Opinie klientów o Rajskie wakacje

5.3 /6
99 
opinii
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.2
Program wycieczki
5.2
Rezydent
4.1
Sport i rozrywka
3.5
Transport
5.2
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

BARBARA i RYSZARD 14.12.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

dwa hotele dwa bieguny w czasie pobytu w pażdzierniku

Byliśmy w dwóch hotelach z wyboru biura w czasie pobytu w pażdzierniku . Pierwszy hotel Ocean V b.dobry hotel piękne czyste pokoje dobre jedzenie. Położenie hotelu blisko ulicy ale w nocy cisza na ulicach. plaza mala ale czysta . Drugi hotel Le Grand Bleu nedza to mało. Hotel składa się z nowych i starych budynków do remontu . Brud, grzyb .Na zdjęciu biuro prezentuje nową część ale my nie korzystamy z tych pokoji. Kelner choć sympatyczny ma grzybice wszystkich paznokci. My bylismy tzw. objeżdzie ale zwiedzanie wodospadów po drugiej stronie wielkiej kotliny to nieporozumienie. Jak kupisz wycieczkę od Miejscowych to podjedziesz pod wodospad.

3.0/6

Kasia z Wrocławia 06.01.2019

Całkowity brak profesjonalizmu

Pani "rezydent" Anna całkowicie zepsuła nam czas na Mauritiusie przeznaczony na zwiedzanie. W ogóle nie nadaje się na rezydenta/przewodnika (niewiele wiedziała, często się powtarzała, nie znała aktualnych cen produktów). Mimo zapisów umownych ani razu nie była na dyżurze w hotelu a jedynie pod telefonem lub Whatsapp. Prawie codzienne spóźniała się o ok. 20 minut, spacer po stolicy to w jej wykonaniu przejazd autobusem, wizyta na półwyspie Le Morne to tak naprawdę zatrzymanie się na punkcie oddalonym o ponad 12 km! W dodatku okłamała nas, że pod samą górę czy na plażę Le Morne nie da się dojechać (byliśmy tam później we własnym zakresie). Podobnie było w parku Casela, gdzie najpierw mówiła, że nie ma tam ptaków, później, że nie są w cenie biletu (w internecie wprost jest napisane, że są). Pani Anna nie raczyła nawet zostawić nam żadnej informacji o godzinie wyjazdu na lotnisko (wykupiliśmy opcję 7+7). Dowiadywaliśmy się tego we własnym zakresie. Bardzo irytujące było też to, że po drodze zbieraliśmy ludzi z kilku hoteli, w tym dojezdnych ze wschodu wyspy, więc codziennie traciliśmy ok. 1 godzinę nim zaczynaliśmy cokolwiek zwiedzać. W wykonaniu Rainbow Mauritius tylko na wypoczynek, resztę lepiej zwiedzić we własnym zakresie lub kupić tylko pojedyncze wycieczki (o możliwości wykupienia pojedynczych wycieczek biuro też nas nie poinformowało).

2.5/6

Wojtek P. 16.07.2019

Mauritius , objazd i wypoczynek.

Chętnych na tę opcję wypoczynku i objazdu na Mauritisie uprzedam, że składna propozycja przez Biuro o możliwości wyboru przez klienta dowolnego hotelu to nieporozumienie i wpuszczanie klienta " w maliny".. To wręcz wprowadzanie człowieka w błąd. Chyba , że ktoś lubi spędzać czas w autokarze i czekać na jego "zapełnienie".. Codzienne przejazdy od hotelu do hotelu by zabrac lub wysadzić kogos to zjawisko z jakim spotkałem się po raz pirwszy i nie mający logicznego uzasadnienia. Jak by nie mogła cała grupa mieszkac w jednym (max. dwoch hotelach)?. Za takie pieniądze lepiej godzinę dłużej pospać lub posiedzieć nad brzegiem oceanu niż spędzać ją w autokarz. Nigdy w życiu nie zdecydowalbym się na ten wyjazd gdybym zosatał jasno o tym poinformowany. Wojtek P.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem