Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zamówiliśmy pokój z bocznym widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na wielką rurę w której zjeżdżały dzieci. Przyjechaliśmy wieczorem, więc poszliśmy zjeść kolację, po powrocie do pokoju naszych walizek nie było, obsługa hotelowa do bani. Łazienka w tragicznym stanie, wanna z jacuzzi w której nie było korka i boczne panele odpadały. W pokoju śmierdziało. Czegoś takiego w życiu nie doświadczyłem . Jedzenie słabe, arbuz paskudny, kawa to samo. Kelnerzy w barze mieli wszystko w nosie , zamiast martini bianco wlewali paskudne wino. Stoliki wycierane śmierdzącą szmatą. Plaża nie sprzątana. Pani w recepcji bardzo nerwowa. Jedzenie stare stęchłe owoce zalatujące starą lodówką wybór bardzo ograniczony np. bekon to konglomerat. Sosy rozcieńczone, stare pieczywa odgrzebane jedynie ziemniaki nadawały się do jezdnia. Jak dla mnie to hotel 3*. Nie było odczucia ultra.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Termin pobytu: sierpień 2024 Costa Linda Rainbow nie informuje klientów o regularnym overbookingu jaki praktykują. Na planowane 7 dni pobytu byliśmy tylko 3 dni w tym hotelu. Porażka w kontakcie i obsłudze. Hotel zastępczy niższej kategorii, a rekompensata w postaci niecałych 5% ceny to żałośnie mało jak na zmianę standardu na 30 godzin przed wylotem i to w weekend.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdjęcia prezentowane na stronie Rainbow nie odzwierciedlają aktualnie panującego stanu hotelu Costa Lindia. Hotel stale kwateruje gości nie w tym standardzie co goście wykupili w biurach podróży. Dla zainteresowanych tym hotelem, radzę poczytać komentarze na Google i obejrzenie zdjęć jaki wrzucają byli goście tego hotelu. Przynajmniej część trunków serwowanych w barach są przeterminowane - sam widziałem takowy z datą 19.04.2023. Plusem jest morze(woda ciepła), względnie dobra plaża. Jeżeli chodzi o restauracje to odradzam azjatycką, gdzie serwują najgorsze sushi jakie jadłem do tej pory. Restauracja Grecka jest okej. Dobra jest pizza w restauracji włoskiej i ogólno dostępna restauracja La Luna. Jeżeli mowa o pokojach to jest to największa klapa w tym hotelu - stare, połatane ściany, słaby serwis sprzątający, brak wyposażenia. Bliżej im do 2/3 gwiazdek niż 5.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony i zaniedbany, bardziej przypomina hotel pracowniczy z PRL niż 5 gwiazdek, max 3 gwiazdki. Jedzenie w miarę dobre ale mega monotonne-, animacje dramat-a właściwie ich brak, wieczorne -raz na pobyt pokaz magika, poza tym BINGO i kilku Niemców grających , obsługa niemiła , morze super-chociaż zejście kamieniste, baseny fajne ale bardzo zaniedbane i zniszczone. Generalnie nie polecam za ponad 4k od osoby myślę że można coś ciekawszego znaleźć.