Opinie o Iberostar Waves Paraiso del Mar

5.7/6 (139 opinii)

5.7/6
139 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Ocena iberostar pariso del mar

    Hotel godny polecenia, znajduje się na dużym terenie(Dżungli) w której znajdują się przeróżne zwierzęta wolno chodzące. Pokoje duże, codziennnie sprzątane - łącznie ze zmianą poscieli. Wyposażenie Stare, łazienki zniszczone. Kosmetyki na bieżąco uzupełniane. Jedzenie dobre, każdy może znaleźć coś dla siebie. Baseny duże. Plaża przepiękna. Hotel może być na rodzinne wakacje, aczkolwiek mało jest atrakcji dla dzieci.

    Edyta. - 16.05.2021

    5/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Nie rozumiem tytul opini to jhest moja z zona opinia

    nie wiem w jakiej sprawie chyba bo nie znalazlem odpowiednika zastzrezenia do bisnes klasy na powrocie jedzenie nie do jedzenia ale to przygotowuje strana meksykanska ponadto uwaga do lot jak daje czarter to albo wycofuje katalog sklepu pokladowego albo sklep ma cos w ofercie zgodnie z katalogiem. Ponadto w tej klasie nie funkcjonuja wszystkie urzadzenia audio video i to jest wkurzajace bo ta klasa troszeczke kosztuje

    MAREK, WROCLAW Chelmicki - 05.01.2017  | Termin pobytu: listopad 2016

    17/48 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Raczej słabo jak na 5 *****

    Wyjazd pozwolił zapomnieć o pandemii.

    BOGDAN, WŁOCŁAWEK - 23.05.2021

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobrze lecz nie na 5 gwiazdek

    Hotel położony w pięknym miejscu : ogrodzie tropikalnym w większości zadbanym i pielęgnowanym. Codzienne spacery do restauracji , na plaże , baseny , do teatru są dla mnie zaletą i jednocześnie mogą stanowić utrudnienie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Alternatywnie można poruszać się hotelowym transportem o napędzie elektrycznym lecz nie zawsze dostępnym "od ręki". Restauracje serwujące posiłki mają dosyć duży wybór a jeśli chcemy możemy skorzystać z kilku restauracji tematycznych : japońska , steak house , śródziemnomorska , włoska , brazylijska , meksykańska. Jest ich w ofercie więcej ale były pozamykane być może z powodu niskiego sezonu. Wysoki sezon zaczyna się od 1 listopada. Korzystałem praktycznie ze wszystkich dostępnych opcji wyżywienia i należy zwrócić uwagę , że tylko niektóre znajdują się w zamkniętych pomieszczeniach , pozostałe są tylko zadaszone a to oznacza brak klimatyzacji. Jeśli korzystamy tylko z restauracji oferujących jedzenie z bufetu to pomieszczenia klimatyzowane znajdziemy tylko we własnym pokoju. Dla niektórych szczególnie w terminie pory deszczowej może być to uciążliwe. Pokoje wyposażone standardowo i co trzeba wyraźnie zaznaczyć wymagają już gruntownego odświeżenia by nie napisać remontu. Dostaliśmy pierwszy pokój na parterze z obrzydliwym zapachem stęchlizny po zmianie pokoju na piętro pierwsze i drugie problem z zapachem nie uległ poprawie. Nie polecam wypakowywać ubrań do szaf bo nie uda się już ich uratować przez zwykłe pranie. My trzymaliśmy większość naszych rzeczy w walizce a te pozostawione w szafie jak dotychczas nie udało się doprowadzić do stanu używalności. To duży problem tego hotelu i prawdopodobnie wszystkich hoteli w miejscach o tak dużej wilgotności przy jednoczesnym oszczędzaniu na klimatyzacji przy opuszczonych pokojach. Przy dużej tolerancji na wymienione niedogodności hotel warty rozważenia gdyż olbrzymi ciekawy teren , dobra oferta kulinarna , rekreacyjna i rozrywkowa , bardzo ładna i sprzątana codziennie plaża dają szanse na dobry wypoczynek a niektóre ciuchy można po nieudanej "reanimacji" wyrzucić. Rezydent zrobił bardzo dobre spotkanie wstępne , wskazał ryzyka i zareklamował wycieczki. Na jedną wycieczkę niestety bus nie przyjechał. Otrzymaliśmy zwrot środków i jedno słowo przepraszam.

    JANUSZ z RODZINĄ - 25.10.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem