Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(236 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Poniżej oczekiwań

    DANIEL, Warszawa 12.08.2021

    Hotel nie zasługuje na 5*. Wymaga remontu bo czasy świetności ma już dawno za sobą. Najgorsze są łazienki i leżaki na basenie. Personel nie radzi sobie z obsługą ak dłużej ilości gości. Często jest walka o znalezienie wolnego i przygotowanego stolika w restauracji. Pobliski nowszy hotel 4* stwarza wręcz wrażenie luksusu w porównaniu do pobytu w hotelu Costa Lindia 5*. Bardzo ubogi wieczorny repertuar w amfiteatrze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Costa Lindia

    Piotr, Rzeszów 29.07.2022

    Generalna ocena hotelu mocne 4*.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Wypoczynek w hotelu Costa Lindia

    Barbara, Otwock 09.10.2020

    Polecam hotel Costa Lindia . Nie należy do obiektów najnowszych ale jest doskonale usytuowany przy plaży. Cały teren należący do hotelu jest wyjątkowo dobrze zagospodarowany. Liczne baseny, restauracje , bary są przyjazne dla gości. Personel hotelu miły, wyżywienie dobre i urozmaicone.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Piękne widoki na morze

    Tymoteusz, Łódź 23.10.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Największym minusem hotelu był pokój. ''Boczny widok na morze'' okazał się tylko oknem skierowanym w stronę morza, a żeby je tam zobaczyć należałoby wejść na drabinę na tarasie. Pokoje na tym piętrze nie powinny mieć takiej nazwy - zarówno od rezydentki jak i od hotelu usłyszeliśmy, że to normalne. Dodatkowo obsługa sprzątająca dotykała, przestawiała i układała sobie po swojemu wszystkie rzeczy prywatne w tym rzeczy w walizkach. Raz do prania przez przypadek zabrali kocyk, z którym moja córka nie potrafi zasypiać i oddali go dopiero drugiego dnia - co skutecznie załatwiło nam nie przespaną noc. Do tego bardzo głośno w pokoju, którego drzwi od strony basenu przy głównym ciągu komunikacyjnym sprawiały, że czuliśmy się jak pod namiotem na festiwalu muzycznym. W pierwszych dniach brak animatorów i zabaw dla dzieci, ponieważ nie mieli obsługi - a na to zwracaliśmy uwagę przy rezerwacji. Sytuację ratowało na prawdę bardzo pyszne jedzenie i to główny plus obiektu. Zdecydowanie nie polecałbym jednak rodzinom, które chcą tam odpocząć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem