Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce do wypoczynku na plaży (ocean) jak najbardziej przyjazne. Plaża szeroka długa i piaszczysta. Wyżywienie w hotelu wyśmienite. Pokoje trochę odbiegają od standardu 4* ( szafa klekocząca , klimatyzacja aby schłodzić pokój potrzebuje ok 3h ciągłej pracy) , łazienka mała i serwująca niespodzianki z zacinającą się spłuczką
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel pięknie położony nad samym morzem, z promedą prowadzacą do niewielkiego centrum, wyżywienie urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, pokoje wymagają odświeżenia, w pokojach niestety dość głośno. Wieczorne atrakcje dość słabe, nie mieliśmy problemu ze znalezieniem miejsca nad basenem. Ogólnie pobyt udany.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jak chodzi o swoją świetność jak chodzi o pokoje ma dawno za sobą, szczególnie łazienki wymagają gruntownego remontu - generalnie wymiana płytek, bo niestety jest pleśń na fugach i wymiana spłuczki. Sama organizacja w hotelu bez zarzutu, hotel obłożony prawie w 100% . Jak chodzi o leżaki nie ma walki, owszem są zarezerwowane ręcznikami, ale każdy jakieś miejsce znajdzie. Na wieli plus zasługuje również organizacja w restauracji, która wydaje główne posiłki, przy tak dużym obłożeniu każdy czuł się zaopiekowany. Posiłki bardzo smaczne i dla każdego coś dobrego. Kolejny minus to plaża, owszem jest bardzo blisko, ale proszę nie wierzyć w ten cudowny piasek, bo ocean wyrzuca muszle i na połowie plaży i zaraz przy wejściu jest tych muszel bardzo dużo i przydałyby się buty do wody.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu w lipcu- wersja all inclusive. Poranki i wieczory chłodne. Jedzenie pyszne-każdy znajdzie coś dla siebie.Drinki dobre z oryginalnych alkoholi. Duży basen na,terenie którego leżaki są bezpłatne. Plaża znajduje się blisko. Za 10euro można korzystać z parasola i 2 leżaków na jeden dzień -płatne tylko kartą. Dodatkowy leżak platny 2 euro.Przy zameldowaniu w hotelu pobierana jest kaucja 50euro- p. rezydenta powiedziała o tym dopiero na spotkaniu informacyjnym. Myślę, że powinnam o tym poinformować już w autokarze- jechała z nami z lotniska. Ręczniki również wydawane są za kaucją-15euro /1ręcznik.-płatne tylko kartą. Hotel położony jest w pięknym palmowym ogrodzie, zadbany- cudny.Promenadą można dojść do małego centrum handlowego. Na terenie hotelu znajduje się sklepik z pamiątkami. Pani rezydent Julia jest bardzo miłą, sympatyczną i kompetentną osobą, z dużą wiedzą o Hiszpanii. Jesteśmy bardzo mile zaskoczeni FigoClubem.Animatorzy - pan Adrian i Pani Kamila spisali się na medal.Syn i inne dzieci zachwycone. Pierwszy raz spotkałam się z takim podejściem ,zaangażowaniem, sercem do dzieci(jestem psychologiem i pedagogiem). Na spotkaniu organizacyjnym p.Julia pojawiła się z animatorami - p.Adrianem i p.Kamilą. Jeździmy od kilkunastu lat z Rainbow i po raz pierwszy tak żetelnie zostały przekazane wszystkie informacje przez p.rezydent i animatorów. Byliśmy na dwóch wycieczkach fakultatywnych. W Sewilli z p.Julia -polecam. Na miejscu loklany przewodnik p.Anna,mieszkająca od 17lat w Sevilli, rozpoznawalna w branży turystycznej, pisze blogi itp. W Giblartarze z p.Iza(druga p. rezydent. Pani o Hiszpanii wie wszystko.)W ciekawy sposób przekazywała informacje, z humorem,miła, kompetentna osoba. Świetne rezydentki są w tym rejonie. Tworzą zgrany zespół razem- to się czuje co przekłada się na dobrze zorganizowaną pracę. Praca z ludźmi do łatwych nie należy, a Panie zawsze uśmiechnięte, ze stoickim spokojem odpowiadały na każde pytanie. Sport i rozrywka dla dorosłych w hotelu- o godz.11h zajęcia z aerobiki,pilates ,joga- prowadzone przez Hiszpanów i p. Kamilę. O 12h aerobik w wodzie, również prowadzony przez nich i p.Adriana. Mnie się podobało na zajęciach. Nasi animatorzy z Polski niestetynie nie mieszkali w hotelu, tylko dojeżdżali 30km...i jak dla mnie zabrakło wieczornych rozrywek dla dorosłych np. imprez tanecznych. Hiszpanie zorganizowali w niedziele pool party, ale w tym czasie był mecz finałowy Hiszpania i Wielka Brytania. Jak się skończył to zdążyłam na ostatnią piosenkę:)))W hotelu przewaga gości z Hiszpanii i Portugalii z dziećmi. Wakacje zaliczam do udanych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w dwoje w czerwcu i lipcu. Pobyt bardzo udany, cikawa okolica i bardzo piękna plaża chociaż woda bardzo zimna jak na mój gust.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży, przestronny, łatwy w komunikacji. Mimo wielu gości nie odczuwa się tłoku. Wrzesieñ to w 80% Hiszpanie, głównie osoby w starszym wieku lub rodziny z małymi dziećmi. Oprócz tego Francuzi, goście z Anglii, trochę Polaków. Hotel typowo pod gości z Hiszpanii i Francji. Animacje, informacje, komunikaty, jedzenie w większości pod nich ale dla mnie to nie jest problem . Personel ok, kontakt w j. angielskim na plus. Badzie dobre jedzenie, różnorodne, duży wybór, ryby, owoce morza, mięsa, pyszne sery, lody, słodkości, szampan na śniadanie:), gofry, koktajle owocowe,zdarzyły się świeże soki owocowe, sushi - naprawdę nie można być głodnym. Właściwie od godziny 8 rano do 22:30 można jeść bez przerwy jeśli ktoś da radę. Z minusów, jak za tą cenę hotelu okropna kawa i słodkie soki z automatu. Jednak dobre wino :) Drinki nie wiem ale wybór raczej mały. Pokój, akurat mój to właściwie jak w Hiszpanii często bywa apartament z aneksem kuchennym. Wygodny, duży. Sprzątany codziennie ale średnio. Wymieniane ręczniki chyba co drugi dzień. Ogólnie tutaj nie do końca na 4 gwiazdki . Mam jednak wrażenie, że istnieje „segregacja „ gości na lepszych i innych . Właśnie z uwagi na przydzielanie pokoi. Pokoje właściwie w większości z jakimś widokiem na ocean ( ładnie ) ale te od strony ulicy sa problematyczne. W nocy hałas śmieciarek, samochodów ale najgorszy dobiegający zapach ( albo smród ) unoszący się z kuchni hotelu. Od rana, przy każdy posiłku w pokojach zapach smażenia, gotowania niestety nie jest to przyjemne i otwarcie okna w tym czasie powoduje nie ciekawe wrażenia. Takie zapachy w czasie posiłków unoszą się w przynajmniej jednej części hotelu i tu duży minus właśnie za brak chyba odpowiedniej wentylacji. Basen duży, ładny, ilość leżaków raczej wystarcza dla wszystkich chociaż oczywiście poranny wyścig ręczników jak najbardziej się odbywa i obsługa nic z tym nie robi. Jednak zawsze gdzieś się znajdzie wolny leżak. Piękny ogród, głównie palmowy ale i inne kwiaty i rośliny robią cudowne wrażenie. Plaża zaraz za hotelem, wyjście bramką i przejście przez deptak, szeroka, mięciutki piasek i przepiękne,ogromne muszle. Leżaki dla gości 10 Eur za dzień/komplet . Ocean piękny chociaż, jak to ocean chłodny i bywają mocne fale . Miejscowość raczej wakacyjna, nie duże miasto, ładny, długi deptak do spacerów. Niewielkie centrum handlowe blisko, trochę dalej Mercadona. Raczej spokojnie, żeby nie powiedzieć nudno ale to indywidualna sprawa. Ok 5 km ( można iść plażą) kolejne wieksze miasteczko, z ładnymi atrakcjami. Niedaleko Portugalii więc można zobaczyć troszeczkę urokliwego rejonu Algarve.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam zastrzeżenia do tego że po objazdówce pilot nie pojechał z nami do hotelu aby pomóc nam się zakwaterować w hotelu na pobycie. Jeżeli bym to chciała robić sama to nie kupowałabym wycieczki w biurze tylko indywidualnie. Brak możliwości płacenia kartą u pilota tym bardziej że jest to Europa i wszędzie już można płacić kartą pilot też może nią płacić za bilety wstępu więc nie rozumiem dlaczego jest takie utrudnienie tym bardziej że nasze prawo mówi że klient ma mieć możliwość zapłacenia inna forma płatności a nie tylko gotówką. Poza tym zbyt obszerne informacje w obiektach (kościołach) przez pilota a za mało czasu na lancz czy też czas wolny.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniała lokalizacja hotelu. Świetne wyżywienie, choć napoje nie zawsze spełniały odpowiednią jakość , chodzi o wodę i soki, w których było czuć chlor! Obsługa hotelowa bardzo na plus! Osoby w recepcji też bardzo na plus. Sam pokój taki sobie i na pewno poniżej czterech gwiazdek. Obsługa leżaków przy basenach po prostu wzorowa. Czystość otoczenia imponująca. Największy minus to niesympatyczna osoba wydającą ręczniki plażowe i brak możliwości wymiany ręczników plażowych . Duża niedogodność to niestety wrzeszczące dzieci na stołówce, bo trudno nazwać tę jadalnię restauracją, choć standard serwowanego jedzenia był naprawdę wysoki. Plaża przepiękna. Otoczenie hotelu też. Niestety ze względu na prztlacznjacą obecność rodzin z małymi dziećmi już nie wybiorę nigdy tego hotelu. Minus też dla rezydentki. Czerwiec 2025 r. Bożena
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobry. Natomiast wejscie na posiłki reglamentowane, przy wejści tworzą sie kolejki ponieważ każdy musi się zalogować i podać nr pokoju. mimo, że masz all, drugi raz na stołówkę na ten sam posiłek nie wejdziesz. Rezydent - porażka informuje ,że na wyjazd na wycieczkę można zamówić lunch pakiet. Niestety w recepcji hotelu powiedzieli, że nie przygotowują takich pakietów. Z tego co się orjentuje to : Każdy, kto wykupił pobyt w danym hotelu, ma prawo do skorzystania z lunch pakietu w sytuacji, gdy wyjeżdża na wycieczkę lub transfer bardzo wcześnie rano, zanim zacznie się godzina śniadania w hotelu bez względu na to czy jedzie z własnym czy z lokalnym biurem. Jednakże rezydent Karina stwierdziła, że każdy musi się we własnym zakresie zaopatrzyć w jedzenie. Ją to nie interesuje. Transfer z lotniska do hotelu i odwrotnie oraz każdy wyjazd na wycieczke. 30 osób jedzie autokarem i jedziemy 40 km w jedną stone po 1 osobe z innego hotelu, tracimy średnio godzinę na każdym przejeżdzie. Czy nikt włacznie z rezydentem nie mysli, żeby ta jedna osobę przetransportować do autostrady, żeby nie tracić w sumie co najmnie 2 godziny na kżdym wyjeździe. To tylko niektóre uwagi na temat pracy rezydenta.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pod względem infrastruktury bez zastrzeżeń .-duży ładnie zagospodarowany teren z dużą ilością zieleni.Czystość też na plus! Permanentny brak leżaków przy basenie i na terenie zieleni! Gdy usiłowałem przenieść wolny leżak z ogrodu nad basen zostałem niezwłocznie skarcony przez pracownika hotelu. Udając się na posiłek trzeba było zawsze pamiętać o karcie by wejść do restauracji bo inaczej nie zostałeś wpuszczony! Nie można było usiąść gdzie miałeś ochotę tylko usadzał cię pracownik hotelu, czułem się jak na koloniach w czasach dzieciństwa. Raz gdy wszedłem na kolację bez kontroli karty bo akurat nikogo nie było przy wejściu niezwłocznie byłem ścigany przez kelnera pomimo że na ręce miałem opaskę All inclusive!!! Pierwszy raz spotkałem się z tak opresyjnym kontrolowaniem poczynań gości na terenie hotelu! Dla mnie osobiście było to męczące .Drugi raz bym nie wybrał tego hotelu!