Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4,5 gwiazdek według mnie to 3 gwiazdki,Byliśmy w hotelu Labranda na Korfu ,to nie ma porównania. Sugerowaliśmy się marką sieci hotelowej i się zawiedliśmy .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy dobry czas w tym hotelu. Ogromny plus za jedzenie, codziennie coś innego, bardzo duży wybór i wszystko przepyszne. Kilka basenów do dyspozycji gości, aquapark, markety i wypożyczalnia aut w pobliżu. Pokój rodzinny w części Garden to nie są 4* - owszem zostało zaznaczone na dokumencie podróży, że to 3*, nie rozumiem dlaczego przy wyborze pokoju nie ma takiej informacji od razu … Hotel 4*, a pokój w części Garden 3* … ogólnie pokój był bardzo zaniedbany i zdecydowanie wymaga dokładnego sprzątania, zwłaszcza łazienka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie dobre i dużo. Lokalizacja Ok dla osób które dużo zwiedzają i nie przebywają w hotelu cały dzień. Codziennie sprzątają pokoje oprócz niedzieli i wymieniają ręczniki. Miła obsługa. Minus kamienista plaża i w pobliżu lotnisko. Piękna wyspa jest co zwiedzić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Grecka wyspa Rodos piękna, dużo ciekawych rzeczy można zobaczyć i zwiedzić. Największym minusem był hotel. Opisany w katalogach jako 4,5 gwiazdki, zasługiwał max na 3. Widać, że obiekt wraz z infrastrukturą złote czasy ma już dawno za sobą. Hotel i pokoje czyste lecz z poprzedniej epoki, duży smród w łazience. Jako ciekawostkę podam fakt, iż w całym pokoju było tylko jedno wolne gniazdko elektryczne. Dwa pozostałe podłączone pod telewizor. Niektóre lampki wyłącza się za pomocą wykręcenia żarówki. Monotonne jedzenie, w smaku średnie ,drinki bezalkoholowe, widać dużą oszczędność na gościach. Chcieliśmy zarezerwować kolację w jednej tematycznej restauracji, natomiast Pani w hotelu powiedziała, że niestety jest to niemożliwe bo jest dużo gości i nic nie poradzą. Po interwencji u rezydenta nagle okazało się, że miejsce się znalazło. Obojętne podejście do klienta. Ogólnie bardzo przereklamowany obiekt, w skali od 1-10 oceniłbym na 4. Ach dodam tylko, że rezydentka bardzo kompetentna. Pozdrawiam