Opinie klientów o Playacanela

5.0 /6
280 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

KRZYSZTOF, POZNAŃ 07.09.2016

Hotel godny polecenia

Hotel Playacanela odwiedzilismy na przełomie lipca i sierpnia, i gorąco polecamy go wszystkim szukającym dobrego hotelu na wybrzeżu Costa De La Luz. Teren wokół hotelu czysty, zadbany, sprzątany codziennie. W hotelu głównie Niemcy, Hiszpanie, Anglicy i Polacy. Hotel bardzo cichy pomimo dużej ilości rodzin z dziećmi, w końcu te dzieciaki też muszą iść kiedyś spać :) Położenie blisko plaży to kolejny atut hotelu. Czas dojazdu z lotniska - ciut ponad godzinę.

4.5/6

Ewa, Warszawa 10.10.2022
Termin pobytu: wrzesień 2022

Pobyt 11 dni

Piękne położenie hotelu cisza i spokój, wycieczki fakultatywne bardzo ciekawe Gibraltar i Sewilla, pani rezydentka uczynna, cierpliwa i kompetentna

4.5/6

HENRYK, RUDA ŚLĄSKA 30.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wakacje maj-czerwiec 2024

W Hotelu byliśmy w okresie 27.05 - 10.06.2024 niestety jest to okres przed sezonem. Stosunkowo mało gości, jedynie w weekendy zjeżdżali się lokalni goście co było bardzo dużym utrudnieniem dla takich gości jak My. Zachowanie lokalsów w naszej ocenie pozostawiało wiele do życzenia. Pokój bez rewelacji, 1 piętro w budynku bocznym połączonym z budynkiem głównym z widokiem na wewnętrzne mini pole golfowe, brak czajnika aby przygotować herbatę czy kawę (i tak nie byłoby miejsca na ustawienie czajnika). Pokój można było zmienić za opłatą około 20 Euro za dobę. Opłata 4 Euro za sejf na dobę to w naszej ocenie lekka przesada w Hotelu 4*. Plusem było szybkie zakwaterowanie (przyjechaliśmy około 8.30) z możliwością spożycia śniadania, ostatecznie wyjeżdżaliśmy (do Katowic) z Hotelu o 4.45 w ostatnim opłaconym dniu imprezy. Obsługa, sprzątanie, kuchnia ok. Animacje bardziej aktywne w weekendy, a tak prawie cisza. Wycieczki fakultatywne dobrze zorganizowane Panie rezydentki z dużą wiedzą ale bez lunchu w cenie, co podraża i tak niemałe koszty wycieczki. Na plaży brak leżaków nawet do wypożyczenia - może dlatego, że przed sezonem. Oferta powinna informować kiedy się zaczyna sezon, w Punta dr Moral również totalna cisza bez względu na porę dnia.

4.5/6

Kamil z Warszawy 23.05.2016
Termin pobytu: czerwiec 2016

Ogólnie polecam, ale nie za te pieniądze

Byliśmy w tym hotelu przez 7 dni. Obsługa z rainbow tragiczna... Do hotelu nie przyjechała z nami rezydentka (bo pojechała do innego hotelu z inną grupą). Problem pojawił się w recepcji, ponieważ nie mieli rezerwacji dla połowy wczasowiczów. Spędziliśmy 4 godziny w holu czekając na przydzielenie nam pokoju, Pani rezydentka telefon odebrała raz, powiedziała, że sprawę zaraz załatwi, poczym kontakt się urwał (nie odbierała telefonu)... Sam hotel jako hotel fajny, aczkolwiek mieliśmy zastrzeżenia co do zapachu w pokojach (niestety przez 2-3 dni strasznie śmierdziało kanalizacją). Jedzenie ok, chociaż trochę monotonne, basen fajny, dużo leżaków, w opcji allinclusive mały wybór przekąsek (chipsy, rogaliki i lody w kubeczkach), drinki ok, ale trzeba było upominać barmanów, żeby lali więcej alkoholu :) Najpięknieszja była 7km plaża, na której były totalne pustki! Ludzie rozkładali się co 100m, strasznie duży odpływ wieczorem (można było wejść 100-150m w ocean od lini brzegowej a woda była do pasa :) Ogólnie wyjazd udany, gdyby nie brak kontaktu z naszą rezydentką i brak animacji po polsku!
154555670
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem