Kategoria lokalna 5
6.0/6
Obawiałam się odległości od morza- niepotrzebnie, meleksy jeżdżą bez przerwy, wszędzie można dojechać . Nie jestem łasuchem ale muszę się podzielić informacjami o jedzeniu. Super wyżywienie np oddzielne stoiska z seafood, dla wegetarian, dla dzieci, z kuchnią meksykańska itp plus możliwość skorzystania wielu restauracji a la carte: japońska, francuska, brazylijska etc. a początek dnia z cocktailem MIMOSA ( szampan+ sok pomarańczowy) jest dobry. Dodatkowo cały zestaw świeżych owoców (mango, odmiana maracui, guawa, cytrusy, ananasy, papaya, banany, kilka rodzajów melona, arbuz, śliwki, brzoskwinie itd). Bardzo dobra obsługa, wszelkie uwagi do recepcji była natychmiast realizowane. Świetne animacje, zajęcia na basenie jak i na plaży ( super animator Jezus- tak miał na imię), oprócz tego spektakle z udziałem fachowców np Magic czy Circus. Należy również wspomnieć o super obsłudze w barach + dostępności naprawdę dobrych alkoholi
Aleksandra, Katowice - 15.03.2022
5/6 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Jeśli chodzi o biuro - pierwszy i ostatni raz lecimy z Rainbow. Kilka dni przed wylotem dostałam SMS, ze dostałam informacje na maila i proszą by go sprawdzić. Niczego nie dostałam( w spamie,koszu,itd) po czym oczywiście zadzwoniłam do biura, a Pan jakby nie wzruszony cała sytuacja informuje mnie, ze widocznie lot z Poznania został anulowany(!).. pytam jak to? Co się stało? Dlaczego nikt mnie nie poinformował? Pan mówi, ze wysłali maila, ale ja odpowiadam, ze niczego nie dostałam. Uważam, ze jeśli chodzi o tak droga wycieczkę, to wypadałoby się pofatygować i zadzwonić do klienta z taka informacja, bo rozumiem, ze takie sytuacje się zwyczajnie zdarzają. Jeśli chodzi o dalsza cześć tej całej sytuacji to Pan mówi do mnie - proszę wybrać szybko inny termin z podanych 3 i jeśli się uda, to nie trzeba będzie dopłacać różnicy, aaale proszę zrobić to szybko, bo miejsca uciekają i wtedy wycieczka zostanie anulowana. (!!) oczywiście miałam kilka godzin na decyzje czy ja i mój partner możemy wybrać się na wakacje tydzień wcześniej i lecieć nie z Poznania(jak było początkowo w umowie) tylko Warszawy, ale po tych kilku godzinach mogło nie być już miejsc ( jak powiedział Pan;)) takze Proszę Państwa cyrk ma kółkach. Nigdy więcej z tym biurem - z tego co mi wiadomo to kilkanaście innych osób z pokładu samolotu miało dokładnie te sama sytuacje - a kilka osób niestety straciło na tym finansowo.
Beata, Wrocław - 21.03.2022
5/5 uznało opinię za pomocną
6.0/6
15-23 listopad - pogoda super, nie za gorąco nie za zimno w hotelu wiele basenów, bardzo dużych, nie ma problemów z leżakami na główym basenie wiele animacji i gier na innym basenie (z 200m dalej) spokojnie bez muzyki jedzenie bardzo rozmaite na plażę można dojechać meleksem, choć pieszo jest tam tylko 10 min bary nieprzepełnione, gdy robi się większa kolejka przychodzi barman do pomocy by ją rozładować pokoje duże, skromne, ale czyste, codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane, mini bar za darmo na terenie hotelu codziennie pokaz deflinów codziennie w ramach rozrywki przeróżne pokazy pracownicy bardzo mili i uśmiechnięci szczerze polecam !!!!!
Justyna Stanisława, Kraków - 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Zima w temperaturze 30 st. C to pozytywne doświadczenie. Jakość hotelu, czystość, obsługa oraz gastronomia na najwyższym poziomie. Łatwość dostępu do udogodnień hotelowych. Menu oparte na rybach i owocach morza. Nie brakowało też oferty dla "mięsożerców". Jednym słowem Najlepsze Wakacje Ever !
MAREK WOJCIECH, Gdynia - 09.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
2/2 uznało opinię za pomocną