Kategoria lokalna 5
5.5/6
Wszystko co chciałam napisać o tym hotelu jest w komentarzach innych turystów. Może gdybyśmy byli miesiąc, zobaczyłabym wszystko, skorzystała z całego kompleksu spokojniej, dłużej. Na mapce hotelu dopiero po paru dniach odkrylismy basen ukryty miedzy palmami, 2 autobusy, które jezdzą co 10 min między hotelami dla gosci hotelowych super sprawa.Iguany na każdym kroku się wygrzewają, delfiny w hotelu, więcej leżaków niż turystów, niesamowite, nie mówiąc o obsłudze w restauracjach, żadnego chaosu, czysto, poprostu złoty medal za wszystko.
katarzynakowalik@interia.eu - 12.12.2022
3/7 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Polecamy jak najbardziej. Wszystko w porządku. Hotel czysty, zadbany. Dużo restauracji tematycznych, etc. Jedyne drobiazgi do jakich można się przyczepić to: rezerwacja leżaków - niestety trzeba rano wstawać i biegać z ręcznikami. W restauracjach dobre jedzenie aczkolwiek amerykańska wersja jedzenia meksykańskiego. Nie mniej z czystym sumieniem możemy polecić.
Michał, Poznań - 22.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022
0/1 uznało opinię za pomocną
5.5/6
To już moje drugie wakacje w Meksyku z biurem Rainbow. Barcelo Maya Grand Resort jest godny polecenia. Ja byłam zakwaterowana w części TROPICAL. Hotel spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Dużo basenów, plaża codziennie sprzątana i grabiona. Bardzo dobre i urozmaicone jedzenie, pokoje regularnie sprzątane, minibarek codziennie uzupełniany. Obsługa mimo widocznego zmęczenia zawsze uśmiechnięta. Każdego wieczoru rewie tematyczne na scenie teatru. Duże centrum handlowe, delfinarium, karuzela, kasyno, mnóstwo barów, kręgielnia, boiska do gry i nawet lodowisko. Dużo tematycznych restauracji a'la karte. Nie da się nudzić. Warto również skorzystać z lokalnego Colectivo i za niewielkie pieniądze (1,5 dolara) wybrać się na zakupy do centrum handlowego CHEDRAUI i do Playa del Carmen. Można również popłynąć promem na wyspę Cozumel. Dobry zasięg Internetu na terenie całego kompleksu. Przy zameldowaniu należy oczywiście uiścić opłatę klimatyczną- niestety hotel nie przyjmuje gotówki - płatność tylko wyłącznie kartą. Niestety biuro o tym nigdzie nie informuje i zaraz na wstępie rodzi się problem- nie wszyscy wczasowicze posiadają ze sobą kartę płatniczą. Recepcjoniści każą szukać kogoś kto za nas zapłaci kartą w zamian za gotówkę. Chyba tak nie powinny być ?? Więc przynajmniej w opisie oferty powinna być jakaś informacja, że obowiązkowo należy mieć kartę płatniczą. Gotówką nie można płacić w żadnym sklepie na terenie resortu - przyjmują wyłącznie płatność kartą.
globtroter - 07.02.2023
7/8 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Wyjazd bardzo ciekawy.wycieczki fakulatywne ☝️warunki pobytowe bardzo dobre.polecam serdecznie wszystkim!!!!
Krzysztof, Wola Kopcowa - 26.02.2023 | Termin pobytu: luty 2023
0/0 uznało opinię za pomocną