, z kartą menu i fajnymi drinkami. Podsumowując byliśmy zadowoleni z pobytu i polecamy ten hotel ludziom nieoczekującym luksusów.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Udany wypoczynek

    Andrzej, BIAŁYSTOK 13.03.2019

    Udany wypoczynek z uwagi na warunki pobytu, klimat, ciepły ocean, obsługę hotelową, sensowne wycieczki opcjonalne, przyrodę, sympatycznych i profesjonalnych pracowników Rainbow, możliwość oderwania się od codzienności -9000km. Znakomity wyboór, super pomoc pracowników biura Galeria Jurowiecka w Białymstoku. Fatalny catering w czarterze LOT-u !!!!!!!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    126

    Pobyt miły i urozmaicony

    Beata, Katowice 23.12.2015

    Pobyt bardzo miły i urozmaicony. Jak na hotel 3* pokoje, wyżywienie i dodatkowe atrakcje bez uwag. Po objeździe spędzaliśmy czas na plaży. Nie było czasu się nudzić. Wieczorami zawsze program dodatkowy- zespół muzyczny lub taneczny. Dobre miejsce wypadowe (lokalnym autobusem) do Grand Bay lub Port Louis.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Wrażenia z Mauritius

    Włodzimierz JAN, Paradyż 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Chętnie jeszcze kiedyś bym tam wró

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel jak na swoją kategorię ok

    MARCIN 12.02.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Tutaj niestety nie o hotelu ale o beznadziejnej rezydent Pani Aleksandrze. Podróżując ponad 30 lat pierwszy raz spotkaliśmy się z takim podejściem do klienta. Na lotnisku trzeba bylo się bardzo wysilić aby ją znaleźć , żadnego spotkania w hotelu ani nawet ochoty sprzedania wycieczek fakultatywnych, o które trzeba było się dopytywać. Jednak " wisienką na torcie" był fakt iż nie poinformowała nikogo w naszym hotelu o transferze powrotnym na lotnisko, na którym oczywiście też się nie pojawiła. Beznadziejna osoba, która nie powinna zajmować się turystami. Nie życzymy nikomu aby na nią trafili a firmie Rainbow proponujemy wnikliwie przyjrzeć się pracy tej Pani.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    Fantastyczny pobyt

    Krzysztof, Krasnystaw 10.06.2018 | Termin pobytu: marzec 2018

    Wakacje na Maurytiusie to wspaniale spędzony czas ( nie żałujemy ani jednej złotówki ani euro, warto było). Tak jak wszędzie są plusy i małe minusy, ale nie bedę narzekał, było cudownie. Warto, inny świat, choć tak daleko czujesz się jak u siebie ( w sklepach można kupić polskie towary). Wspaniały kraj na wyspie, sympatyczni i przyjażni ludzie szanujący turystów i siebie na wzajem wiodący spokojne życie . Pośpiech i nerwowość nie są tu znane, a nasi kierowcyi nie tylko wiele mogliby się nauczyć.Piękne hotele i wspaniały ocean, niezapomniane wakacje i wypoczynek. Nie wykluczamy, że jeszcze tam wrócimy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem