Opinie o Costa Lindia

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(236 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rodos

    Artur 04.10.2021

    Hotel niby 5 gwiazdkowy ale realnie ma może z 3 gwiazdki.Pokoje powinny być już dawno wyremontowane.Najpierw dostaliśmy z niesprawną klimatyzacją,po naszej interwencji zmienili nam na trochę lepszy.Jedzenie dobre,duży wybór.Restauracje ala carte to śmiech na sali.Znajomi po takiej kolacji poszli jeszcze dojeść do hotelowej restauracji.All inclusive ultra to chyba tylko z nazwy.Więcej i lepsze jedzenie jedliśmy w 3 gwiazdkowym hotelu w Chorwacji.95% gości hotelowych to Niemcy którzy już po 6 rano mkną na plażę aby zarezerwować leżaki na plaży.Ogólnie na plus to plaża przy hotelu,darmowe leżaki,baseny.Całość niestety zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki.Co do rezydentów to po dojeździe do hotelu mają nas gdzieś.Nie odbierają telefonów,mam wrażenie że są tylko do sprzedawania wycieczek na Rodos.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nad morzem, bez luksusu

    Iwona, Warszawa 06.09.2021

    Bardzo miła obsługa oraz duża powierzchnia basenów to atuty hotelu. Posiłki ciekawe, smaczne i różnorodne. Sam budynek jednak wymaga remontu. W hotelu znajdują sie pokoje lepsze i gorsze. Można bardzo różnie trafić. Na szczęście obsługa jest otwarta na poszukiwanie rozwiązań. Wyspa ładna, jeśli wyjedzie się poza strefę hotelową.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    słaby hotel

    KAMILLA MAGDALENA, TORUŃ 30.09.2021

    Max 3 gwiazdki.W pokoju wielkie okno między pokojem a łazienką.Po co??? Nie wiadomo. Zepsuta klimatyzacja została naprawiona w przedostatnim dniu pobytu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Zdecydowanie nie jest to 5 gwiazdek

    Michal Pawel, Warszawa 26.07.2022

    Hotel zniszczony i zaniedbany przypominający czasy jak PRL. Według Rainbow hotel posiada 5 gwiazdek (których mu niestety brakuje), według nas zasługuje na 3.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem