Opinie o Ilyssion Hotel

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(135 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    czerwiec 2025

    Izabela 07.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Ogólnie fajny hotel, pokoje typowo w greckim stylu czyli trochę niechlujnie zrobione ale za to czyste i sprzątane dobrze codziennie. Piękny taras widokowy na morze, jak dla mnie idealny basen, nie za głęboki, nie za płytki plus jeden trochę głębszy. Dużo leżaków więc nie było bitki na ręczniki. Obsluga miła, nie ma się do czego doczepić. Teraz niestety minusy. Wokół hotelu tuż nad morzem niestety syf, kiła i mogiła. Śmieci pełno, samo zejście do pięknego, cudownego morza bardzo kamieniste. Trzeba wyjść dalej na wschód od hotelu tam jest mała piaszczysta plaża. Następny minis jedzenie. Koszmar, co dziennie to sama z tym samym smakiem ale to jeszcze bym przebolała, ale nie mogłam zrozumieć żeby w takim miejscu nie było surowych warzyw i owoców, żadnych owoców. O przepraszam byly te z puszki 🤢🤢🤢🤢. Ogólnie mogę polecić hotel na bazę wypadową po Rodos ale na krótki pobyt.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wyjazd przed sezonem

    Julia 07.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Mamy mieszane uczucia co do naszego pobytu w tym hotelu. Zazwyczaj jeździmy sami, a nie z biurem podróży więc nie mamy zbyt dużo porównań co do takich hoteli. Wybierając ten hotel dwa dni przed wylotem nie mieliśmy żadnych oczekiwań szczególnie, że pobyt tam kosztował nas mniej kupując last minute. Opinie tylko przejrzeliśmy, były pozytywne, ale też nagatywne. Na miejscu zastaliśmy czysty pokój z widokiem na morze. Zapach wody z łazience był trochę niepokojący, ale mam wrażenie że zniknął pod koniec naszego pobytu. Na jedzenie ludzie zaczęli narzekać bardzo szybko, my szczerze mówiąc nie odebraliśmy tego jedzenia aż tak nagatywnie, choć nie było to jedzenie najlepszej jakości, często odgrzewane gotowce, ale to czego nam brakowało to na pewno świeżych owoców, które chyba w większości takich hoteli są standardem. Byliśmy przed sezonem także bar przy basenie był zamknięty, basen ze słona woda również. Nawet na stołówce było otwarte jedno stanowisko z jedzeniem zamiast kilku dostępnych. Klimatyzacja przed sezonem również była za opłatą. Największym minusem było to, że nie było zaznaczone przez biuro podróży że niektóre obiekty w hotelu mogą być zamknięte przed sezonem. Jesli chodzi o rozrywkę to były dostępne dwa stoły bilardowe za opłatą a także kort tenisowy, też za opłatą. Chcieliśmy z niego skorzystać jednak kort był w opłakanym stanie nijak majacy się do zdjęć z oferty. Lokalizacja hotelu ok, blisko do Lindos, dwie godziny do stolicy wyspy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opona o hotelu

    Marek, Jastrowie 12.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Hotel położenie super obsługa klienta też pokoje czyste sprzątane.Jedzenie to ciężko ocenić ale słabe.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Sporo ale…

    Anna 10.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    nasz pobyt zakończył się w hotelu Ilyssion 8 lipca i nie ukrywam, tęsknić nie będę. Plusy: codziennie sprzątany pokój i bliskość morza, piękny widok z tarasu czy z balkonu oraz przystanek autobusowy tuż za drzwiami. Minusy: Pani na recepcji .. niestety, każda prośba była na nie.. przyjechaliśmy do hotelu o 8:00 rano. wykończeni, prosiliśmy o pokój szybciej, skorzy dopłacić ile by chciała bo byliśmy z dwojką dzieci.. nie było takiej możliwości mimo, że bardzo dużo pokoi było dostępnych. Kazano czekac do 15:00 ;( lobby nie jest klimatyzowane więc proszę sobie wyobrazić nas czekających 7h. ku zaskoczeniu, przybywający do hotelu brytyjczycy, meldujący się o 12-13:00 otrzymywali natychmiast klucze :( czuliśmy się fatalnie, następowala pewna segregacja i nie było to miłe. analogiczna sytuacja miala w ostatni dzien. wylot o 23:35 więc prosilismy o późny check out. rezydentce powiedziano, ze na 90% szansa a rano oczywiscie „przemila” pani odmówiła nam. Jedzenia było duzo, donoszono non stop jednak ogromna monotonia.. dania różnily się 1 lub 2 potrawami od siebie, zero deserów czy lodow dla dzieci. Głodnym nilt nie był ale wybór tez niewielki. wifi płatne jednak bardzo słabe i nie warte płacenia za nie. w lobby darmowe jednak bez szans pobrania czegokolwiek. Hotel niby 4 gwiazdki jednak w naszym odczuciu słabe 3, mocne 2. nie ma wody butelkowej, niestety ta w barze czy restauracji nie nadaje się do picia. napoje mocno rozcieńczane, alkohol chyba okay. 300m od hotelu (w stronę Pefkos) sklepik gdzie za 2 e mozna kupic 6pak wody co proponuję) Ogólnie, nie wybrałabym tego hotelu ponownie. skusiła nas świetna cena na last minute jednak teraz wiem, ze czasem warto dopłacić i warto czytac opinie innych.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    marek 05.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt w dniach 26.05 do 02,06. 2025. Hotel przyzwoity, w mojej ocenie na trzy gwiazdki. Plaża przy hotelu praktycznie nie istnieje, jest to skarpa skalna z kamieniami w morzu. Sto pięćdziesiąt metrów dalej jest plaża "prawdziwa" z której można korzystać. Wybór jedzenia niestety tragiczny, przeciętnie około pięć potraw do wyboru, za to są bezpieczne, nie można się nimi poparzyć bo są albo letnie albo zimne. Wybór owoców rewelacyjny, mieliśmy do dyspozycji połowę jabłka albo kawałek pomarańczy. Ciasto do wyboru jedno czyli bez wyboru. Jak na all inclusive wyżywienie porażka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Rozczarowanie oferta

    KLAUDIA, --- 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Biuro podróży przekłamało ofertę hotelu. Cena jaka zapłaciliśmy za hotel nie była adekwatna co do usług all inclusive. Dostęp do morza oraz jak i widoki nie rekompensują jakości wyżywienia serwowanego w hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Rozczarowanie.

    Świerklany 12.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Otoczenie hotelu przepiękne, pokoje sprzątane codziennie, świeże ręczniki i pościel. Byliśmy w nowej części mieliśmy blisko na basen i widok z balkonu oraz ubikacji na morze. Z nowej części jest bliziutko na plażę piaszczystą. Przyjechaliśmy okno bo po 22.00 obsłużył nas przemiły pan (syn właścicieli) . Mimo all nie dostaliśmy nic do jedzenia ale pan z rejestracji zasugerował żebyśmy poszli na drinka i później do pokoju bo bar zamykali o 22.45. Oczywiście poszliśmy do Prefkos do restauracji. Pierwszego dnia zabrakło mięsa na lunch, który zaczynał się o 12.00. Mieliśmy o 12.30 spotkanie z panią rezydent i już dla nas nie starczyło a w kolejce czekało 40 osób. Jedzenia wiecznie brakowało, kolejki się ustawiały przeć godzinami otwarcia miejsc przypisanych do danych posiłków. Kolejki za napojami i nie ważne czy chcesz , wodę, kawę czy wino. Ciastka do kawy o 15.00-5 minut i ich nie ma. Trzeba samemu kupywać sobie wodę bo są godziny gdy nie ma do niej dostępu. Szczerze to wakacje ale za mniejsze pieniądze. My przepłaciliśmy chyba dlatego, że mieliśmy lepszy , nowszy pokój. Obsluga hotelu jakby nie chciała zrozumieć co im się mówi.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    21,25 lat pobyt 07.08-14.08.2023

    Nikol, Zory 15.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Ogólne wrażenia oceniam 3,5/6. Baseny ogólnodostępne, picie wydawane od 11:00, dostępny także basen z woda morska, łatwy dostęp do morza oraz całkiem blisko sklep z pamiątkami. Jedzenie kiepskie, powtarzalne, drinki i inne alkohole bardzo rozwodnione, pokój czysty oraz bardzo ładny widok na morze. Proszę zwrócić uwagę, jeśli będziecie wyjeżdżać o późnej godzinie z hotelu to nie liczcie na obiad czy kolacje oraz cos do picia z hotelowego Baru. Wymeldowanie jest o godzinie 11:00 i od tej pory jako juz byli goście nie macie prawa do picia ani jedzenia. Mozecie jedynie korzystać z infrastruktury wokół hotelu. Pani zabiera żetony (dostaje sie jeden żeton na bar na osobę i w momencie jak ktoś z Was chce cos do picia to daje na wymianę żeton) oraz opaski na rękę i musicie radzić sobie sami. Bardzo kiepska sytuacja gdy człowiek ma np wylot późnym wieczorem i tak ma prawde od 10:00 z końcem wydawania śniadań jest bez jedzenia, chyba ze kupi sobie je na własną rękę. Tak samo z piciem. Kraksa. Niestety ale nie odwiedzę tego hotelu po raz drugi.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    wypoczynek sierpień 2023

    DANUTA, BYDGOSZCZ 04.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Hotel położony na pierwszy rzut oka pięknie. Z jednej strony morze z drugiej góry. Właśnie takie położenie pomimo pokoju z pięknym widokiem na morze, nie można było korzystać z balkonu i się napawać widokiem, bo góry zatrzymywały powiew nawet najmniejszego wiatru i balkon stawał się patelnią nie do wytrzymania. Pokoje czyste, ale meble powinny być już wymienione. Podobnie recepcja i hol wymaga natychmiastowego remontu i modernizacji. Baseny na terenie dość małe, w godzinie szczytu kąpieli mało wygodny do pływania. Plaża- właściwie to jej nie ma, bowiem zejście po drabince bezpośrednio na kamieniste dno morza. Okolica - pustkowie. Do najbliższego miasteczka trzeba dojść 15 min. Restauracja tak mała i tak duszna, że pot kapał nam na talerz. Dopiero po licznych skargach turystów wstawiono dodatkowo 5 sztuk klimatyzatorów. Posiłki co do różnorodności i jakości oraz smaku nic specjalnego, pozostawia dużo do życzenia. Bardzo uciążliwe było noszenie ze sobą szklanek, bądź kubków z tworzywa, bowiem napoje podawane były tylko wymiennie kubek za kubek lub za żeton. Podawanie alkoholu dopiero po godzinie 18-tej przy opcji all niedopuszczalne. Jeden barman pracujący chyba za karę, bo zero uśmiechu na jego twarzy. Uważam, że za taką cenę 3300 od osoby Rainbow nie powinien proponować tego hotelu. Jego cena powinna kształtować się na poziomie max 2200 zł.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Kuchnia i hotel

    Grażyna 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Fatalna kuchnia, bardzo skromna, reszta 3,5! Bardzo zaniedbane baseny , nie mówiąc , że do morza to wejść nie można !!! Zdewastowane , stare bloki cementowe!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem