Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.0/6
Henryk, Kraśnik 06.07.2023 Termin pobytu: czerwiec 2023
Sumaryczna ocena
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek , uważam że spełnia wymogi co najwyżej 3. Stan techniczny łazienki fatalny. Pani menager starała się wszystko załatwić uśmiechem a w przypadku problemu nic nie mogła zrobić. Składamy reklamację do biura. Obsługa niższego szczebla bardzo uprzejma i pomocna. Wyżywienie super, położenie hotelu także. Brak informacji o organizowanych imprezach. Pani rezydent skupiła się na sprzedaży wycieczek, w niczym więcej nie była pomocna. Duże rozbieżności między opisem pokoi a stanem faktycznym, przynajmniej tak było w naszym przypadku. Zaletą niewątpliwie była dostępność wifi w pokojach.
4.0/6
Barbara, Warszawa 08.10.2021
Wyżywienie monotonne. Brak urozmaicenia i smaków greckich.
Pokoje nie sprzątane,tylko na prośbę klienta. Ręczniki nie zmieniane,a szkoda ,to obniża standard hotelu.
4.0/6
Katarzyna 10.10.2022 Termin pobytu: wrzesień 2022
Wakacje na Rados!
Hotel bardzo fajny.Jedzenie pyszne. Obsługa bardzo miła. Mało atrakcji dla dzieci,ale może dlatego,że byliśmy poza sezonem. Pogoda super!Czego chcieć więcej?!
4.0/6
ANNA, Warszawa 10.10.2019
Na pewno nie jest to 5 gwiazdek
Uprzejmie informuję ze Costa Lindia zasluguje na max 4 gwiazdki. Córka została pogryziona w nocy przez insekty- pchły lub pluskwy-21 ugryzien w 1 noc- zgłoszony materac wymieniony+ogromny karaluch zabity w pokoju- zgloszona do recepcji dezynsekcja zostala przeprowadzona +brak pieczywa+talerzy+ łyżeczek do herbaty na stole sniadaniowo- obiadowym. Na portalach innych firm to 3-4 gwiazdki. Nie 5!!!