Opinie klientów o Mitsis Rodos Village

5.3 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Paweł, Sobolewo 10.10.2016

Rodzinny wyjazd

Hotel nie należy do nowych, ale jest czysty. Składa się z części głównego hotelu z recepcją i rozczłonkowanych bungalowów, do których trzeba niestety dojść, bo windą dojedziemy wyłącznie do najwyższego poziomu hotelu głównego. Atuty: dobre kuchnia, restauracje alacarte dostępne bez limitu i naprawdę smaczne, fajne baseny ale wyłącznie ze słoną wodą, dobrze zaopatrzony bar na plaży miła i pomocna obsługa również polskie animacje. Wady: rozległość hotelu, trzeba się nachodzić, również do plaży, która ma kamienisty brzeg.

3.5/6

DW, Kraków 15.07.2014

Udane wczasy

Ogólnie ok, hotel taki sobie momentami mocno cuchnący kanałem, kuchnia super, obsługa też, plaża i wyposażenie ok, bardzo głośna klimatyzacja

3.0/6

Andrzej i Ela Darłowo 03.11.2015

zadowoleni inaczej

Wylot przed północą, przylot już druga doba liczona z zamówienia. Przyjazd 3 nad ranem, pokój (rano do nas dotarło, bo byliśmy zbyt zmęczeni) do wymiany!! na drugą dobę!!! Rano śniadanie, czekanie na pokój. Na prośbę obsługi recepcji (uśmiech na twarzy) następna kawa, potem następna i około 14.00 zmiana pokoju!!! super!! Zamawiamy hotel w Rainbow w lipcu-na koniec września wczasy - a hotel nie ma dla nas miejsca!! znajdy z ulicy, tak bym nas nazwała. Przyjaciółka z córką dostała w tym momencie pokój dla personelu! Po ok.14 pokój jest!! no super, 2 doba prawie mija,-ani plaży, odpoczynku, tylko nerwy!! Dostaliśmy na przeprosiny owoce (które są na stołówce od koloru do wyboru! i buteleczkę wina). Miłe, ale zniesmaczenie tym jak nas potraktowano zostało do dziś! Korzystamy tylko z tego biura i NIGDY nic takiego nas nie spotkało! Wstyd dla rezydentów, którzy mają mieć pod opieką swoich klientów! Nie wiemy kto odpowiada za takie traktowanie klientów biura wykupującego dla nich miejsca w hotelu i chyba się nie dowiemy /Niemcy , Anglicy, Francuzi to nacje wyższej kategorii w stosunku do "Polaczków "/. Czytając opinie o tym hotelu byliśmy pewni, że będzie suuuper! Niestety, nie ciesz się póki nie odczujesz!! Ta noc była koszmarem, do południa też! Reszta bez rewelacji! Obsługa miła, uśmiechnięta (dobrze że nie odczuli tego co my jako goście! po tylu godzinach lotu i dojazdu), jedzenie normalne, bez szału. Hotel czysty, widoki i plaża bez uwag. Niestety paręnaście godzin poczucia, że jest się jakąś znajdą szukającą miejsca w hotelu (mimo wcześniejszej, z paromiesięcznym wyprzedzeniem, rezerwacji) nie daje mi wyboru napisania, że poczułam się jak gość kategorii.... przyjechałeś z Nienacka to czekaj, my coś znajdziemy! Przykre, że nikt z biura nie zadzwonił, nie napisał! Przepraszamy, to pierwsza taka sytuacja, nic ....nic! Sprawy nie ma i nie było. Przykre, ale żeby nie było następne dni były suuuper! Ale to dziękujemy sobie, a nie firmie, której zapłaciliśmy za spokój i odpoczynek! Pozdrawiamy! Ela i Andrzej Darłowo

3.0/6

Sylwia 28.09.2016
Termin pobytu: październik 2016

Spore rozczarowanie ...

Niestety, podzielam negatywne opinie dotyczące zakwaterowania w Hotelu Mitsis Rodos Village. Na bramie wjazdowej do hotelu widnieje pięć gwiazdek, Rainbow sprzedaje go jako czterogwiazdkowy, natomiast na miejscu okazało się, że pokój, który otrzymaliśmy mogę ocenić najwyżej na trzy (ostatnie piętro - pokoje od 720). Łazienka skandaliczna. Może i czyściutka, ale: wanna obita, armatura połatana silikonem, słuchawka bezwiednie wisząca, plastikowa zasłonka. Sam pokój bardzo skromnie wyposażony, szaro-niebieski, odpadający tynk ze ścian. Widok na morze: może i piękny (w dalszej perspektywie), bo pod balkonami dziesiątki klimatyzatorów oraz "najważniejsze" - główny wyciąg (wywietrznik?) kuchenny. Włączany ok 6.30 i wyłączany po 22.00, a smród nieziemski, zwłaszcza w dniach, w których serowowane są dania rybne i owoce morza. Uprzedzam przed wieszaniem ręczników i strojów kąpielowych na balkonie. Co prawda piętro niżej mieli gorzej, gdyż nie mieli widoku na morze, lecz jedynie na sąsiadów naprzeciwko i oczywiście na wspomniane klimatyzatory. A co do balkonów: dobry sąsiad, to podstawa - balustrady dzielące poszczególne balkony znajdują się na wysokości ok. 1-1,20 cm. Widać i słychać wszystko. Sam hotel usytuowany na skale i trzeba się nachodzić. Oczywiście po obfitych posiłkach jest to nawet wskazane, lecz osoby z problemami w poruszaniu się muszą szukać innej lokalizacji, gdyż nie będą mogły korzystać z całej infrastruktury hotelowej. Jedzenie smaczne, w niektórych dniach nawet bardzo. Polecam korzystanie z restauracji przy górnym basenie oraz z lunchów przy dolnym. Serwowane posiłki są naprawdę bardzo dobre, a unikamy zamieszania, które jest codziennością w restauracji (stołówce) głównej. Obsługa bardzo miła, zwłaszcza młodzi kelnerzy i kelnerki we wspomnianych restauracjach oraz w barach. Z "ważniejszymi" i starszymi stażem pracownikami różnie bywa. Biegają, coś tam pokrzykując po grecku pod nosem. Górny basen spokojniejszy, chyba bez muzyki w ciągu dnia. Obok bar z dobrą kawą. Dolny basen z animacjami w ciągu dnia: głośna muzyka i zabawy dla chcących. Przy basenie bar ze słodkościami (ciasta, desery, lody, naleśniki) i oczywiście kawą oraz wspomniane restauracje lunchowe – burgery i kuchnia grecka – dania z karty). Plaża szeroka z wystarczającą liczbą leżaków i barem. Nie jest to mój pierwszy pobyt w hotelu sieci Mitsis w Grecji, ale tym razem standard hotelu pozostawia wiele do życzenia. Niestety… Szkoda, że osoby piszące swoje opinie skupiają się głównie na opisach własnych emocji z wakacji, a nie konkretów dotyczących infrastruktury, posiłków itp.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem