Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Mitsis Rodos Village uważam za bardzo udany. Niepotrzebnie jednak niestety na całość rzutują 2 dni stracone, spowodowane przyjazdem na miejsce i zakwaterowaniem około godz. 18 pierwszego dnia pobytu, natomiast wyjazd z hotelu z racji długiego transferu na lotnisko nastąpił około 3.30. Brak śniadania, kawy a nawet zamiennie suchego prowiantu i przysłowiowej butelki wody.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - pokoje - Nie polecam pokoi 101 - 105 , są to pokoje nad kuchnią , gdzie najgłośniej jest w pokoju 101 na szczycie . idzie po ścianie rura od wentylatora z kuchni i jest hałas przez całą dobę że nie idzie spać . Po mojej interwencji dostałem pokój nr 249. po dwóch nocach i było O.K. wszystko inne super - obsługa , kelnerzy i panie sprzątające bez zarzutu. Baseny super. natomiast plaża - zamiast piaseczku jak nad naszym morzem jakaś brudna , kurząca gleba. Myślę że to tyle - drugi raz tam nie pojadę
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje dla Polaków najgorszew całym kompleksie kłopoty z zamianą pokoju a pomoc rezydentki to poniżej krytyki .tyle złego o hotelu poza tym dobre jedzenie czysto bardzo dobra obsługa hotelowa i animatorzy .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tak jak spora część turystów pisała hałas z klimatyzatorów, szczególnie pracujących całą dobę w kuchni, nie do zniesienia. Pomimo zaznaczenia w formularzu, że prosimy o pokój z widokiem na morze i nie w pobliżu kuchni, dokładnie dostaliśmy pokój z widokiem na budynek z kuchnią, skierowany na huczące w nocy klimatyzatory. Dopiero następnego dnia po wielu interwencjach włącznie z propozycją, że dopłacimy do wyższego standardu otrzymaliśmy pokój w innym budynku bez dopłaty. Położenie nowego pokoju znaczenie lepsze ale klimatyzacja zdezelowana bez możliwości regulacji nawiewu. Cała reszta wysmienita. Jedzenie, uprzejmość personelu i zajęcia sportowe, leżaki, parasole na plaży, przy basenach itd.