Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa hotelu : bardzo nie miła , patrzą na ręce . Jedzenie po najtańszej lini oporu cały tydzień to samo 6 dnia dostaliśmy rozstroju żołądka . To co nie było zjedzone na obiad zostawało podawane na kolacje w wersji przetworzonej . Były dni w których zapychalismy się sałatka z chlebem żeby nie chodzić głodnym . Napoje -zakaz nalewania picia i brania ich do pokoju wiec musieliśmy kupować picie w sklepie . Alkohole tragiczne na allinclisive . Trafila sie sytuacje ze jedna z kelnerek wręcz wydarła się na chłopca który wziął talerz przed czasem obiadu ( obiad miał być za 5 minut) to nas oburzyło . Przejdźmy do standardów pokoju , nie jesteśmy wybredni ale łazienka to był jakiś żart ! Po pokoju wędrowały czerwone mrówki .
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
jedzenie bardzo smaczne ale pokój który dostałyśmy był zupełnie nie zgodny z ofertą na stronie i w biurze dostałyśmy pokój chyba dla kolonii dopiero po dopłacie dostałyśmy pokój zgodny z ofertą Ale to chyba nie tak powinno wyglądać?
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie NIE polecam pobytu w tym hotelu zwłaszcza jeśłi ktoś wybierze opcję STANDARD. Chociaż standard to za dobre określenie na pokój i warunki jakich doświadczyliśmy. Po pierwsze niech was nie zwiodą zdjecia zamieszczone w ofercie. Pokoje typu standard znajdują się w innym budynku niż ten zamieszczony na zdjęciach. Jest on stary i umieszczony jakby w "izolacji" od głównego budynku. Po samym wejściu do pokoju w oczy rzucał się okropny stolik nocny z wrośniętym brudem, popsuta spłuczka do toalety i nie działająca klimatyzacja. Spłuczka została naprawiona, ale proszono nas o uważanie na nią z kolei klimatyzacje naprawili łaskawie na drugi dzień przez co mieliśmy za sobą nieprzespaną noc w "saunie" (pokój na parterze więc nie było możliwości otworzenia balkonu). W łazience bardzo słabo światło (wręcz można powiedzieć, że jego brak), przeciekający wąż od prysznica który nie został naprawiony do końca wyjazdu. TV oczywiście stało tylko dla ozdoby. I może ktoś mi wyjaśni dlaczego w ofercie wpisana jest lodówka skoro prąd działa tylko w momencie kiedy ktoś jest w mieszkaniu ? (włożenie specjalnej karty przymocowanej na stałe do kluczy). Przy zamówieniu łoża małżeńskiego dla pary otrzymaliśmy DWA złączone ze sobą łózka z dużą szparą na środku. Ogromny dyskomfort. Jeśli ktoś już się zdecyduje na pobyt tutaj to w grę wchodzi jedynie pokój superior. Jedzenie to oczywiście zawsze kwestia gustu, ale tak jak poprzednikom w oczy rzucą się ogromna monotonia i powtarzalność dań. Osoby bardziej wybredne (takie jak ja) czy dzieci będą skazane na jedzenie tego samego non stop :) Ilość napoi w ofercie all inclusive bardzo uboga: woda, fanta, sprite, cola, dwa soki, rozwodnione piwo i ouzo. Inne napoje czy vódka, whiskey dodatkowo płatne (ok 1,5-2 euro w happy hours 20-23). Jeśli chodzi o Polską strefę to raczej na plus. Codziennie o 20 puszczane filmy polskojęzyczne, następnie jakieś zabawy i 30 minutowa dyskoteka. Obsługa była bardzo miła, ale właściciel obiektu lekceważył nasze uwagi i niezbyt ochoczo zabierał się za naprawdę rzeczy które nie działały. To niewyobrażalny sposób niedbalstwa żeby udostępnić gościom tak niefunkcjonalny pokój. Niestety w związku z tym co zastaliśmy jesteśmy zmuszeni złożyć reklamacje. Na szczęście mamy wiele wspaniałych wspomnień dzięki urokowi wyspy. O ile odradzam pobyt w tym hotelu to polecam samo Faliraki. Bardzo blisko stąd jest do Rodos i zatoki Ladiko- zatoka Anthonego Quinna. To piękne miejsca w które można dojechać autobusem (koszt do Rodos 2,40 euro za osobę a do zatoki 1,20). Poza tym warto pojechać do Lindos (koszt 4,20 z tego co pamiętam) i zwiedzić to piękne miasto oraz Akropole (wstęp dla studentów i uczniów za darmo dla innych 12 euro).
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie bardzo słaby kurort. Monotonne jedzenie, nieświeże, wybór napoi i alkoholi w all inclusive to jakaś kpina. Generalnie widać jak na dłoni, że właściciele oszczędzają na gościach ile można. Pokoje stare. Nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, w katalogu opisano, że hotel przeszedł remont w 2017r. Może dlatego w łazience sterczały niezabezpieczone kable, jakby od jakiejś instalacji. Również gałka od wewnętrznej strony drzwi do łazienki była niezamocowana. Skutkiem tego, zostawala w ręku przy próbie wyjścia. Żeby wyjść z łazienki, trzeba było się nagimnastykować, albo poprosić kogoś o jej otworzenie od zewnątrz. Najbardziej we znaki dało się nam jedzenie. Było nieświeże - często podawano to samo, co było poprzedniego dnia (np. parówki, jajka gotowane na twardo). Słaba również była herbata i (jedynie rozpuszczalna) kawa. W zasadzie nie było owoców, poza arbuzami. Ponadto hotel ma w katalogu biura nieaktualne zdjęcie. Mieszkaliśmy na drugim piętrze a na zdjęciu od strony basenu, widać jakby miał tylko wysokość do pierwszego piętra.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W lipcu 2017 r. wykupiłem przez Rainbow 7-dniowy pobyt All inclusive w hotelu Tsampika. Mam za sobą wiele podróży w różne miejsca dlatego mam porównanie do innych hoteli. I tak: 1. Po pierwsze. Właściciel bezczelny. Bardzo niemiły i niepomocny. Nie można uniknąć z nim kontaktu ponieważ siedzi cały czas na recepcji. I lepiej o nic go nie pytać bo od razu jest zły, że w ogóle coś się od niego chce. 2. Po przybyciu bardzo długo oczekiwałem na mój pokój. Inne osoby, które przyleciały tym samym lotem również bardzo długo oczekiwały. Problem tkwił w organizacji pracy przez właściciela, który cały czas siedział na recepcji i nie zrobił nic by przyśpieszyć sprawę. Nie interesowało go, że 20 zmęczonych osób siedzi przy recepcji i czeka na pokoje. Pora przybycia pozwalała na udostępnienie pokoi. 3. Właciciel zabrania zamawiania więcej niż jednego drinka na osobę, także w efekcie każdy musi sam chodzić po swojego drinka. Właściciel potrafi podejśc do stolika i zwracać uwagę jeśli na stoliku stoi więcej drinków niż siedzi przy nim osób. 4. Jedzenie poprostu niedobre i słabo doprawione. 5. Wylot miałem o 4:20. Dobra hotelowa kończyła się około 10:00, Pani z Rainbow podczas kupowania wycieczki zapewniała, że będzie dostępny pokój żeby wziąć prysznic i się przebrać przed odjazdem z hotelu. Okazało się, że wolnych pokoi i nie ma i nikt (na ten lot czekało kilka osób) nie mógł nawet skorzystać z prysznica. Problem został zgłoszony do rezydenta Rainbow, który nic z tym nie zrobił! 6. Alkohole w All inclusive porażka. Szkoda opisywać. 7. Basen - obłożony jakimiś starymi płytami wiórowymi lub deskami - ohydne. Aż się nie chce kąpać. Koszt pobytu ok. 2,5 tys zł. na osobę na 7 dni. Podsumowując BARDZO ODRADZAM pobyt w hotelu Tsampika. Wg mnie pobyt nie jest wart takich pieniędzy. Max może jakieś 1500 zł. Szukajcie innego hotelu. PS. Wyspę Rodos bardzo polecam jest przepiękna :)
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga!! Ten Hotel to jakis skandal! Jedzenie- obrzydliwe, śniadanie, obiad, kolacja wszystko to samo.. Żadnego wyboru. Dostaliśmy pokój w nowszej części, aczkolwiek znajomi w tej gorszej- starej, która była jak za czasu PRL-u! Właściciel? Okropny człowiek, codziennie krzyczał na swoich pracowników, spał w recepcji na kanapie a gdy wracaliśmy z miasta ok 23 to krzyczał na nas, że o której to się wraca! Po prostu skandal! Dorośli ludzie a traktowani jak dzieci. Brudny obrzydliwy basen, w którym pełno było piasku. