Opinie o Playacartaya Aquapark & Spa

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(317 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Średnio

    ARTUR, Stopnica 13.07.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel położony blisko plaży,w zacisznym miejscu,idealny dla rodzin, które chcą odpocząć od zgiełku. Niestety do najbliższego sklepu jest jakieś 4-5 km. Woda w basenach zimna,jedynie jacuzzi ratowało sytuację,ale przez to że było jedynym źródłem ciepłej wody,cały czas było zatłoczone. Hotel czysty niestety wymagający remontu,jedzenie monotonne,do wszystkiego potrzebna karta,mimo opasek all...średnio bym polecał ten hotel

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Tak sobie

    Magdalena 17.09.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokoje czyste, codziennie sprzątane. Jedzenie dość monotonne, zawsze wybierzesz coś dla siebie, ale bez rewelacji. Hiszpańska obsługa bardzo przyjazna, ale słabo znają angielski. Nauczyłyśmy się wielu zwrotów w ich języku. :) Aquapark w porządku, leżaki zajęte od samego rana, ale dwa razy zdarzyło się, że obsługa zostawiła kartki i po godzinie zebrała rzeczy ludziom, którzy zajmują leżak, ale na nim nie przebywają. To duży plus. Ogólnie hotel nastawiony na Hiszpanów, którzy dominują. Animacje i wieczorne pokazy bardzo słabe, nikt nie dbał o to, by Polacy też brali w nich udział. Rezydentkę prosiłam tylko o jedną rzecz i "nie da się" - słabo zaangażowana, nastwaiona na sprzedaż wycieczek. Animatorki też jakieś bez ikry. Ogólnie wyjazd udany, ale nie czułam się zaopiekowana przez Rainbow, właściwie wszystko załatwiałam sama. O - nawet dzień przed wyjazdem - dzwoniłam do biura, czy coś. się zmieniło. Poinformowano mnie, że nie. Gdy przyjechałyśmy, okazało się, że w autokarach niezbędne są maseczki. Nie miałyśmy na wierzchu (w samolocie nie trzeba), wskazano nam tylko automat. Już naprawdę mogło biuro zaopatrzyć animatorki, by te maseczki przekazały podróżnym. Niby drobiazg - ale leć 200.metrów z walizkami i szukaj automatu...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Stosunek ceny do jakości słaby

    Katarzyna, --- 19.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel to raczej mocne 3 gwiazdki a nie 4. Za te cenę trochę rozczarowuje. Pokoje małe, łóżka bardzo niewygodne, materace stare, czuć było sprężyny i nierówności. Na powitanie nawet butelki wody nie dostaliśmy. Położenie hotelu ładne choć na odludziu- daleko wszędzie. Plus że w hotelu praktykancie sami turyści z Hiszpanii i Polski. Wszędzie kolejki w restauracji, do baru, do recepcji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przeciętny

    Katarzyna 24.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel przeciętny dziwny wystrój ktoś napisał wcześniej ze kiczowaty, zgadzam się, Jedzenie bez szału, a restauracja zadymiona od smarzenia.miesa i ryb. Przez tydzień jeden raz owoce morza na zimno. Obsługa Ok aczkolwiek po wieczornym przylocie nikt nie poinformował nas że możemy zjeść kolację oraz mają awarie i nie ma wody. Dopiero w kolejny dzień była woda. Pokój sprzątany codziennie. Do miasteczka i najbliższego sklepu 30 minut na piechotę. Do plaży przy rzece blisko, a nad ocean około 20 minut. Najlepsze z całego pobytu to pogoda, wycieczki oraz Rezydentka Klaudia .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Opinia

    Paulina, Stanisławów Pierwszy 04.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Obiekt blisko plaży, ale mało urokliwej. Minus to mały wybór jedzenia, a także jego powtarzalność. Atrakcje dla dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jacek

    Jacek, Ełk 06.10.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Ładna lokalizacja, ładna plaża z ujściem rzeki lub oceanem :) W hotelu głośno za sprawą dużej ilości dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd lipiec 2023

    Anna, --- 18.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pierwsze wrażenie takie sobie. Hotel raczej stary, zapachy z kanalizacji, jedzenie też takie sobie. Fajny basen i umiejscowienie. Hiszpanie zaprosili nas na barbeque gdzie podawali odgrzane kiełbaski i mięso ze śniadania (słabe). Co do rezydentki , bardzo fajna osoba, pomocna, dużo opowiada ciekawych rzeczy o Hiszpanii. Wycieczki Rainbow też super, szczególnie Sewilla. Ogólnie polecam choć zawiodłam się na posiłkach.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pseudoplaya

    Mirosław 14.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Do plazy - prom nie plywa, przynajmniej we wrześniu. Cala atrakcją prysła. Super wyprawa na Gibraltar. Rezydentki mozna pochwalić. Pozdrawiam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Opinia

    Joanna, --- 22.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Spędziliśmy tu 1 tydzień w sierpniu, Z pozytywów pokoje były czyste. Lokalizacja blisko szerokiej plaży, w hotelu jest aquapark. Dużo atrakcji dla dzieci. Fun w aquaparku. Jednak porównując inne 4 gwiazdkowe hotele, hotel ten oceniam raczej na 3+. Głównym problemem wg mnie jest jakość wyżywienia, która nie spełniła naszych oczekiwań. Dosyć ograniczony wybór, często nieapetycznie wg nas serwowane, po prostu byle jakie posiłki . Obsługa nie mówi po angielsku. . Dodatkowo obowiązujący tam system kart na posiłki wprowadza duże zamieszanie. Wycieczki do Sevilli oraz na Giblartar były dobrze zorganizowane przez Rainbow. Generalnie obsługę Rainbow oceniam bardzo wysoko,

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    nie do końca wszystko fajne

    Renata, Elbląg 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    sieć playa ma dziwne obyczaje, jeślichodzi o kartę, któą wszędzie trzeba mieć... nawet w stroju na basenie, nawet jak tylko chciałam szklankę wody - wszędzie!!! takie to mało wygodne i nie praktyczne. Przyjechaliśmy w czwartek późno, kolejny czwartek o 12 już zabrane karty i nic już nie mogliśmy zamawiać... Czuję się nie zaopiekowana, Basen wewnetrzny nieczynny - wielki żal! Poza tym przyjemny hotel, miła obsługa

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem