Opinie o Blue Bay

4.9/6 (508 opinii)

4.9/6
508 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Wakacje 2019

    Standard hotelu, to podobno 4 gwiazdki i być moze taki jest w głównym budynku. Dostając pokój w części aneksowej przygotujcie się na 3 gwiazdki max, mrówki chodzące po Was w nocy i wytrząsane z włosów rano, oraz grzyba na ścianie. Z drugiej strony w części aneks jest dużo ciszej i byłoby idealnie, gdyby standard pokoju był adekwatny do ceny. Na terenie jest kilka basenów i zawsze można znaleźć chociaż jeden mniej obłożony. Nigdy nie zabrakło leżaka na plaży. Zdarzyły się ginące dmuchane kółka i flamingi, ale za to może odpowiadać porywisty wiatr. Obsługa bardzo miła i zawsze chętna do pomocy. Polecam rodzinom z dziećmi o ile dostaniecie pokój w głównej części kompleksu. Duzo atrakcji dla najmłodszych i aquapark daja radę. Z drugiej strony hotel jest otwarty i każdy może do niego wejść, na dzieciaki trzeba uważać.

    Anna, Warszawa - 03.09.2019

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Pażdziernikowy pobyt w Rodos

    dzie do hotelu okazało się, że pomimo telefonicznego zakupu pokoju z widokiem na morze , otrzymaliśmy pokój na 1 pietrze z widokiem na dach parteru, kominy wentylacyjne i ulicę. Otrzymałam informacje od recepcjonistki, że taki pokó został zakupiony dla nas. Za pobyt, ilu dniowy? No właśnie . W ofercie internetowej 8 dni, w rzeczywistości przyjechaliśmy do hotelu ok 21, w piątek, a wylatywaliśmy o 17 w następny piątek, czyli trzeba było być na lotnisku o 13. Tak więc za 7 noclegów i 5.5 dnia zapłaciłam za 2 osoby ponad 6tys. złotych. Po licznych rozmowach ustaliłam z menedzerką, że od dnia następnego dostaniemy pokój z widokiem na morze z dopłatą 240 Euro??!!. koniec końcem przy opłacie rachunku zapłaciłam 120 euro. W pokoju na łóżku był bardzo twardy materac, ale kiedy zgłosiłam to w recepcji- natychmiast został zmieniony. Tak samo leżaki na żwirowej, niestrzeżonej plaży były bardzo twarde, bez materacy. Piszę o tym dlatego, że mam chory kręgołup i niestety organizator powinien brać pod uwagę, że ktoś może potrzebować miękkie materace. Przez pierwsze dwie noce, w okolicy baseny do piątej rano ktoś urządzał sobie imprezę. Nikt nie reagował z obsługi. Na trzeci dzień zadzwoniłam w nocy do recepcji, aby uciszono hałasujących, bo nie dałam rady spać. Już po drugiej interwencji impreza się zakończyła. Poza tym jedzenie doskonałe, czysto, personel miły i uśmiechnięty, doskonałe masażystki w SPA. Niezbyt dużo dzieci, jednak dla lubiących ciszę i spokój radzę szukać innego hotelu.

    Iwona - 16.10.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rozczarowanie biurem podróży Rainbow

    Miejsce (zgodnie z oczekiwaniami) bardzo atrakcyjne. Świetna infrastruktura obiektu, przemiła obsługa. Podejrzewam, że osoby, które mieszkały w normalnym pokoju - mogłyby smiało wystawić najwyzszą ocenę. Niestety w moim przypadku doszło do nieuczciwości ze strony Rainbow Tours. Kupujac wycieczkę była mi przedstawiona oferta , która okreslała wielkość apartamentu ok. 25 m2. W rzeczywistości wraz z synem otrzymaliśmy kliteczkę , w ktorej mieściło się podwójne łóżko (dwa zsuniete zxe soba pojedyncze) i zostawało po 50 cm po bokach i 60 cm przed łóżkiem. Do tego maleńki korytarzyk iłazienka. Całość (zmierzyłem dokładnie wyniosła 11,47 m2. Interwencja w recepcj nic nie dała - pokój zgodny z zamówieniem.. Rezydentce też się nie udało, mimo że rzeczywiście próbowała. Całe szczęście, ze w pokoju przebywaliśmy zasadniczo tylko aby sie wyspać, bo w przeciwnym razie wyjazd byłby udręką. Najciekawsza jest odpowiedź firmy Rainbow na złożona reklamację: "..w Ogólnych Warunkach Wyjazdu jest zapis, że orientacyjna wielkość pokoju w ofertach moze obejmować również łazienke i taras. Z lazienką mój pokoj miał 11,47 m2, a balkon tez zmierzyłem, skoro i tak musiałem kupic miarkę. Balkon miał 1,80m długosci i 0,95m szerokości, czyli 1,71 m2. Razem daje to 13,18 m2 . Niewiele więcej niż polowa z oferty. To sie może zdarzyć, ale Rainbow dostalo szansę wyjścia z twarzą, czego nie wykorzystało. Od tej pory bede wszystkich ostrzegał przed korzystaniem z tego biura, a sam oczywiscie zapominam o jego istnieniu. La brandę polecam jeśli usługa jest zgodna z ofertą.

    Emilian, Warszawa - 21.09.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Lata lecą a Labranda Blue Bay Resort nic sobie z tego nie robi

    Po raz kolejny daliśmy się nabrać na kategorię hotelu przyznaną przez Rainbow. Zaczniemy od tego co było nie tak a skończymy na tym co było bardzo na plus żeby zostawić dobre wrażenie. Każdy gość hotelowy zauważy, że hotel lata świetności ma już za sobą. Wiele jego elementów wymaga gruntownej przebudowy- przede wszystkim w pokojach. Nasz był usytuowany na parterze. Niedoświetlony, zardzewiała wanna, płytki pamiętające na pewno czasy przed wejściem Grecji do UE, a ich wykonawca swoje wynagrodzenie pobierał w Drachmach. Mamy wrażenie, że wiele obiektów w Polsce o standardach trzech gwiazdek wypada w tym porównaniu podobnie jak Ekstraklasa do Bundesligi. Niestety w typ przypadku Estraklasa to Labranda.... To co dla wielu osób będzie bardzo ważne o ile nie najważniejsze to kwestie posiłków. Chyba najlepsze określenie jakie nam się nasuwa to, że jedzenia jest bardzo bardzo dużo. Czy było smaczne? Kwestia gustu, my mamy wrażenie, że było ono mało urozmaicone i owszem zdarzało się, że to co było na obiad znajdowało swoje zastosowanie na kolację... niby zero waste ale nie w tym wydaniu. Dużym plusem tego hotelu jest urozmaicony repertuar animacji. Szkoda, że nikt nie zadbał o polski akcent w ich wydaniu bo Polacy stanowili blisko połowę gości w hotelu. Natomiast nie zabrakło animacji w języku angielskim, niemieckim i o dziwo ..rumuńskim. Podsumowując: Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki ( jeśli weźmiemy pod uwagę wszystkie jego aspekty). Każdy to daje mu więcej gwiazdek jest albo zatwardziałym fanem wszelkiego rodzaju schronisk PTTK lub nigdy nie był w hotelu godnie reprezentującym poziom 4 gwiazdek. Natomiast hotel jest jaki jest, szkoda że pracownicy Rainbow nie przedstawiają rzeczy tak jak one wyglądają i tak na prawdę tutaj mamy największy niesmak. Wynika to albo z niskiego poziomu przeszkolenia pracowników albo z podejścia na zasadzie jak Pan nie kupi to kupi ktoś inny bo przecież każdy po roku siedzenia w swoim M-3 jest wygłodniały wyjazdu jak Magda Gessler edukacji polskiej sceny kulinarnej, Więc jeśli wyjazd oceniamy jakkolwiek krytycznie to głównie za sprawą biura podróży a nie samego obiektu... bo przecież widziały gały co brały! PS. Latające samoloty nad głowami są spoko, ale co kto lubi!

    Jakub, Kraków - 21.09.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem