Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
Zbigniew, Warszawa 01.03.2023 Termin pobytu: luty 2023
Chillout po całości
Cisza i spokój nie nachalna obsługa ale w pełni skuteczna. Daleko od świata ale nam o to chodziło. Dobra rada: restauracje ala'carte trzeba rezerwować pierwszego dnia. Nie są czynne codziennie i szybko braknie miejsc.
6.0/6
Agnieszka, Lubartów 22.02.2023 Termin pobytu: listopad 2022
polecam wszystkim
Bardzo fajny nie intensywny objazd. Przewodniczka bardzo dbająca o uczestników wycieczki i z dużą wiedzą. Hotel, jedzenie, wyspa - wszystkim polecam. Lot nie był uciazliwy
6.0/6
Ms 25.12.2016 Termin pobytu: styczeń 2017
Bardzo dobry
Świetny hotel polecam cena odpowiada jakości piękna plaża dobre jedzenie miły personel byliśmy w grudniu pogoda świetna cały tydzień / w tamtym roku luty dwa dni z 11 miła spokojna atmosfera brak krzykliwych turystów przeczkole dla dzieci jazda końmi po płazy jeśli ktoś lubi pyszny rum cynamonowy w all
6.0/6
Michał 01.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Dobry czas w dobrym miejscu
Maritim Resort and Spa w pełni zasługuje na pięć gwiazdek i jest wart swojej ceny. Kompleks położony jest nad samym oceanem, w otoczeniu ogrodu, ruin, wewnętrznego akwenu, farmy żółwi, stajni. Zapewnia wygodne, eleganckie, dobrze urządzone, klimatyzowane pokoje. Tak w restauracji hotelowej, jak i w restauracjach a la carte serwowane są smaczne dania w bardzo dużym wyborze. Każdego dnia proponowane jest inne tematyczne menu. W restauracjach przestrzegany jest dress code, warto więc zabrać z sobą odpowiednią garderobę. Nad pobytem gości czuwa życzliwa i pomocna obsługa. Ciekawym pomysłem jest eko-torba, której wywieszenie na drzwiach sygnalizuje personelowi, że gość w trosce o środowisko rezygnuje ze sprzątania, wymiany ręczników (zmniejszenie zużycia detergentów i energii) w zamian otrzymując do rzeczonej torby drobny upominek. Warto się pokusić o late check-out (100 euro), co pozwala przy późnych godzinach wylotu oczekiwać nań w komfortowych warunkach.