Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(297 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Myslalam że będzie lepiej

    Lucyna 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Daleko do plaży, ta blisko jest rzeczna z mułem na dnie. Posilki mały wybór po 3 dniach nie dało się juz patrzeć na to samo. pokoje sprzątane częściowo np jedno lozko pościelone drugie nie. Ręczniki nie wymieniane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie wszystko w porządku

    Erisiu 25.08.2022

    Hotel czysty i zadbany, pokoje duże z dużą łazienką, ale. Jeżeli chodzi o obsługę, to nie najlepsza. All inklusive nie znaczy że wszystko za darmo. Po części trzeba dopłacać do drinków. Na stołówkach pobije jakoś, kelnerzy nie donoszą napoi, a jak już doniosą to nie można doprosić się katy. Dla dzieci istny raj, ale żeby odpocząć, to nie ma mowy. Do najbliższego „ miasta” 2,2 km piechotą, albo autobusem za 1,80€ dwa przystanki. Oczywiście w „ mieście poza czterema sklepikarki z pamiątkami i trzema restauracjami nie ma niczego. Co do plaży, to jest czysta, ale nie nad morzem tylko nad rzeką, a raczej jej ujściem. Na półwysep (z plażą morską można promem, ale za 4 € i to tylko w określonych godzinach. Na basenach ludzie zajmują leżaki już o świcie, tak że wolnego nie można otrzymać, a jak już się go ma, to okazuje się że zepsuty. W barze po napoje stoi się w kolejce około 1/2 godź, a że bar w teatrze, to łomot przegłośnionej muzyki i konferansjera nieludzki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Urlop z rodziną 14.07 - 21.07

    Magdalena 23.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Nasze doświadczenie z pobytu w tym hotelu niestety mocno odbiegało od oczekiwań. Już sam transfer z lotniska okazał się znacznie dłuższy niż deklarowany na stronie — podróż do hotelu trwała 2,5 godziny, a powrót aż 4 godziny, co było bardzo uciążliwe. Hotel ewidentnie ma już swoje lata, co widać i czuć od pierwszych chwil. Już przy wejściu uderzał nieprzyjemny zapach zaniedbanej wentylacji. Liczba personelu była wyraźnie niewystarczająca, co przekładało się na czystość w restauracjach i barze. Talerze, kubki oraz stoliki były często brudne i klejące. Niestety nawet szklanki w lobby barze były w gorszym stanie niż te, z którymi spotkaliśmy się w Egipcie czy Tunezji. Strefa wodna również pozostawiała wiele do życzenia. Woda w basenach i aquaparku była zimna, a jej zapach sugerował obecność amoniaku. Jacuzzi przypominało bardziej zbiornik z bakteriami niż miejsce relaksu — nasza córka zrezygnowała z kąpieli, co wiele mówi. Hotel wyraźnie nastawiony jest na lokalnych turystów, głównie Hiszpanów. Mimo wykupienia opcji All Inclusive, nie wszystkie produkty dostępne były w ramach tej oferty. Szczególnie rozczarowujący był wybór lodów — mimo szerokiej oferty, dla nas dostępne były tylko najgorsze warianty. Na plus należy zaliczyć okolicę oraz piękną plażę nad oceanem. Wyróżnić warto również polskie animatorki, które były niezwykle sympatyczne i zaangażowane. Niestety całościowy obraz hotelu nie spełnia standardów czterech gwiazdek, a cena pobytu zdecydowanie nie jest adekwatna do jakości oferowanych usług.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Hotel bez rewelacji

    Radek 25.08.2022

    Hotel bez rewelacji przy pierwszym wejściu na stołówkę nieprzyjemny zapach brudu ogólnie całość do remontu. Jedzenie masakra non stop to samo, dziecko jadło bułkę z keczupem bo nic innego mu nie smakowało, dla nas też nie smaczne. Na stołówce ogólnie panujący bałagan obsługa mimo starań nie wyrabiała się z ogarnięciem. Pokoje zwykłe, sprzątane codziennie plus za wannę i prysznic w pokoju ale... w kabinie prysznicowej wyrwane drzwi żarówki mrugające w kinkietach, uszkodzony piszczący kran, o 10 nie było wolnych leżaków przy basenie. Wykupując all inclusive wcale w tym hotelu nie macie all! na miejscu okazało się że jest kilka wersji all mimo że pytałem o to przy wykupie wycieczki nigdzie w Polsce nie było takiej informacji. Obsługa przyjemna, mimo słabej komunikacji w język angielskim dało radę się dogadać. Duży plus dla polskiej obsługi Rainbow na miejscu, dziewczyny ogarniały od A do Z i naprawdę czuliśmy się zaopiekowani !.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    POLECAM

    Agata 22.06.2022

    Polecam dla osób, które lubią siedzieć tylko w hotelu, do najbliższego sklepu 2 km na nogach (autobus jeździ 4 razy dziennie w bliżej nie określonych godzinach). Polecam dla osób, które lubią spacerować długie dystanse - do plaży nad oceanem minimum 5 km. Polecam też dla osób, nie wybrednych kulinarnie, dla nie lubiących owoców morza. Wycieczki organizowane -rewelacja. Sewilla przepiękna. Panie rezydentki bardzo pomocne.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    playa

    Wieslaw, Warszawa 24.09.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel nie najlepszej marki, jedzenie nudne bez hiszpańskiej fantazji, warzyw brak .,, a owoce morza najgorszej jakości? reasumując, trzeba wypożyczyć auto i w teren, wyboru nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel w spoko

    Karolina, Warszawa 26.08.2022

    Byliśmy w hotelu w sierpniu 2022. Hotel gości turystów z Polski i Hiszpanii . W naszym odczuciu jest nastawiony typowo na swoich Gości . Do plaży okolo 150 m , natomiast jest to plaża dziewicza bez możliwości wypożyczenia leżaków , można statkiem za 4-4,5 euro przepłynąć na druga stronę . Formula działania hotelu nieco dziwna i problemowa gdyż wszędzie należy chodzić z karta , na wejście do restauracji , po zamównieniu w barze . Formula all inclusive nie obejmuje drinków , dodatkowe płatne , co było dużym zaskoczeniem . W karcie regionalne alkohole , whisky , wódka , gin. Woda serwowana w butelkach - na plus . Jedzenie serwowane w dwoch restauracjach do wyboru ale w obu jest to samo . Dla smakoszy dostępne owoce morza dla pozostałych mały wybór . W ofercie bufet został przedstawiony jako bogaty , natomiast dla nas najuboższy ze wszystkich dotychczas odwiedzonych hoteli . Podczas śniadań regionalne churros z czekolada , plcacuszki , jajka - brak warzyw . Obiady i kolacje z obsługa kelnerska w kwestii napoi , robi się duże zamieszanie i chaos jeżeli jest dużo gości , dodatkowo kelnerzy zabierają karte aby nabić w systemie zamówienie . Dwa razy podczas pobytu system kasowy miał awarie , wiec karty się zagubiły i trzeba było wyrabiać w recepcji . Ryby i mięso smażone na bierząco wiec były ciepłe , pozostałe posiłki różnie - często zimne . Nam jedzenie nie smakowało a w okolicy brak fajnych knajpek i restauracji . Nie bylo kompletnie gdzie wyjść . Pokoje sprzątane codziennie . Obsługa mówi jedynie po hiszpańsku , ciężko porozumieć się po angielsku co dla 4* hotelu w mojej ocenie duży minus . Pogoda bardzo przyjemna , ale słońce wstaje późno , robi się ciepło około 11, noce przyjemnie chłodne . Specyficzny klimat wybrzeża .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Janina, Warszawa 18.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pięknie położony hotel. Dobre miejsce na spacery plażą jak też wśród pięknych drzew sosnowych. Pokoje przestronne i czyste i to tyle dobrego co mogę napisać . Problem z komunikacją gdyż mało osób z obsługi porozumiewa się w innym języku niż hiszpański. Ale to jeszcze nie problem. Największe rozczarowanie to wyżywienie. Wykupiliśmy pobyt z all-inclusive. Jeżeli już było jedzenie to zimne lub niedogotowane, surowe. Dopłata do tej formy pobytu to prawie 1000 zł od osoby. Można było tylko pomarzyć o warzywach i owocach. Brak organizacji, kolacje od 20 i jeszcze najczęściej z opóźnieniem. Koszmarem były obiady bo jak się okazało tylko nieliczni mieli wykupioną pełną wersję wyżywienia i na obiedzie to już naprawdę nie było co zjeść. Polecam otoczenie, nie polecam hotelu

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    pobyt z rodziną

    Ola 05.07.2019

    Hotel z fajnym aquaparkiem na zewnątrz. Niestety jedzenie słabe dla rodzin z dziećmi. Ponadto hotel wprowadził tzw. royal klienta, co w praktyce oznacza, że osoby które wykupiły taką opcję mają wyznaczone miejsca w hotelu i mają zapewnioną obsługę. Pozostali: przy meldunku: czasem godzinne kolejki, przy śniadaniu: nie można liczyć na zabranie talerzyka itd...

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Playacartaya

    Krzysztof, --- 03.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel przeciętny. Na plus sprzątane pokoje codziennie 5 minut. Na minus brak dodatkowej oferty, jedynie jacuzzi i spa, ale tylko do 19.00. Dojscie do plaży od bramy hotelu nieuporządkowane, Brak infrastruktury na plaży, brak promu na półwysep, co było w ofercie. Po 20.00 hotel zamiera - brak imprez towarzyszących.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem