Opinie klientów o Rejs u wybrzeży Emiratów Arabskich - Fale Orientu

5.7 /6
70 
opinii
Kajuta
5.7
Obsługa statku
5.7
Pilot
5.5
Program rejsu i wycieczki lokalne
5.7
Statek
5.7
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

ANDRZEJ, CZĘSTOCHOWA 22.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Rejs u wybrzeży Katar, Oman, ZEA

Piękna wycieczka. Przewodnicy w Dubaju, Abu Zabi, Oman świetnie przygotowani z dużą wiedzą. Natomiast przewodniczka w Katarze ( pani Ania) to jakieś nieporozumienie, zaczęła od stwierdzenia, że zrobiła nam łaskę swoim przybyciem bo musiała zostawić dziecko i męża w domu a potem było coraz gorzej. Zgubiła kilka osób czym się nie przejęła twierdząc, że może poszli na piwo albo chcieli zostać a są tanie taksówki to dojadą do portu, była mało słyszalna nie chciała korzystać ze sprzętu do porozumiewania się a skończyła na opieprzaniu grupy, że narzekamy i mamy uwagi co do jej zachowania. ( ale cóż wymagać od osoby, która zna cztery języki co kilkukrotnie podkreślała ) Wycieczka skończyła się ponad godzinnym szukaniem autokaru. Słaba informacja przed wyjazdem o zasadach panujących na statku. Informacje zamieszczone w internecie przez byłych uczestników ? to jedno wielkie......... . Sam statek super, obsługa zadowalająca oprócz paru osób z recepcji notabene czynnej do 24, osoby wyjeżdżające po północy miały problem z odzyskaniem depozytu.

5.0/6

Urszula 08.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

Fale Orientu

Wyjazd był udany. szczególnie bardzo dobrze oceniam przewodnika Pana Roberta. Natomiast nie podobało mi się, ze Rainbow w ramach tej grupy przyjął jakąś inną grupę turystów. Z jakiegoś biura z Czechowic-Dziedzic. Wyraźnie trzymali się razem, tak, że pozostała nieliczna grupka turystów nie czuła się komfortowo. Na dodatek w ostatni dzień mieli swoją wycieczkę po Dubaju, tak, że p. Robert nie znalazł na swoją chętnych. Jeden z turystów z tej grupy powiedział, ze mieliśmy szczęście, ze oni wykupywali inne wycieczki, bo nic nie zwiedzilibyśmy. Uważam, że tworzenie takich podgrup nie jest dobrą praktyką. Stawia bowiem pozostałych turystów w gorszej sytuacji. Grupa ma zawsze większą siłę przebicia i działania. Już wiele razy jeździłam z Rainbow, ale nie spotkałam się z czymś takim. Następny raz, zanim wykupię jakaś imprezę z Rainbow, dowiem się, czy znów nie ma jakiejś podgrupy.

4.5/6

ANDRZEJ MARIAN, ZAKOPANE 28.03.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Bardzo dobra

Bardzo poztytywna / super wycieczka / mozliwość i zwiedania i odpoczynku , pilot wycieczki Pan Robert Kucharek bardzo profesjonalny ,życzliwy jestem pełny uznania ! Jedyny minus to w ulotce dot statku z Reinbow głowna waluta nie jest dolar tylko euro co sprawiało trudności w wymianie ..

4.0/6

Dorota, Paniowice 03.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Piękny Dubaj

Ogólne wrażenia z rejsu mamy pozytywne. Zachwyciliśmy się architekturą, kulturą i gospodarką arabską. Korzystaliśmy z całego pakietu wycieczek, które były dobrze zorganizowane, bezpieczne i atrakcyjne. Statek nowy, nowoczesny i bardzo duży. Kajuta z balkonem dość mała, wąskie przejście i dojście do łóżka. Teatr z dużą ilością filarów, które ograniczały widoczność. W Colosseum usytuowanym na trzech piętrach trudno było o miejsce, zawsze pełno ludzi. To nas zniechęcało do korzystania z animacji i programów rozrywkowych. W czasie posiłków bufetowych na VIII piętrze ogromny chaos, trudność w znalezieniu wolnego miejsca, hałas i gonitwa za wyszukiwaniem czegoś dobrego. Śniadania codziennie takie same, jajka i potrawy z jajek bardzo niesmaczne. Owoce różnorodne ale w niewystarczające ilości, ciągle wszystkiego brakowało. Na kolację serwowaną w pierwszy dzień przyszła cała grupa poza naszym pilotem. Menu w aplikacji bardzo utrudniało komunikację z kelnerami. Z wielką trudnością otrzymaliśmy menu w wersji papierowej. Nasze zamówienia były na „chybił trafił” ponieważ słabo znaliśmy angielski. Kelnerzy byli mało zorganizowani, mylili zamówienia, nie nadążali z posiłkami i napojami. Cała kolacja trwała 2 godziny. Po tych doświadczeniach na kolejne kolacje przychodziło zaledwie parę osób. Grupa była mało zintegrowana. Pan Piotr – nasz pilot pojawił się na kolacji o czasie jedynie dwa razy i był wówczas pomocny jedynie w tłumaczeniu menu. Nigdy nie uczestniczył z nami w kolacji, nie zwracał uwagi na sugerowane stroje. Ogólnie jego zaangażowanie było bardzo minimalne, sprawiał wrażenie zmęczonego i znudzonego, nie integrował się z grupą, zachowywał duży dystans. Był to nasz IV rejs i porównując do poprzednich najsłabiej oceniamy pilota i statek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem