Opinie klientów o Mitsis Rodos Village

5.3 /6
187 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Dorota z Bydgoszczy 31.07.2018

Zawiedziona

Byłam w tym hotelu z rodziną w czerwcu, dokładnie od 8-16 tego. Sam hotel, restauracje, widoki, baseny jak najbardziej godne polecenia. Niestety pokoje w jakich nas zakwaterowano były z okropne jeśli chodzi o hałas i widoki. Mieliśmy pokój 209. Same klimatyzatory z kuchni. Okropny nie do zniesienia hałas całą noc, zapachy z kuchni, wentylator w pokoju starej generacji też głośny. Nie można spać w takim pokoju gdyż okna są drewniane i nie tłumia hałasów. Po kilku interwencjach, (oczywiście wielki hotel ale pełne oblozenie z początkiem czerwca) tak twierdzili ,dostaliśmy inny pokój trochę wyżej z widokiem na dach pełen klimatyzacji 715 ale trochę mniej halasliwy. Na wymianę pokoju czekaliśmy 5 godz (3 dni czekania). Wakacje by były udane ale niestety nie do końca. Pierwszy raz spotkałam się z tak fatalnie położonym pokojami. W hotelu 5 gwiazdkowym to powinny być lokale o obniżonym standardzie. Impreza kosztowała nas 8000zl na 3 osoby w czerwcu .Nie było to last minut za pare groszy. Oczywiście biuro podróży nie uznało naszej reklamacji. Nie ponosi odpowiedzialności za to jakie pokoje są przydzielane dla ich klientów. Pokój był standardowy i to jest zgodne z ofertą , umiejscowienie to już nasz problem. Rezydent też odsyła do recepcji i nic nie jest w stanie zalatwic. Szkoda , ze goscie z Francji i Niemiec nie mają takich problemów. ..Recepta dla przyszłych gości aby nie dali się traktować jak goście gorszej kategorii.

2.5/6

Danuta, Poznań 23.10.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

opinia

Ocena ogólna ze względu na opisane problemy z uzyskaniem pokoju, mimo dobrej oceny pozostałych istotnych elementów jest obniżona.

2.5/6

Darek 20.05.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Zalecamy daleko idącą ostrożność

Oferta w Mitsis Roxos Village wyglądała bardzo ciekawie ale jak się okazało na miejscu grecki hotel ma dla rainbow specjalną kategorię pokoi w części od nr 800. Już od wejścia do tej części rozchodził się odór szamba a do łazienki można było a raczej powinno się wchodzić w jakieś masce. Otwieranie okna nic nie pomagało no chyba robactwu, które na to czekało. Pokój nasz miał nie sprawną instalację elektryczną a później jak się okazało i klimatyzację, ale myślimy, że wiedział o tym boy hotelowy bo od wejścia zauważył zaklejony gumą włącznik napięcia pokoju. Zgłosiłem to rezydentce ale kompletnie to zleceważyła. Do rana nik się nie pojawił by to naprawić. Zgłosiłem to na spotkaniu popołudniowym rezydentce ale dla niej najważniejsza była ilość sprzedanych wycieczek. Elektryk nie umiał naprawić klimatyzacji a po opowiedzeniu tego w recepcji hotelu recepcjo istka stwierdziła że musimy czekać do jutra. W głośnych słowach zażądałem zamiany pokoju na zgodny z ofertą i przy okazji dowiedzieliśmy się że mamy pokoje w standarzie rainbow. Dopiero bardzo ostre pistawienie sprawy spowodowało, że recepcjonistka poprosiła mnie na bok i powiedziała że za dziesięć minut pokaż nam dwa lokoje do wyboru w głównej części hotelu. I zmieniono nam pokój na ludzkie warunki. Wcześniej jednak nie mieli wolnych jak twierdziła recepcja i rezydentka. Dodam, że było takich przypadków co najmniej kilka. Natomiast co do jedzenia mogę stwierdzić, że monotonne, może 5 greckich potraw al ogólnie smaczne. Obsługa hotelu uśmiechnięta i miła. Omijajcie pokoje ze standardem rainbow zaczynające się od 701 i 801.

1.5/6

Lesław, Krasne 15.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Negatywna

W hotelu są dwa hotele: ten 5* i w wydzielonych częściach budynków ten 2*. Polacy są kwaterowani w tym 2*. A tenże jest fatalny: hałas z instalacji wentylacji i klimatyzacji jest nie do zniesienia. Huczy przez całą dobę, smród z oczyszczalni ścieków, brudna łazienka w fatalnym stanie technicznym, robactwo, łóżka zapdające się i hałas, hałas....Ten hałas słychać także nad basenem. Reszta niezła Serdecznie nie polecam Byliśmy w hotelu tej samej sieci na Krecie i Rodos (Alilla) i stwierdzamy, że różnica jest kolosalna na korześć Alilli
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem