Opinie klientów o Costa Lindia

5.1 /6
177 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Barbara, Otwock 09.10.2020

Wypoczynek w hotelu Costa Lindia

Polecam hotel Costa Lindia . Nie należy do obiektów najnowszych ale jest doskonale usytuowany przy plaży. Cały teren należący do hotelu jest wyjątkowo dobrze zagospodarowany. Liczne baseny, restauracje , bary są przyjazne dla gości. Personel hotelu miły, wyżywienie dobre i urozmaicone.

3.5/6

Tymoteusz, Łódź 23.10.2023
Termin pobytu: październik 2023

Piękne widoki na morze

Największym minusem hotelu był pokój. ''Boczny widok na morze'' okazał się tylko oknem skierowanym w stronę morza, a żeby je tam zobaczyć należałoby wejść na drabinę na tarasie. Pokoje na tym piętrze nie powinny mieć takiej nazwy - zarówno od rezydentki jak i od hotelu usłyszeliśmy, że to normalne. Dodatkowo obsługa sprzątająca dotykała, przestawiała i układała sobie po swojemu wszystkie rzeczy prywatne w tym rzeczy w walizkach. Raz do prania przez przypadek zabrali kocyk, z którym moja córka nie potrafi zasypiać i oddali go dopiero drugiego dnia - co skutecznie załatwiło nam nie przespaną noc. Do tego bardzo głośno w pokoju, którego drzwi od strony basenu przy głównym ciągu komunikacyjnym sprawiały, że czuliśmy się jak pod namiotem na festiwalu muzycznym. W pierwszych dniach brak animatorów i zabaw dla dzieci, ponieważ nie mieli obsługi - a na to zwracaliśmy uwagę przy rezerwacji. Sytuację ratowało na prawdę bardzo pyszne jedzenie i to główny plus obiektu. Zdecydowanie nie polecałbym jednak rodzinom, które chcą tam odpocząć.

3.5/6

IWONA, Nowy Sącz 13.08.2021

Mimo wszystko polecamy

Byliśmy w czerwcu 2021. Hotel położony przy fajnej plaży (polecam buty do wody). Hotel sprzedawany jako lokalne 5* a realny standard 3*. Zresztą tak go ocenia Google. Pokoje z wyposażeniem dalekim od ideału, ale czyste. Hotel prosi się o remont. Mocno zniszczone leżaki na plaży, Zniszczona wanna w łazience, odrapane i poobijane płytki. Po drugiej stronie ulicy znajduje się hotel Costa Lindia Blue i to są rzeczywiste 5*, ale klienci Rainbow są kwaterowani w hotelu Costa Lindia Beach 3*. Ma on tą przewagę nad Blue, że jest bezpośrednio przy plaży. Obsługa hotelu jest bardzo miła i pomocna. Nie było problemu ze zmianą pokoju (awaria klimatyzacji). Jedzenie bardzo dobre. Jeżeli komuś nie przszkadza taki standard to można go plecić, ale na pewno nie są to 5*

3.5/6

Ada, Krzeszowice 17.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Fajny hotel dla Niemców

Hotel świeżo wyremontowany, ładne pokoje, fajne baseny. Restauracje jak w standardowym all inclusive - jedzenie trochę monotonne. Hotel ewidentnie nastawiony na turystów z Niemiec. Polacy mieli pokoje w najgorszym skrzydle - nam się trafił pokój z balkonem gdzie obok był wywiew z restauracyjnej kuchni - zapachy nie były przyjemne. Nieprzyjemny zapach z łazienki. Kilkukrotnie prosiliśmy o zmianę pokoju, szczególnie że jestem w ciązy i te zapachy wyjątkowo mi przeszkadzały, ale recepcja zbywała nas mówiąc że jutro nas przeniesie- i tak każdefo dnia. Ogólnie obsługa restauracji i barów bardzo miła.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem