Opinie klientów o Ilyssion Hotel

4.4 /6
66 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Agnieszka, --- 30.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

wakacje

Hotel 3 gwiazdkowy wiec nie oczekiwałam luksusów. Pokój jak pokoj, nie czepiam się leciwych mebli ważne, że było czysto. Problemem w tym hotelu są dziwne zasady. Na wejściu pobierają depozyt 30 EUR za pilota od TV i klimatyzacji oraz uwaga żetony na kubek. Cały pobyt chodzisz z kubkiem lub żetonem jak potrzebujesz się napić. Wracasz z plaży mijasz bar napiłbys się wody, ale niestety nie masz przy sobie kubka wiec się nie napijesz. Dodatkowo są wieczne kolejki do baru, bo nie ma ogólnodostępnych dystrybutorów z wodą/napojami, a gdy jest 35 stopni to jednak jest to konieczne. Dobrze że w pokoju jest lodowka to kupowaliśmy wode w sklepiku, bo jak mialam stać w kolejce 20 osobowej to się odechciewało. Jedzenie, nie będę się rozpisywała, ale to co piszą to prawda jest kiepskie. Jednak jaka cena taka jakość jeśli masz zapłacić za ten hotel więcej niż 3tys. to odradzam, jeśli do 2,5tys to ok, będziesz miał czysty pokój i piekne morze, ale nie oczekuj nic więcej od hotelu.

3.0/6

Anna, Komorowice 16.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Czerwcowe wakacje

Byliśmy w hotelu od 07.06. Zapoznaliśmy się wcześniej z opiniami, więc byliśmy przygotowani na kaucje, kubeczki, które trzeba nosić ze sobą. Trafiliśmy na upały powyżej 40 stopni i mimo tego sezon klimatyzacji zaczyna się od 15-ego więc nie uruchomią wcześniej... Pokoje czyste sprzątane codziennie. Po 3 dniach przejechało do hotelu więcej osób i mam wrażenie że hotel kompletnie na to nie był przygotowany. Opcja All, a na śniadaniu już brak soków, wody, kawy. Bar otwierany o 11, alkohole wydawane od 12, a od 14:00 już brak piwa. Brakowało też jedzenia, jak ktoś nie przyszedł na początek posiłków i nie wystał w olbrzymich kolejkach to już na większość potraw nie mógł liczyć. Więc konieczne były wizyty w sklepie lub restauracji. widok może i ładny z pokojów, ale akurat otrzymaliśmy pokój z widokiem na dach. W jeden dzień brak wody bieżącej w hotelu. Cena nie jest adekwatna do warunków, które sie zastaje na miejscu.

3.0/6

Natalia, Miedzichowo 26.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Adekwatny do ceny

Hotel Ilyssion niestety jest najgorszym w jakim do tej pory byłam. Pokój który dostaliśmy pierwszej nocy to totalna porażka(czujnik dymu zwisał z sufitu na kabelkach,stare meble, twarde materace, łazienka w bardzo złym stanie ). Na drugi dzien poprosilismy o zmianę pokoju i wtedy dostalismy już pokój w wyższym standardzie ,fajny choć bardzo mały. Wszystkie opinie na temat jedzenia są niestety prawdą. Jedzenie jest okropne. Większość to gotowce widziałam że podają mrożoną pizze. Automaty do kawy są często zepsute. Nawet automaty do lania piwa były zepsute kilka razy. Pan barman uprzejmy ale niestety nie wiedział co robi zamiast sprite do drinków lał wode co powadowało że drinki lądowały w krzakach. Jedyny plus to miła obsługa na recepcji. Baseny są fajne. Plaży nie ma żadnej jedynie kamieniste zejscie ale bez specjalnych butów nie ma mowy żeby zejść poniewąż kamienie są dosłownie ostre(2 obok, jedna płatna z leżakami a jedna dzika). Jeżeli uda sie komuś upolować bardzo okazyjną cenę (last minute) to można to wszystko znieść.

3.0/6

Marcin 07.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Wczasy na żetony

Największym problemem był jakiś śmieszny żeton za który można dostać szklankę z piciem oczywiście za zgubienie go trzeba zapłacić wcześniej pobrana przez hotel kaucje o której WGL nie było mowy przy wykupniu wycieczki jak również jakaś opłata klimatyczna co powinna być już w cenie wycieczki, następna sprawa baru z alkoholem czynny był dopiero od 18 i tylko do 22.45 nie do pomyślenia, następnie obsługa nie pozwalała sobie nabrać nawet wody do butelki na stołówce żeby wziąść sobie do pokoju i nie chodzić cały czas do ,,baru,, i prosić o szkanke wody gdzie temp. Minimalna to 35 stopni ale to była celowa sprawa żeby chodzić do "Mini marketu " który znajdował się na parterze hotelu i kupować uważam że all inclusiv był bardzo biedny A właściciele chcieli dodatkowo zarobić chociaż wycieczka nie należała do tanich, nie było żadnych przekąsek pomiędzy posiłkami A ilość drinków i napoi była delikatnie mówiąc bardzo ograniczona. Jedyne co mogę dobrego powiedzieć o hotelu to bardzo ładne widoki. Czujemy się oszukani bo na tyle podróży jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z tak okrojonym all inclusiv, bez własnych pieniążków nie wiem jak byśmy wytrzymali tam 7 dni, a o pani rezydent to już nawet nie wspomnę bo tylko powiedziala co swoje i koniec zapraszam do kasy zero jakiej kolwiek pomocy WGL to nie wiem po co ona tam jest szkoda jej czasu bo nie zasługuje na jakie kolwiek wynagrodzenie, nikomu nie polecę tego hotelu, dziękuję.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem