4.5/6
Na poczatek pozytywne aspekty podrozy: jak juz inni wczesniej pisali to pan przewodnik Robert, mlody czlowiek ale bardzo fajny. Duza wiedza, takt i ogolne podejscie do ludzi sprawia ze wakacje byly rajskie. Wyspy nie opisuje bo to trzeba po prostu raz w zyciu zobaczyc. Bylismy tydzien i byl czas na odpoczynek i zwiedzanie. Jesli ktos leci na dwa tygodnie to juz bedzie naprawde wypoczety. Polecam wycieczke objazdowa bo jakos sobie trudno wyobrazic lezenie cale dwa tygodnie tylko na plazy. Ale kto co lubi... teraz czas na negatywne aspekty: Rainbow powinno, naprawde powinno, rozpatrzec innych przewoznikow niz LOT. Trzy godziny przed odlotem na lotnisku?!?!?! kto to robi ludziom, tego wymaga LOT zeby pasazerowie wycieczki byli 3 godziny przed odlotem? Szalenstwo! Wczesniejsze opinie mowie o niesprawnym samolocie i wielogodzinnym czekaniu, dodajac do tego bardzo dlugi lot to jest niedopuszczalne! Ja rozumiem ze samolot musi byc sprawny ale ogolne podejscie na locie czarterowym obslugi samolotu tez bardzo kiepskie. Oczywiscie samolot nie dolecial na czas wiec wakacje zostaly przedluzone o jedna dobe hotelowa. Trzeba bylo wstac o 2 w nocy zeby byc 3 godziny przed odlotem na lotnisku. Smiechu warte - nigdy na zadnym lotnisku na swiecie nie slyszalem zeby Lufthansa czy Emirates kazaly byc pasazerom 3 godziny przed odlotem. Tutaj w przyszlosci bede sprawdzal kto czarteruje lot. Nie wazne czy to "dreamliner" czy A380 czy inne cacko lotnicze, lot ma byc sprawny, na czas i obsluga lotu ma byc mila. Tego zabraklo wiec tylko 5 na 6 gwiazdek. Rainbow musi sie zastanowic czy powiniem wspolpracowac z linia lotnicza do ktorej jako podatnicy jeszcze doplacamy a serwis ponizej krytyki. Co do miejsca, pogody, programu wycieczki nie mam zadnych zastrzezen bylo po prostu super. Niestety lot LOTEM zostawil niesmak w mojej opinii.
AREK, KRAKOW - 29.03.2017 | Termin pobytu: luty 2017
63/79 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Śniadania słabe, obiady średnie. Za to kolacje super. Drinki nieco lepsze płatne. Nawet kawa ekspreso też płatna. Rezydenta obsługa na 65%. Tak haotycznego przyjęcia do hotelu jeszcze nie mieliśmy. Klimat na wyspie godny polecenia. Usytuowanie hotelu bdb.
Włodzimierz JAN, Paradyż - 11.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017
23/27 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Jak na hotel z trzema gwiazdkami to bardzo miło nas zaskoczył.Kameralny, spokojny.Na plaży nie było kłopotu z leżakami. Jedzenie to jedyna bolączka.Ile razy możne jeść omlet na śniadanie :). W sylwestra kuchnia pokazała co potrafi. Oby tak częściej.
PIOTR, WIELICZKA - 18.01.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017
8/9 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Witam. Przebywałem z Żoną w tym hotelu w styczniu 2017r. Pozytywnie szczególnie oceniamy architekturę obiektu. Piekne stylowo na biało pomalowane domki / obiekty robia niesamowite wrażenie. Teren ładnie utrzymany z bogatą zielenią i pieknym kwiatostanem. Pokoje zadbane i codziennie porzadkowane, a po zostawieniu na łóżku drobnej kwoty - zawsze zastaniemy fajną dekorację i kwiaty na super posłanym łóżku. Gorzej wypada kuchnia. Mało urozmaicone menu. Brak było owoców morza co dziwiło nas mocno zważając na położenie Mauritiusa. Chociaż to co podawano, to w tak znacznych ilościach, że nie można tu mówić aby wyjśc z restauracji głodnym. Uwagi do plaży. Niestety mało zadbana i znacznie kamienista. Chcąc kąpać się bezproblemowo korzystaliśmy z sąsiednich miejsc plażowych .Brak też na niej usług gastronomicznych dla posiadaczy Inclusive. To wszystko obniża klasę i standard całego obiektu. Na szczęście dobre chociaż niewielkie są oba baseny, a plusem jest też siłownia przy jednym z nich, z której korzystałem. to znaczny minus obiektu
Eugeniusz , Węgorzewo - 10.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017
17/20 uznało opinię za pomocną