Opinie o Barcelo Maya Grand Resort

5.5/6 (421 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
421 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Trzymać się z dala od tego resortu jesli chce się wypocząć.

    Uważam, ze obiekt nie zasługuje na 5*. Jest to ogromny obiekt. Poruszanie sie po nim wymaga nienagannej kondycji, cierpliwości i sporo czasu. Składa sie z 5 cześci, raczej nie wiadomo do której się trafi. Trudno to wymóc na biurze i na hotelu. Hotel ma ok 3000 pokoi, 5 recepcji i ogólny chaos organizacyjny. Istnieje mozliwość dokupienia opcji Premium, z której skorzystałam. Przyznam, ze korzysci nie sa dla mnie zadowalające. Tak naprawdę dostaje się pokoje najblizej plazy( jednak rzadko kiedy z nich widać morze ) z widokiem na baseny i wszechobecnym hałasem trwającym od godz. 8.30 rano do nocy ( nawet 2-3 nad ranem). Bardzo głośna muzyka animacyjna!!!od wczesnych godzin rannych, koncerty na plazy, wesela, imprezy inegracyjne i zgiełk to zdecydowanie minusy wykupienia tej opcji. Połozenie tych pokoji to tragedia jesli chodzi o spokój. Posiadanie stoperów do uszu w pokoju i na plazy to podstawa. ALL 24/h , barek w cenie, alkohole markowe dostaje się po podpisaniu karteczki. Mozliwość korzystania z restauracji codziennie po uprzedniej rezerwacji (włoska,japonska,hiszpanska,owoce morza,steak house,meksykanska), w pozostałych pokojach 3 razy na tydzien.

    AGNIESZKA MALGORZATA, BYDGOSZCZ - 05.02.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    61/86 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Podróż poślubna MARZEC 2022.

    Po krótce napisze, że kompletnie NIE POLECAM tego hotelu osobom, które chcą odpocząć w ciszy i spokoju oraz się wyspać! W marcu bydło (młodzież z zachodu) ma springbreak (ferie zimow) - byli w tym hotelu bardzo liczną grupą. Resort jest bardzo duży i składa się z 5 hoteli. Dokładnie ustalcie z sprzedającym wam wakację, do której konkretnie jedziecie. Część resortu Tropical - wpycha się tam przede wszystkim polaków i młodzież wmawiając, że gdzie indziej nie ma miejsc, pokoje są średnie i poniszczone... Nie spaliśmy tam 3 noce, musieliśmy się przenieśc do sekcji Beach, ponieważ bydło, o którym wspominam wyżej, balowało do 3 w nocy każdego dnia - recepcja ani hotel nie reaguja. Wiekszy poziom i wygląd jest w sekcji Beach aczkolwiek podobnie są wrzaski i spiewy do 3 w nocy.... Sprzatanie pokoi jest raczej na poziomie 5/10. Najlepsza jest oczywiście część ADULTS i ta szczerze POLECAM - chodziliśmy tam na całe dni, żeby odpocząć - ale tam cena jest juz wyzsza, dlatego, ze tam selekcja odbywa sie za pomoca cen = cisza, spokoj, kultura i prawdziwy wypoczynek. Jedzenie w każdej części bez zarzutów. Ogrody i baseny bardzo ładne. Obsługa na recepcji średnia, oszukują przy płatnościach nie wydając reszty lub wmawiaja, że można płacić tylko kartą - Polak płacąc polską kartą bez wiedzy ile ma prowizji od transakcji w Meksyku może mieć tą prowizję nawet rzędu ponad połowy wartości transakcji.... Sprzatanie pokoi jest raczej na poziomie 5/10. Plaże ładne ale nie nadarząją ze sprzątaniem glonow i plaży - jedynie przy lepszych hotelach czyli Adults, Palace jest sprzątane na bieżąco. Bardzo polecam Delfinarium i restauracje tematyczne. Szereg atrakcji hotelowych takich jak mini golf, tenis, aqua park, casino itd - mega polecam. Polecam zabrać maski do nurkowania - przed hotelem PALACE są w wodzie wielkie żółwie - 1m długości jak nic - i bardzo blisko brzegu!!!:)

    Łukasz - 07.04.2022

    15/18 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Nie polecam, hotel (Caribe) mocno przestarzały i słaba obsługa

