5.1/6 (7 opinii)
4.0/6
Cudowne przeżycia w Kenii. Rainbow - kilka zastrzeżeń - hotel Reef w Mombasie jest tragiczny, biuro nie daje żadnej innej alternatywy ( problem z klimatyzacją, brudne podarte ręczniki, paskudne jedzenie), niby tylko 1 noc ale wrażenia ciężkie. Awaria samolotu i trwający 1,5 doby powrót z urlopu przy zerowym zainteresowaniu biura to nieporozumienie, klient nie ma wpływu na wybór przewoźnika, placi za całość Rainbow, smartwings to porażka- zmiana przewoźnika to konieczność. W obie strony opóźnienia i awarie, a podróż i tak jest męcząca. Przed wylotem dowiedzieliśmy że wybrany hotel pobytowy nie jest dostępny, byliśmy w innym i było ok, ale wolelibyśmy wybrany. Reszta ok pod względem organizacyjnym. Czyli jest co udoskonalić by wycieczka powitanie z Afryka na prawdę była super!
4.0/6
Właśnie wróciliśmy z 16 dniowego pobytu: 4 dni pobyt w hotelu Reef, 3 dni objazdówka i 7 dni hotel Neptun Beach Resort. hotel Reef całkiem dobry, jedzenie i otoczenie hotelu bardzo dobre, pokoje ok. natomiast łazienki trącą myszką , bez remontu chyba od wybudowania hotelu w latach 70-tych, nie mówiąc o spranych ręcznikach , ale o tym była już wielokrotnie mowa., blisko do centrów handlowych. Objazdówka fajna , dużo zwierząt , pierwszy nocleg w bardzo fajnej loggi, natomiast drugi już pozostawia wiele do życzenia , dostaliśmy pokój z nie zmienioną pościelą, w której uprzednio ktoś spał, po naszej interwencji przyszedł pan , zmienił prześcieradło i był zdziwiony, że oczekujemy zmiany reszty . otoczenie zaniedbane, ale może byliśmy pierwszymi gośćmi w sezonie - pandemia. Hotel Neptun Beach - cztery gwiazdki trochę na wyrost. A teraz sprawa obsługi biura Rainbow - rezydenci z przypadku, dwóch panów , którzy nie bardzo znają historię Mombasy, nie potrafią nic ciekawego opowiedzieć o mieście i jego historii, jeden z Panów był z nami na zwiedzaniu miasta , m.in. fortu Jezus i nie wiedział nawet kto zbudował fort i w jakim celu. Po przywiezieniu nas do hotelu rezydent nie był łaskaw nawet podejść z nami do recepcji. Na objeździe p. Borys starał się w ciekawy sposób opowiadać o zwierzętach i przybliżać historię i życie mieszkańców Kenii, ale był sam na 7 busów więc możliwości miał ograniczone. Podsumowując : wyjazd ogólnie dobry, natomiast zaangażowanie biura rainbow mierne!!! Nie wspomnę już o informacji o przeprowadzanych testach Covid na lotnisku!!!!!
4.0/6
Hotel 3* i o tym trzeba pamiętać. Jeśli trafi się na pokoje w tym samym budynku co recepcja, to od razu zachęcam do zmiany, nie robią z tego problemu. Te pokoje są straszne. Pokoje i łazienki w budynku bocznym (wydaje mi się, że ich numery to 100 i więcej, 200 i dalej to za recepcją) czyste, a jeśli ktoś rozumie hasło "wczesny Gierek", to będzie wiedział o co chodzi. Obsługa hotelu fantastyczna. Jedzenie bardzo smaczne, wybór skromny. Jeśli chodzi o atrakcje dla dzieci - oprócz basenu, to ich brak. LeżakiByliśmy w hotelu 3 doby przy okazji realizacji programu Powitanie z Afryką, z pełną świadomością wybraliśmy hotel 3* (i na tyle gwiazdek zasługuje) i było ok.
4.0/6
Wróciliśmy z wycieczki W Kenii , w sumie dwa tygodnie , podzielę się moja opinią : czyli Hotel Kenia Bay *** - bardzo słaby, byliśmy w nim 4 noce przed safari. Basen w porównaniu z innymi hotelami w pobliżu (tej kategorii )wypada najgorzej. Bar przy basenie - tragedia ! Pokoje też dużo do życzenia, wszystko wymaga remontu. Na Safari - noclegi super. Co prawda jechaliśmy 5 samochodami typu BUS - i tylko jeden przewodnik , który przesiadał się co jakiś czas od jednego do drugiego , starając się nam coś opowiedzieć - wypadło kiepsko. Samochody tragedia - stare , koszmarnie brudne , itd.... Drugi tydzień spędziliśmy w hotelu : Neptune Paradise Beach Resort & Spa. **** , którego bardzo polecam . Piękne domki , baseny, świetnie zagospodarowany teren, kuchnia też bardzo dobra . Można korzystać z Hotelu obok Neptune Village - gdzie były badzo fajne animację .