Opinie klientów o Alfamar

4.9 /6
19 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.8
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Irena Warszawa 28.03.2014

opinia pobytu

Z pobytu jestem zadowolona. Moja uwaga pod adresem rezydenta to że wszelkie prośby nie dotyczące wycieczek zorganizowanych są spełniane ale niechętnie- np pomoc przy wypożyczeniu samochodu (nie znam języków obcych I dlatego m.innymi podróżuje z biurem.) Oczekiwałabym od rezydenta aby był pomocny w każdej trudnej dla mnie sytuacji. Opieka rezydentów podczas pobytu w Alfa mar była symboliczną. Właściwe tylko załatwiali wycieczki.

3.0/6

Piotr, Warszawa 24.08.2019

Hotel Alfamar

Jedyną zaletą hotelu, jest jego położenie przy pięknej plaży. Zaledwie chwilę drogi od hotelu mamy plażę praktycznie dla siebie. Hotel teoretycznie 4 gwiazdkowy, ale najgorszy w jakim przebywaliśmy. W pokoju nie działała klimatyzacja, wydawała z siebie jedynie hałas. Zgłoszenie problemu do rezydenta i do obsługi hotelu niczym nie zaowocowało. W całym hotelu było bardzo duszno, także podejrzewam że był to większy problem. Łazienka prosiła się o remont, zagrzybiałe felgi oraz uszczerbek w suficie nad wanną nie umilały pobytu. Jedzenie było w porządku, chociaż bez rewelacji. Trzeba było się zaopatrzyć w ogromną dozę cierpliwości, aby wystać w kolejce na kolację, najdłużej czekaliśmy 35 minut. Hotel absolutnie nie zasługuje na 4 gwiazdki, w sierpniu 2018 roku odnowiona była tylko fasada budynku.

3.0/6

Maciej, Warszawa 21.06.2016

Hotel do remontu! - ocena 3,0

Pobyt zasadniczo w porządku, poza incydentem, który dotknął Naszych współ wczasowiczów. Niestety biuro podróży nie dogadało się (lub nie chciało) w sprawie poprawnej liści miejsc hotelowych, ale to już inna historia. Wycieczka zorganizowana poprawnie. Transfer lotnisko – hotel sprawny. Hotel, na pierwszy rzut oka w porządku, duży, przestronny. Niestety jak wejdzie się dalej, wszystkie ściany, podłogi i sufity wołają o remont. Ostatnie piętra zalane są przez przeciekający dach. Sprzęty stare, dywany w holu mają co najmniej ze 20 lat, sprzęty z poprzedniej epoki. Ogólnie wszytko jest raczej stare i zniszczone. Jakby tego było mało pokoje nie grzeszą czystością. Pleśń w łazience, brudne podłogi. Mieliśmy wrażenie że sprzątanie ograniczało się do zmiany ręczników i pościeli. Obiekt, zasadniczo dobrze wyposażony, niestety jeszcze raz kłania się remont, i jeszcze raz remont. Nie wiem czy to wynik niskiego sezonu, byliśmy w połowie maja, czy jest tak na stałe, jedzenie jest bardzo monotonne. Co dzień przez siedem dni angielskie śniadanie, na obiadokolację zmieniały się tylko mięsa, zupy i inny sos do spaghetti. Kuchnia była podyktowana pod turystów brytyjskich, z owoców morza były tylko smażone kawałki ryb. Nie było możliwości skosztowania regionalnej kuchni. Ogólną ocenę ratuje jedynie posadowienie hotelu wśród przepięknych klifów, oraz własne zejście na plażę. Myślę, że jeżeli hotel zainwestowałby i wyremontował wnętrza oraz urozmaicił kuchnię, było by to naprawdę miejsce godne polecenia. Niestety na chwilę obecną daleko mu do ideału.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem