Opinie klientów o Playacanela

5.0 /6
280 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Grzegorz, Bydgoszcz 20.10.2015

Przyzwoity hotel

4/6 , ocena dobra :) Szczegóły w dalszej części.

4.0/6

LAK 03.07.2022

miły urlop

w hotelu przebywaliśmy z mezem i corka - 8 lat, w ostatnim tygodniu czerwca . początek sezonu. temperatura od 24 do 33 stopni. ożywczy wiatr , jak to nad oceanem. przepiekna plaza blisko hotelu ( okolo 150 m) . wbrew pozorom dosc ciepła woda w oceanie. urokliwy pomost prowadzący do oceanu. hotel dokładnie sprzątany. przemiły i pomocny personel. Hotel scudny ale lata swietnosci ma za sobą. otoczenie pięknych palm - zacieniały przyjemnie nagrzane patio. 2 zjeżdżalnie dla dzieci raczej mniejszych w wieku 4-8 lat. woda w basenie bardzo Zimna, choć amatorzy kąpieli dawali radę. moze gdyby byl lipiec lub siepien wiecej osob kapaloby sie. ale jest jacuzzi na chyba 10 osob.tam woda cieplejsza .dużo dzieci w piankach pływackich. w tym nasza corka. kąpiele słoneczne i basenowe tak naprawdę możliwe w godzinach 11-20, w tych godzinach wiatr maleje , a słońce jest fantastyczne. nocami wieje szalenie i to cały urok okolicy oceanu. leżaków dużo. turyści głównie Hiszpanie . jedno wyznaczone miejce dla palaczy. animacje wieczorne caly czas podobne. brak muzyki przy basenie w ciagu dnia procz animacji, a wtedy tylko 6 utworow w kolko tych samych.,Portugalczycy, Niemcy i Polacy. Obsługa bardzo slabo zna inne poza hiszpańskim, języki. animacje skąpe- 2 razy dziennie po okolo 15 min. W tej sieci hotelowej niezbędne jest noszenie że sobą wszędzie kart- klucza hotelowego. całe all inclusive na kartę. zamawiamy , dajemy kelnerowi / barmanowi kartę zeby odbił i zabieramy. wymiana ręcznika basenowego 1 euro. kaucja za ręczniki po 10 e za sztukę. jedzenie monotonne.ci orawda wiele lokalnych specjałów w tym owoce morza.ale o ile ryby często pyszne, zwłaszcza losos i tunczyk to krewetki małże i inne miały mulisty posmak. dla mnie nieakceptowalny. dużo mięs steków, bardzo smaczne. dzieci znajdą dla siebie pieczone ziemniaki , frytki czasami schabowe z mielonego miesa drobiowego- a la nuggets i tyle. melony i arbuzy plukane w wodzie od której zyskiwały znak mułu tydzień morza. przez cały pobyt zjadłam raz arbuza i melona. corka też. czuć bylo zapach owoców morza od nich. nieakceptowalne. wspaniałą rzeczą była obsługa, która jeśli otrzymała idzien wcześniej zgłoszenie- kartkę wypisana przez rezydenta , z informacją że mamy wycieczkę poza hotel i nie będziemy na miejscu jesc posiłku, przygotowywała bogate lunch - boxy obiadowe - reklamówki jedzienia. super ! wcześnie także przygotowywali śniadania aby można zjeść przed wyjazdem. doba hotelowa kończy się o 12stej .ale jeśli przyjechaliście i korzytiscow w danym dniu tylko z kolacji , to po wymeldowaniu mogliście na podstawie bileciku z recepcji zjeść także obiad.super ! mały wybór dzienkow , alkoholi .super wina lokalne ! porcje alkohu w drinkach na bogato. prosiliśmy o zmniejszanie . okolica hotelowa choć budują się apartamentowce. można popłynąć promem.do sąsiedniego miastaczka. , tam sklepy i kawiarenki oraz marina. z wycieczek lokalnych na pewno Sewilla . cud ! pozostałe jak ktoś bardzo chce. ogólnie pobyt fajny i cieszę się, że odwiedziliśmy to miejsce. najbardziej irytujące all na kartę. obsługa rainbow fantastyczna. rezydentka i przywodniczki 10/10 , sympatyczne i z pasją. dziękujemy !!

4.0/6

PIOTR, GDYNIA 23.06.2015

POBYT -7 DNI

POZIOM 3,5

4.0/6

Robert Cz. 31.08.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

pierwszy raz z RT ( 2 tyg)

Witam,W tym roku pierwszy raz wybraliśmy się z dzieckiem (6lat) z RT.Zaczynając od lotu nie byłożadnych problemów lot odbył się w umówiony dzień i godzinę także powrót był o ustalonej godzinie. Sam hotel dość duży jak większość w Hiszpanii, posiłki bardzo dobre, jedyny minus to ten że obsługa bardzo słabo mówi po angielsku ale można się zawsze dogadać.Pokój dostaliśmy w bardzo dobrym standardzie i był sprzątany codziennie (warto dopłacić za superior).Basen mały i dzieci nie mogą pływać w nim na materacach i grać dmuchaną piłką bo ratownicy od razu zwracają uwagę także dzieci nie mogą korzystać z jaccuzi dla dorosłych. Był mini golf kaucja 10euro za jeden z kij. Wiekszość turystów to Hiszpanie i trochę innych nacji ale byli w mniejszości( Hiszpanie jak zawsze dość głośni ale z czasem się można przyzwyczaić). Pewnym problemem są muchy i komary ze względu na pobliskie rozlewiska.Plaża długa i piszczysta.Wycieczki fakultatywne dość atrakcyjne.Seviila i Gibraltar warte odwiedzenia. Pobliska wioska rybacka oddalona 10 min drogi piechotą od hotelu( kilka sklepików i sporo restauracji). Rezydentki miłe i pomocne i nie można mieć do nich żadnych zastrzeżeń. Dużym minusem jest tzw.Figlo klub ( zabawy z dziećmi i opieka jak rodzice chcą chwilę odpocząć pozostawiając dziecko pod opieką było tylko teoretyczne).Wiele razy zajęcia się nie odbywały ze względu na to że jednej z opiekunek nie było często nawet kartki nie było z jakiego powodu). Wydawać by się mogło że te 2 dzewczyny raczej były bardziej zainteresowane miejscowym fotografem niż dziećmi ( podczas zabawy w basenie zupełnie nie zwracały uwagi na to gdzie dzieći się bawią) rozchodziły się po całym basenie ( brak zorganizowanych zabaw dla polskich dzieci w basenie).Naprawdę nas to rozczarowało a dziecko często było smutne że żadne zajęcia się nie odbędą a panie nie organizują zabaw. Hiszpanie dla swoich dzieci mieli całą masę atrakcji ( ich Klub dla dzieci był naprawdę na bardzo wysokim poziomie). Generalnie nie polecam wyjazdu z dzieckiem do tego hotelu bo dziecko nie znajdzie tam opieki podczas gdy rodzice chcą mieć choć chwilę odpoczynku od doglądania czy dziecko jest bezpieczne podczas zabaw na terenie ośrodka. Niestety wybraliśmy ten hotel ze względu na Figlo klub istnieje on tylko teoretycznie a polskie animatorki raczej są zainteresowane znalezieniem męża niż dziećmi i praktycznie nie wykonują swoich obowiązków. Byliśmy w ubiegłym roku z konkurencyjnym biurem i animacja dla dzieci była na wysokim poziomie. Podsumowując polecam wyjazd z RT do tego hotelu ale bez dzieci. Nie można mieć zastrzeżeń do oferty RT poza animacją dla dzieci ( Figlo klub).
160616270
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem