Opinie klientów o Przygoda z szejkiem

5.4 /6
461 
opinii
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.4
Program wycieczki
5.3
Transport
5.5
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Halina 13.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

fajnie ale.....

Wszystko w należytym porządku. Wyśmienity przewodnik p. Krzysztof Dąbkowski. W mojej ocenie niepotrzebny przelot liniami Enterair. Nie wiem dlaczego na mojej wycieczce zrezygnowano przlot liniami Emirates. Zapewne już sam przelot tymi liniami byłby już samą atrakcją. Widok w Dubaju robią wrażenie.

4.0/6

Ilona 10.04.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Wycieczka byłaby naprawdę super gdyby nie przewodnik…

Całkiem bogaty program wycieczki, chociaż uważam ze to trochę absurdalne ze nie ma w nim głównej atrakcji Dubaju - czyli tańczących fontann przy Burj Khalifa ( które są przecież atrakcja darmową!) Młode osoby znające język poradzą sobie z zakupem biletu na metro i dojazdem, ale osoby starsze już średnio. Kilka osób prosiło naszego przewodnika Pana Macieja o zorganizowanie takiego wieczornego wyjazdu, ale ewidentnie nie chciał robić niczego ponad plan. Jeśli chodzi o przewodnika to była największa porażka tego wyjazdu. Pan Maciej robił tylko to co musiał zrobić „ na odwal” i tyle. Powtarzał tylko non stop te same zdania dotyczące programu wyjazdu i mówił o pieniądzach na wycieczki fakultatywne. Tam gdzie nie potrzebowaliśmy dużo czasu to dostawaliśmy po 40min a tam gdzie chciałoby się dłużej zostać nagle 15min… Na pytanie odpowiadał półsłówkami. Nie rozumiem czemu taka osoba zostaje przewodnikiem. Cała grupa narzekała. Nie czekał na ludzi tylko gnał do przodu mówiąc: dogoni nas przecież. Dodatkowo nie był dobrze poinformowany. Jadąc do hotelu nad morzem przekazał informacje, ze jeśli ktoś nie wykupił sobie obiadokolacji to nie będzie miał gdzie zjeść, bo wszystko jest daleko a hotelowe restauracje nie działają jeszcze po pandemii. Oczywiście wszystko działało normalnie i można było smacznie zjeść. A kupowania dodatkowo obiadokolacji nie polecam. Lepiej zjeść samemu co się chce a w Dubaju nie brakuje wspaniałych restauracji na kazda kieszeń :) Naprawdę porażka. Szkoda, ze uroki takiego wspaniałego kraju zepsuł przewodnik. Byłam na wielu wycieczkach i zawsze trafiałam na wspaniałych przewodników a tu taki zawód. Pana Macieja nie polecam. Zakwaterowanie w hotelu w Dubaju - Ibis czyli jedna wielka noclegownia z fatalnym śniadaniem - jednak oczekuje się trochę wyższego standardu od takiego wyjazdu. Z kolei hotel nad morzem bardzo miłe zaskoczenie, przepiękny teren, basen, pyszne jedzenie. Wycieczka odbywała się w okresie ramadanu wiec uważam, ze zamknięte miejsca można było sobie pominąć i spędzić gdzieś indziej fajnie czas a nie na sile realizować program.

4.0/6

Beata, Lublin 16.10.2014

EMIRATY

Bardzo fajna grupa - pozdrawiam wszystkich. Program ogólnie dobry, jak dla mnie trochę za dużo bazarów. Pilot, pan Jarek ogromna porażka - brak zainteresowania grupą, dodatkowo brak rozliczenia za wpłacone pieniądze. Sugeruję aby biuro przemyślało 1 dzień pobytu w Omanie - hotel nie warty jazdy 300 km, położony na całkowitym odludziu, marnej jakości. Hotele na trasie całkiem niezłej jakości, brak zastrzeżeń do wyżywienia.

4.0/6

Bogna, Radom 23.10.2022
Termin pobytu: październik 2022

Opinia ogólna pobytu

Pierwszy tydzień tzw. " objazdówki" hotel Ibis w Dubaju (4 noce) obrzydliwy. Pokój śmierdzący papierosami i brak możliwości wietrzenia, brud, brak sprzątania, a jedzenie fatalne. Następne 3 noce hotel Mirage Fujairah lepszy. Pokoje czyste, jedzenie lepsze. Nasz przewodnik Pan Wojtek!!! pełen profesjonalizm, kultura, człowiek bardzo zaangażowany w to co robi. Duża wiedzą i klasa. Dziękuję Panie Wojtku w imieniu naszej czwórki. Hotele do poprawy. Na wypoczynku drugi tydzień hotel Radison Blue Fujairah ***** hotel czysty, pięknie położony- ocean indyjski i baseny w pobliżu, ale jedzenie bardzo słabe.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem