Opinie o Iberostar Waves Paraiso del Mar

5.7/6 (146 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.7/6
146 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.4
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Raczej słabo jak na 5 *****

    Wyjazd pozwolił zapomnieć o pandemii.

    BOGDAN, WŁOCŁAWEK - 23.05.2021

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobrze lecz nie na 5 gwiazdek

    Hotel położony w pięknym miejscu : ogrodzie tropikalnym w większości zadbanym i pielęgnowanym. Codzienne spacery do restauracji , na plaże , baseny , do teatru są dla mnie zaletą i jednocześnie mogą stanowić utrudnienie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Alternatywnie można poruszać się hotelowym transportem o napędzie elektrycznym lecz nie zawsze dostępnym "od ręki". Restauracje serwujące posiłki mają dosyć duży wybór a jeśli chcemy możemy skorzystać z kilku restauracji tematycznych : japońska , steak house , śródziemnomorska , włoska , brazylijska , meksykańska. Jest ich w ofercie więcej ale były pozamykane być może z powodu niskiego sezonu. Wysoki sezon zaczyna się od 1 listopada. Korzystałem praktycznie ze wszystkich dostępnych opcji wyżywienia i należy zwrócić uwagę , że tylko niektóre znajdują się w zamkniętych pomieszczeniach , pozostałe są tylko zadaszone a to oznacza brak klimatyzacji. Jeśli korzystamy tylko z restauracji oferujących jedzenie z bufetu to pomieszczenia klimatyzowane znajdziemy tylko we własnym pokoju. Dla niektórych szczególnie w terminie pory deszczowej może być to uciążliwe. Pokoje wyposażone standardowo i co trzeba wyraźnie zaznaczyć wymagają już gruntownego odświeżenia by nie napisać remontu. Dostaliśmy pierwszy pokój na parterze z obrzydliwym zapachem stęchlizny po zmianie pokoju na piętro pierwsze i drugie problem z zapachem nie uległ poprawie. Nie polecam wypakowywać ubrań do szaf bo nie uda się już ich uratować przez zwykłe pranie. My trzymaliśmy większość naszych rzeczy w walizce a te pozostawione w szafie jak dotychczas nie udało się doprowadzić do stanu używalności. To duży problem tego hotelu i prawdopodobnie wszystkich hoteli w miejscach o tak dużej wilgotności przy jednoczesnym oszczędzaniu na klimatyzacji przy opuszczonych pokojach. Przy dużej tolerancji na wymienione niedogodności hotel warty rozważenia gdyż olbrzymi ciekawy teren , dobra oferta kulinarna , rekreacyjna i rozrywkowa , bardzo ładna i sprzątana codziennie plaża dają szanse na dobry wypoczynek a niektóre ciuchy można po nieudanej "reanimacji" wyrzucić. Rezydent zrobił bardzo dobre spotkanie wstępne , wskazał ryzyka i zareklamował wycieczki. Na jedną wycieczkę niestety bus nie przyjechał. Otrzymaliśmy zwrot środków i jedno słowo przepraszam.

    JANUSZ z RODZINĄ - 25.10.2021

    6/7 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    hotel i okolice

    duży ośrodek właściwie miasteczko z brakiem możliwości własnego zwiedzania (odległość do playa del carmen 20 km - koszt ok. 40 dolarów usa w jedna stronę) W sklepach na miejscu olbrzymia drożyzna. Ratuje tylko all inclusiwe że nie trzeba nic kupować . Zabawa animacyjna dla dorosłych to tylko jakieś śpiewy piosenkarzy przy kolacji. Byłem w Quetzal w playa del carmen tam zabawa dla drosłych była cały dzień, teren mniejszy i fajnie , polecam tamten hotel - w obu hotelach byłem w grudniu

    Łukasz, --- - 19.03.2025  | Termin pobytu: grudzień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    niestety nie było najlepiej ....

    hotel piękny ale reszta pozostawia wiele do życzenia...jedzenie smaczne.... animacje dno albo wcale...brak atrakcji na plaży !!! bar z kawą 1... 2 z drinkami otwarte do 23... informacji 0000, wymagane napiwki !!! czasami złe traktowanie klientów !!!!!!!!!!!! brak plaży po huraganie przez tydzień...w innych hotelach plaże działały po 2,3 dniach.... brak możliwosci skorzystania z baru w sasiednim hotelu Iberostar po otwarciu skrawka plaży....

    Hubert, Łódź - 21.10.2021

    2/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem