Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna 5

5.1/6
(239 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Costa Lindia

    Tomasz, --- 26.07.2021

    hotel w ładnym stylu greckim, aczkolwiek przydał by się już remont; jedzenie i obsługa na plus; nie działająca klimatyzacja w pokoju dopiero 3 pokój a jego wymiana wymuszona awanturą na recepcji oraz wsparciem rezydenta Rainbow przyniosła skutek; dużo mrówek; animacje na niskim poziomie, ale chyba mimo pełnego sezonu wynika to z oszczędności hotelu; niedziałające zjeżdżalnie dla dzieci - oczywiście wina covid

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wypoczynek na Rodos

    ROBERT, Toruń 19.08.2021

    Hotel położony na dużym terenie z bezpośrednim dostępem do morza. Dysponuje kilkoma basenami różnej wielkości i głębokości oraz dużą piaszczysto - żwirową plażą. Ogólnie hotel zadbany, przestronne pokoje z balkonami zlokalizowane w ciekawej zabudowie z bocznym widokiem na morze. Niestety bałagan panuje wokół budynków i na plaży i jest spowodowany przez turystów. Nieliczny personel nie jest w stanie zapewnić porządku mimo wysiłków. Czasami problemem jest znalezienie wolnych leżaków przy basenach i na plaży, gdyż mimo zakazu turyści rezerwują je czasami na cały pobyt. Posiłki smaczne, chociaż mało zróżnicowane w kolejnych dniach. Zbyt mała liczba personelu nie nadąża z uzupełnianiem kończących się potraw i przygotowywaniem stolików dla kolejnych gości. Świetna obsługa w barach z napojami i drinkami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    AGNIESZKA, PODEGRODZIE 14.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Nasz pobyt odbył się zaraz po pożarach, dlatego był to w miarę udany wypoczynek(nie było tłoku,a wręcz nie było ludzi). Hotel uważam za nie wart 5 gwiazdek,zupełnie nie rozumiem skąd one się wzięły.Łazienki są stare,ze starą wanną z otworami po jacuzzi,wymagające remontu, pokój mieliśmy duży,ale klimatyzacja w nim nie działającą tak jak powinna,kiedy ustawiliśmy temp. 24 *,nadal mieliśmy 19*,w nocy jest to temperatura za niska ,robi się zwyczajnie zimno.Obsuga była miła,jedzenie dobre ,ale drugi raz nie wybiorę tego hotelu i jeżeli,ktoś się zastanawia to za te pieniądze może oczekiwać czegoś lepszego.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wczasy

    Kasia 26.09.2019

    Wybraliśmy się na wakacje z niespełna rocznym dzieckiem. Transfer z lotniska okazał się dłuższy (ok 2h) niż poinformowano nas na infolinii oraz hotel nie był w pełni dostosowany do poruszania się z wózkiem - nasz pokój był na pietrze. Wnoszenie i znoszenie wózka było dość kłopotliwe. Hotel ogólnie dość stary. Pokój duży, z balkonem, sprzątany codziennie. Niestety z łazienki wydobywały się zapachy z kanalizacji. Jedzenie średnie, dość monotonne. Położenie hotelu bardzo fajne, dużo basenów, bezpośrednio przy plaży, wolne leżaki o każdej porze dnia, bar przy basenie i na plaży. Pani rezydentka bardzo miła i pomocna. Ogólne wrażenie dobre, choć cena wygórowana jak na taki standard.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem