Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
KATARZYNA 07.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
Wakacje na wyspie Rodos
Idealny hotel dla rodziny 2+2.(niecałe 2 lata i 4 lata).Hotel ma świetnie ulokowane pokoje z bocznym widokiem i kilka z dalszym widokiem na morze, a w ofercie mieliśmy nie mieć. Dostaliśmy 2 pokoje z 2- ma łazienkami. 2 mini lodówki z napojami na przywitanie oraz w jednym pokoju czajnik oraz ekspres na kapsułki. Wszędzie było blisko, a plaża choć kamienista bardzo przypasował dzieciom. W maju można było bez problemu znaleźć miejsca na leżakach. Dla aktywnych w miejscowości dalej na południe można było wypożyczyć rowery w dobrym stanie technicznym. Jedynie restauracja orientalna rozczarowała swoją ubogą oferta i brakiem karty w języku angielskim. Ale za to obsługa dawała z siebie wszystko. Klub dla dzieci był w maju nieczynny ale nie zależało nam na tym bo dzieci i tak same by się tak nie zostały.
6.0/6
Pawel, Mielec 28.07.2022
Costa Lindia Rodos
Nic dodac nic ujac!Szczegolnie organizacyjnie od strony Rainbow wszystko na najwyzszym poziomie.Pan Slawek “top class” pilot!!
6.0/6
Agata, Pabianice 03.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Idealny hotel na rodzinny wypoczynek
Przede wszystkim przepyszne jedzenie, jakości rzadko spotykanej w hotelach. Codziennie można było skosztować jagnięciny, cielęciny lub kaczki. Owoce i warzywa wyjątkowo smaczne i dojrzałe. Drinki mimo, iż z lokalnych alkoholi na prawdę były dobre. Wspaniałe frappe na ochłodę. Nasz pokój prosił się o remont, ale był czysty, klimatyzacja sprawna i cicha. Niesamowicie przyjacielska obsługa. Rewelacyjni kucharze, kelnerzy i barmani. Są bardzo wdzięczni za napiwki i słowa uznania, także warto ich docenić. Bardzo rozległe baseny, zero problemu z leżakami ( pobyt 16.06-23.06). Hotel ma wspaniałą plażę, leżaki i wypoczynki drewniane (większość jeszcze z metką), a nie plastik. Czuje się jakość PREMIUM na tym obiekcie. Cicho i spokojnie. Wspaniały wypoczynek! Polecam serdecznie! No i korzystajcie z wspaniałych wycieczek z Rainbow, bo są fantastyczne przewodniczki Zuzanna i Wiktoria. Byliśmy na dwóch z 11miesięcznym bobasem. Rewelacja. Co warto kupić: gąbki z wyspy Symi, lokalne wino z miodem tymiankowym, lokalne miody pomarańczowe czy kasztanowe, ręcznie tworzoną ceramikę i tabliczki z numerem domu.
6.0/6
ERYK, BYDGOSZCZ 17.10.2023 Termin pobytu: wrzesień 2023
Będzie Pan zadowolony ;-)))
Bardzo udane wakacje. Ładnie położony hotel, wszystko pod ręką, piękna plaża i mnóstwo basenów. Duży pokój z balkonem i przepięknym widokiem na morze. Mimo dużej liczby gości - nie ma "tłoku". Posiłki bardzo urozmaicone i smaczne (nie do przejedzenia). Tuż przy obiekcie kilka dużych sklepów z pamiątkami, artykułami spożywczymi, odzieżą i innymi cudami. Za niewielką kwotę można dojechać do Lindos lub Rodos z przystanku obok hotelu. Oprócz lokalnego podatku, dodatkowej opłaty wymaga tylko sejf w pokoju, który kosztuje 30 euro (w katalogu napisano, że około 20). Warto dodać, że rezerwacji bezpłatnej kolacji a'la carte można dokonać tylko osobiście przez formularz na stronie internetowej i nie jest to łatwe zadanie, gdyż codziennie po kilkudziesięciu minutach od otwarcia "bramki" lista jest już pełna (przyda się czujność i trochę szczęścia). Nie zmienia to jednak mojej wysokiej oceny - polecam wypoczynek w tym hotelu.