Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Luty 5-20 2016 wspaniała wycieczka po Jukatanie -Meksyk,Gwatemala,Ibiza(Honduras) przewspaniała przewodniczka pani Ktarzyna Rotter -jeżdze po świecie od kilkunastu lat ale takiego przewodnika i z takim zasobem wiadomości jeszcze nie spotkałem! Brawo Rainbow życzę więcej takich przewodników! Jeżeli chodzi o pobyt w hotelu Grand Oasis Tulum to odradzam przyjmowania pokoi w budynku D o nr od 3000 -zapach szamba i stęchlizny w pokojach!!!!DOPIERO PO INTERWENCJI rezydentki p.Bogny otrzymaliśmy pokój w budynku B - czulismy sie jak w apartamencie - i już do końca pobytu nic nie można zarzcić-jedzenie wspaniałe,okolica i plaża też.przecudne baseny,obsługa dobra (za napiwek)animacje na dobrym poziomie(bez języka polskiego ale Majowie już łapią)Hotel zasługuje na cztery i pół gwiazdki! Teresa I Ryszard z Krakowa
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam razem z synem 10 lat ,pierwszy raz w Meksyku i mam nadzieje ze nie ostatni .hotel nie duży jak na możliwości meksykańskie oprócz wilgoci w pokojach to było bardzo przyjemnie .plaza przyjemna ,jedzenie dobre dla każdego "różne restauracje" pyszna kawa, obsluga biura Rainbow ok ,oraz w hotelu wszyscy mili i uśmiechnięci Przewodniczka współpracująca z biurem Rainbow p.Paulina z która byliśmy na dwóch wycieczkach była znakomita - dużo wiadomości na każdy temat ( historia ,rośliny ,zwierzęta ,jedzenie......)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt raczej skromny
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Gdyby oferta biura obejmowała strefę GRAND bylibyśmy naprawdę zadowoleni, natomiast brak dostępu do wszystkich miejsc w hotelu (restauracji, basenów, kafejek itp.) powoduje frustrację.