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój przedstawiony w ofercie biura znacznie różnił się od otrzymanego, poza tym nie było żadnych informacji, ze możemy otrzymać pokój w innym, bocznym budynku. Początkowo otrzymaliśmy pokój z uszkodzonym zamkiem, nie było możliwości zamknięcia pokoju, po zgłoszeniu pracownikom hotelu oraz rezydentce, która nie była zainteresowana pomocą, dostaliśmy informację, że drzwi zostaną naprawione, oczywiście przez ten czas nie opuszczaliśmy pokoju z obawy o nasze rzeczy. Po jakimś czasie pokój został nam zmieniony, niestety standard pozostał ten sam, znacznie niższy niż obiecany, ale ze sprawnym zamkiem. Po zgłoszeniu telefonicznym naszej sytuacji pracownikowi Rainbow, otrzymaliśmy informację, że styuacja taka mogła być spowodowana wyprzedaniem pokoi w budunku głównym, nie sądzę, że tak było ponieważ ofertę kupiliśmy już w styczniu(czyli 7 miesięcy przed) i było bardzo dużo dostępnych pokoi. Nigdzie nie było informacji, że jest to budynek boczny o standardzie znacznie różniącym się od podanych w ofercie. Kupując ofertę wakacyjną kierowaliśmy się zdjęciami oferty, które w żadnym stopniu nie przypominały zastanego pokoju. Wybraliśmy pokoje standard room, z łożkiem małżeńskim, otrzymaliśmy dwa pojedyncze łóżka, które po złączeniu i tak się rozjeżdżały, co powodowało dyskomfort. Nie zostaliśmy poinformowani, że możemy trafić do innego budynku, który jest o obniżonym standardzie. Obsługa hotelowa była bardzo nieuprzejma, podczas gdy chcieliśmy coś wyjaśnić pan z recepcji unosił na nas głos. Kiedy klimatyzacja przestała działać i zgłosiliśmy to, niestety pracownik był zbulwersowany, że zawracamy mu głowę. Usterka jednak w niedługim czasie została usunięta. Poza tym posiłki były monotonne i bardzo skromne, pomimo opcji all inclusive, również drinki w naszej opcji były bardzo ograniczone, naprawdę zastanawialiśmy się czy to napewno all inclusive. Moje zastrzeżenia budzi również obsługa rezydenta, który nie wspierał nas podczas rozmowy, ponieważ nie mogliśmy do końca dogadać się z obsłuhą hotelową, po wielu telefonach i próbach konaktu Pani rezydent zainterweniowała jednak nie dużo to dało. Podczas wylotu Pani rezydent nie pofatygowała się, aby pomóc w odprawie, kilkakrotnie jeździliśmy na wyjazdy z biurem i nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Niestey mieliśmy problemy podczas odprawy z powodu bariery jezykowej. Dzięki życzliwości rezydenta z innego biura (który pomagał w odprawie swoich turystów) udało nam się poprawnie odprawić. Niestety nie wspominamy wakacji miło, proszę zastanowić się przed zakupem wycieczki do tego hotelu. Po złożeniu reklamacji do biura podróży dostaliśmy odpowiedź że reklamacja nie jest zasadna…Nie polecamy. Na wycieczce byliśmy w lipcu 2024 roku. Niestety nie mam możliwości dołączenia zdjęć które mówią samo za siebie
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, który po pandemii pada na łeb na szyję. Odradzam !!!
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety , ale przedmówcy oceniający ten hotel jako tragedia i porażka mają racje . Byliśmy w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia . Wykupiliśmy pokój superior , który naprawdę był w porządku , gdyby nie fakt , że przez 80% naszego pobytu , w godzinach od 22:00 do 9:00 rano ( czasami i dłużej ) nie było ciepłej wody . Zgłaszaliśmy ten fakt i właścicielowi hotelu ( to udawał , że nie wie o co chodzi ) i rezydentce , ale oni nie widzieli w tym żadnego problemu . Także jeżeli ktoś się wybiera na wakacje do tego hotelu , to proszę to mieć ma uwadze . Wiem , że pare osób w hotelu też miało ten problem . Jedzenie to kolejny : KOSZMAR . Bardzo mały i monotonny wybór potraw , wszystko bez smaku , właściwie niejadalne . Makarony rozgotowane , tzatziki - przesolone i bez smaku .Przez 12 dni naszego pobytu tylko raz było jajko sadzone na śniadanie - śmiechu warte . Praktycznie wcale nie było owoców i ciastek . Jak rzucili coś raz na 2-3 dni to rozchodziło się jak świeże bułeczki .Nawet frytki w tym hotelu były na wagę złota...Wlascieciele hotelu -Grecy ,chyba nie maja pojęcia jak wyglada All inclusive i prawdziwe greckie jedzenie :-)W hotelu nie ma nawet ekspresu do kawy . Prawie przez cały pobyt żywiliśmy się w tavernach na mieście . Obsługa hotelu ( kelnerki i kelnerzy , sprzątaczki ) zasługują na największą pochwałe - bardzo mili i uśmiechnięci . Codziennie witali nas z uśmiechem na twarzy . RODOS to bardzo piękna i cudowna wyspa i na pewno tam jeszcze wrócimy , ale zdecydowanie nie do tego hotelu .