    Jest to duży kompleks 4 hoteli a do którego się trafi zależy od szczęścia. Rainbow nie gwarantuje gdzie kto trafi, czyli loteria. My mieliśmy pecha i trafiliśmy do Caribe. Mocno podstarzały obiekt z fatalną obsługą. Prze pierwsze dwa dni było całkiem przyzwoicie, były wolne leżaki zarówno na plaży jak i przy basenach, nie było także kolejek w barach i w zasadzie poza pokojem można powiedzieć że było w miarę OK. W niedzielę wszystko się zmieniło, przyjechało więcej gości i zaczęły się problemy z leżakami (znane z Turcji i Egiptu), pojawiły sie poranne "rezerwacje" i nie Polacy byli tego przyczyną. Do barów zaczęły ustawiać się długie kolejki i wypoczynek stał się utrapieniem za dość konkretne pieniądze. Posiłki też nie zachwycały, takie typowe barowe, ale był duży wybór i nie było problemów z miejscami. Pierwszy raz zdarzyło się nam aby pokój nie był posprzątany w dzień, zgłosiliśmy temat w recepcji ... ale nic to nie dało . Podstawową przyczyną kolejek w barach był brak personelu, zwiększona liczba gości chyba "zakończyła" kierownictwo hotelu, dał się zaobserwować dość znaczący niedowład organizacyjny. Jest to dość drogie miejsce i nie warte tych pieniędzy, wyprawa do najbliższego sklepu (ok 4km) TAXI z hotelu w jedną stronę kosztuje 23 USD ! - cenią się i to bardzo, na piechotę jest mało przyjemnie i niebezpiecznie bo idzie się drogą szybkiego ruchu, więc doją turystów aż miło. Rezydencji R.PL też nie się gubią i potrafią pomylić hotel przy zabieraniu na wycieczki, generalnie panuje leki bałagan i zamieszanie . Rezydenci nie są szczególnie pomocni i zorientowani, raczej nie warto na nich liczyć . Mamy mieszane uczucia co do tego miejsca, z jednej strony ładna plaża, fajne baseny, ładnie położony obiekt - z drugiej słabe pokoje, problemy z leżakami i kolejki przy barach potrafiły częściowo popsuć wypoczynek. Więcej tam się nie wybierzmy -12 godz lotu + dość konkretna cena a różnica standardzie niewielka w porównaniu z Egiptem a jest bliżej i taniej.

    Robert, Piastów - 12.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel Masówka

    Spędziliśmy w hotelu 2 tygodnie w okresie sylwestrowym. Impreza sylwestrowa- bez szału, żeby zarezerwować stolik trzeba było kupić butelkę szampana za 500$ w górę, bez zakupu tylko można było postać i pooglądać występy. Pokoje bez szału, przynajmniej u nas (w obiekcie są jakby 4 „hotele” i nas zakwaterowano w dość starej części, gdzie po wzięciu prysznica cała łazienka i cały pokój był zaparowany do tego stopnia, że na kafelkach można było się zabić. Obsługa różna, jedni przemili inni nastawieni tylko na dolary i mający wszystko w 4 literach. Baseny super, ale codzienna walka o leżaki. O 6:30 już nie bardzo było „w czym wybierać”. Infrastruktura dla dzieci- super. Zieleń i dbanie o teren- super. Jeśli jedziecie w więcej niż 4 osoby- problem żeby zarezerwować stolik do a la carte dla 6 osób! Ogólnie zrobienie rezerwacji jest trudne bo brakuje miejsc. wiekszosc dań była podgrzanymi gotowcami. Nowa część Caribe to zupełnie inny standard wszystkiego. Niby można korzystać, ale czujesz się trochę oszukany. Obiekt ogromny, WiFi działa. Alkohole w wersji ”zwykłej”- sztos, nie było potrzeby dla nas kupować wersji „premium”. Jedzenie całkiem ok, ale w zależności od hotelu i bufetu. Podczas pobytu w strefie dla dorosłych mieliśmy niemiłą przygodę. Wykupiliśmy takie duże łóżka z materacem, które były dezynfekowane chlorem i zniszczyły nam się ubrania- odbarwiły! Oczywiscie po zgłoszeniu problemu w recepcji i tysiącu maili hotel nie poczuwa się do odpowiedzialności. Widać, że obiekt nastawiony na masówkę i na gruby hajs.

    Aleksandra, WIŚNIOWA GÓRA - 09.08.2024  | Termin pobytu: grudzień 2023

    21/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem