Opinie o Iberostar Selection Lagos Algarve

5.0/6 (10 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
10 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
5.7
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
3.7
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Wakacje przyjaciółek

    Świetny hotel z dużymi przestronnymi pokojami, dużym balkonem, wygodną łazienką, może tylko wanna w pokoju trochę zaskakująca. Spokojnie jest również prysznic. Pokoje czyste, możliwa wymiana ręczników codziennie. Wyżywienie bardzo urozmaicone , produkty świeże, dużo lokalnych produktów. Wybrałyśmy opcje śniadania i obiadokolacje i było to wystarczające. Obsługa bardzo sympatyczna, uprzejma I pomocna, mówiąca po angielsku. Czułyśmy się bardzo zaopiekowane. Świetne dystrybutorki wody na korytarzach,, woda zimna, lekko gazowana, gorąca. Plaża w zasięgu małego spacerku. Do Lagos polecamy spacer lub kolejkę turystyczną Hop-in bardzo punktualną.

    Malgorzata, Warszawa - 25.10.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wysoka jakość wypoczynku

    Pobyt w Algarve bardzo udany. Pogoda wspaniała. Hotel o wysokim standardzie. Wanna w pokoju. Przytulnie. Na wyposażeniu pokoju był ekspres do kawy, ale nie było czajnika. Do ekspresu były 4 kapsułki do zrobienia kawy. Niestety przez cały pobyt nie zostały doniesione kolejne. Ale to tylko taki mały minusik. Hotel ma fajną aplikację do pobrania na telefon z której można zamawiać posiłki do pokoju lub zgłaszać usterki, a także jest program zajęć sportowych itd. Mieliśmy problem z sejfem, napisaliśmy w aplikacji i w ciągu 30 min był Pan, który nam naprawił sejf. Posiłki smaczne o wysokim standardzie. Zdecydowanie polecamy.

    Pola, Grudziądz - 15.10.2021

    39/53 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Wycieczka do raju w Iberostar Selection Lagos Algarve

    Tygodniowy pobyt w tym hotelu nakierowany był na zwiedzanie bajecznego wybrzeża Algarve. Byliśmy już w kilku hotelach tej sieci i wybieraliśmy je zawsze ze względu na ich wysoką jakość i standardy obsługi klienta. I szczerze mówiąc nie liczyliśmy specjalnie, że tu będzie inaczej. Jak się jednak okazało, w tym hotelu można jego gości zaskoczyć jakością obsługi i atmosferą komfortu rzadko spotykaną w innych obiektach. Od samego wejścia i procesu zameldowania czuliśmy się jak goście kategorii VIP. Personel recepcji - specjalne podziękowania i pozdrowienia dla Vitora, Mateusa, Oleha i Andrea, którzy przez cały nasz pobyt niemal czytali w naszych myślach, troszcząc się o komfort naszego pobytu, pomagając nam w organizacji naszej aktywności w samym hotelu jak i poza nim. Posiłki w hotelowej restauracji to wzniesiona na wyżyny, niemal pałacowa jakość obsługi z indywidualnym podejściem (concierge) do każdego pojawiającego gościa, z odprowadzeniem do wybranego przez niego stolika (do wyboru: wewnątrz/ na zewnątrz: na słońcu/pod parasolem/ w cieniu... Po zajęciu miejsca wyrastał jak z pod ziemi kelner/kelnerka przyjmujący zamówienie na wybrane napoje, a my kierowaliśmy się do przebogatego zestawu szwedzkich stołów, które codziennie zaskakiwały nas czymś nowym. Nie będę rozpisywał się nad dostępną listą dań z oferty hotelowej restauracji, bo musiałbym na ten temat napisać osobny artykuł, wspomnę tylko, iż mimo wielu prób nie udało nam się w ciągu tygodnia spróbować wszystkiego, na co mieliśmy ochotę... P.S. O sprawności restauracyjnej obsługi świadczy fakt, iż każdy talerz po zjedzeniu kolejnej potrawy nie stał dłużej na naszym stoliku niż pół minuty, zabierany przez kelnerów i dający miejsce nowo przyniesionym potrawom. Jeśli chodzi o strefę około basenową (są 3), to jeden z nielicznych hoteli, w którym przez cały pobyt nie było ani razu problemu z dostępnością leżaków i parasoli. Wisienką na torcie w tym obszarze byli krążący co chwilę wśród parasoli kelnerzy, zbierający od gości zamówienia z bogatego katalogu napojów i drinków. I wreszcie sfera porządku i czystości: pokoje sprzątane codziennie, panie sprzątaczki bez problemu dostosowywały się do wygodnego dla gości czasu realizacji swoich obowiązków, często nawet popołudniową porą. Dodam, że sprzątanie było przeprowadzane wzorcowo. To sama ocena odnosi się do utrzymania czystości w całym obiekcie, w tym również strefy basenów. I na koniec chyba najważniejsze: wspólnym mianownikiem wszystkich opisanych powyżej sytuacji był permanentny (i naturalny) uśmiech na twarzach WSZYSTKICH osób z obsługi hotelu, z którymi mieliśmy kontakt. Nigdy przedtem niczego takiego nie doświadczyliśmy. Pisałem na początku, że celem naszej wycieczki do Algarve było zwiedzanie jego pięknego wybrzeża - pierwszy raz na wakacjach mieliśmy z żoną dylemat, czy spędzać czas w hotelu, pławiąc się w oferowanym przez hotel luksusie i jego perfekcyjnej obsługi, czy realizować planowany cel zwiedzania... Na szczęście finalnie udało nam się pogodzić oba te aspekty, choć nie w założonej dla zwiedzania proporcji czasu. Na pewno tu wrócimy.

    Andrzej S. - 12.06.2023

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Znakomity wypoczynek w dobrym hotelu

    Hotel jest na wysokim poziomie, pięknie położony w pobliżu szerokiej piaskowej plaży. Niedaleko stare miasteczko Lagos, z wieloma zabytkami i sporą ofert a dla turystów. Koleją mozna dojechać do pięknego miasta Portimao, lub z przesiadką w Tunes pojechać Alfa Pendolino do Porto lub do Lizbony. Poziom usług w hotelu zasługuje na pochwały: czysto, dobre wyzywienie z dużą ilością ryb i innych owoców morza, ale także z potrawami kuchni portugalskiej czy włoskiej. Nie ma problemu z leżakami nad jednym z dwóch dużych basenów hotelowych. Warto wrócić ponownie do tego hotelu.

    Tadeusz, Toruń - 16.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem