Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
aziatka 24.05.2022
wrażenia
New York - całość wycieczki oceniam bardzo dobrze, przewodniczka pani Anita pokazała nam większość atrakcji, starała się dogodzić każdemu klientowi, myślę że każdy z naszej fajnej grupy był zadowolony. Miasto robi wrażenie, zwłaszcza centrum. Mieszkaliśmy w dzielnicy Manhattan, hotel 50-piętrowy z restauracją na dole, kolejki przy 3 windach mogą przestraszyć - ale z parteru szybko to idzie, natomiast z pięter na dół może być problem (pełne windy :) , na śniadanie szybciej po schodach). Wycieczka godna polecenia, wypad poza miasto super ;) . Myślę że zostanę przy Rainbow
3.0/6
Apoloniusz Robert, Blizne Łaszczyńskiego 10.10.2022 Termin pobytu: wrzesień 2022
Uzasadnienie
Brak rozliczenia codziennych wydatków z kwoty 150 dolarów zaliczki.W trzecim dniu pobytu kazano mi zakupić za 36 dolarów tygodniowy bilet na metro na potrzeby wycieczki wykorzystałem dwie jazdy.
1.5/6
Damian, --- 26.08.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
New York - lepiej jechać tam samemu, przynajmniej unikniesz rozczarowań ze strony obsługi biura
nie polecam tego biura! Kupiliśmy z synem wycieczkę do NY, wraz kompletem ubezpieczeń. Gdy mój syn się zatruł i potrzebowaliśmy pomocy - nikt się nami nie zajął. Bez polisy - której nam nie przekazano byliśmy zdani sami na siebie. Dodatkowo Pan, który był wskazany jako osoba do kontaktu awaryjnego - nie odbierał telefonów. Napisał jedynie sms - żeby wysłać maila !!! / karygodne. Ostatecznie wysłałem tego maila, ale zero odpowiedzi. Historia długa i niestety bardzo dla nas przykra (straciliśmy dwa spośród pięciu dni wyjazdu, sami płaciliśmy za leki, dodatkowe koszty za telefony, ale przede wszystkim mega stres i zero pomocy!) Nigdy więcej z nimi się nigdzie nie wybiorę i wszystkim odradzam !!! acha i w hotelu nie mieliśmy room serwisu / na pięć dni byli trzy razy