Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(521 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.1
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Totalny zawód. NIE POLECAM!

    Tomasz 16.08.2022

    W zeszłym roku będąc na Zakhyntos w hotelu z sieci Rainbow White Olive Elite byliśmy zachwyceni hotelem, obsługą, jedzeniem i czystością. W tym roku zachęceni zeszłorocznymi wakacjami postanowiliśmy wybrać kolejny hotel z sieci Rainbow. Od samego początku wszystko prawie było na NIE. Po pierwsze przylot z Katowic na Rodos we wczesnych godzinach porannych, w hotelu byliśmy ok 8 rano. Wykończeni całonocną podróżą marzyliśmy o kąpieli i odpoczynku. Okazało się, że doba hotelowa zaczyna się od 15, całe szczęście, że można było iść na śniadanie. Tutaj kolejna "niespodzianka", dawno nie spotkałam się w hotelach nawet posiadających mniej gwiazdek tak ubogiego i beznadziejnego śniadania. Wybór i jakość produktów była tragiczna, jedyne co dało się jesć to jajka sadzone (przez cały wyjazd...), jajecznica to jakaś breja z gotowego jajecznego płynu, pieczywo okropne, śniadania pod Brytyjczyków: jakieś fasole i wszystko ociekające tłuszczem, obrzydliwe. Jak nie przyszedłeś rano na śniadanie to mogłeś mieć nawet problem z masłem, bo z 1h przed końcem to już mało co dokładali. Jadalnia na zewnątrz- sam sobie szukasz pełnego zestawu sztućców ze stołów, po których (choć kocham zwierzęta) latała gromada małych kotów, zjadając w chwili nieuwagi coś z talerza, albo przechodząc po nim. Po "śniadaniu" musieliśmy poczekać na pokój nad basenem, leżaki pamiętają jeszcze chyba czasy komuny, bo nie dało się na nich wysiedzieć, po kilku godzinach czekania na pokój mój Mąż miał bóle kręgosłupa przez 3 dni. To i tak cud że udało się dorwać 2 leżaki, bo jak (niestety inaczej nie byłoby gdzie siedzieć) nie ruszyłeś z tłumem przed 7 rano z ręcznikami i nie zająłeś miejsca to o 7.30 już nie było nawet jednego wolnego. W porównaniu z ilością gości hotelowych leżaków było może dla 30%, reszta musiała albo iść na plażę, albo koczować na płytkach. Kiedy otrzymaliśmy pokój to nie powalił mnie on na nogi, zwłaszcza że był on usytuowany na górce (po 16 h na nogach idź pod górę z walizkami) i jeszcze na 2 piętrze na które prowadzą kręte, wąskie schody. Osoba starsza maszerując tak kilka razy dziennie na posiłki i na basen kolację to sobie już chyba oduści bo fizycznie nie da rady tak wspinać się do pokoju. Jeśli chodzi o czystość pokoju dramat, ręczniki pierwszą i drugą świeżość już dawno miały za sobą, choć drugiego dnia Panie (szumnie nazwane) sprzątające zabrały nam małe ręczniki i 5 dni prosiłam się o to żeby przyniosły nowe, bo zostaliśmy tylko przez cały pobyt każdy z 1 dużym ręcznikiem. Sprzątanie? Hmm to było ledwo z łaską wyrzucenie śmieci i jak wymusiłeś to dali Ci papier toaletowy, nie było wymiany ręczników, pościeli, mycia podłóg. W łazience prysznic zrobiony tak niefortunnie, że woda lała się na pół pomieszczenia, niestety nikt nawet raz nie przetarł tej podłogi. Dopłaciliśmy za widok na morze, a dostaliśmy widok na klimatyzatory. All inclusive i bar przy basenie? Porażka, jeśli ktoś nie miał cukrzycy to mógł się jej nabawić pijąc te obrzydliwe napoje. Jedyne co piliśmy z Mężem to woda ( choć butelkowaną musieliśmy sobie zgrzewkami przynosić z marketu) albo na śniadanie herbata. Reszta nie do picia. Kawa jakaś chemiczna lura, drinki koło alkoholu nie leżały, przekąski- obrzydliwe. Obsługa w recepcji, kiedy zgłosiłam że jestem tym wszystkim rozczarowana..." A co Pani chciała, to są tylko 4 gwiazdki nie 5". Ogólnie za taką kwotę, którą wydaliśmy na wyjazd, totalnie nie polecam tego hotelu. Moja opinia nie jest odosobniona, ludzie którzy, kiedy my przyjechaliśmy koczowali od 11 do 20 czekając na wylot do Katowic, cieszyli się że już wyjeżdżają, tak bardzo NIE PODOBAŁ im się pobyt, osoby z naszego turnusu miały to samo zdanie. Para z dzieckiem każdą kolację jadła na mieście bo inaczej dziecko chodziłoby głodne. Ja na obiady i kolacje, które niczym się nie różniły jadłam tylko pomidory, bo nawet porządnego mięsa przez cały pobyt nie było. Ogólnie totalny niewypał.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    White Olive Premium Lindos

    Izabela 05.05.2023

    Witam wszystkich byłam n koleżanką na urlopie w tym hotelu i niestety spotkało nas przykre zdarzenie - został okradziony nasz sejf w pokoju, został otwarty i nikt go nawet nie zamknął. Dziwne. że po zgłoszeniu rezydentowi próbowano wszystko zamieść pod dywan ,wmówić nam że na pewno zostawiłyśmy otwarty sejf (tak twierdził opiekun hotelu , rezydentka nie chciała wezwać policji tylko kazała na samym jechać do innej miejscowości na posterunek taksówką ( rozśmieszyła mnie bo nie miałyśmy nawet na taxi). Wszystko pewnie rozegrało by się między nami i hotelem gdyby przypadkiem nie usłyszeli to inni wczasowicze i okazało się że oni również zostali okradzeni , było to kilka osób. Rezydentka nawet nam nie wspomniała ,że nie jesteśmy jedyne. Hotel nawet nie spróbował przeprosić. menager tego hotelu był niegrzeczny .Nie chcieli wystawić mi dokumentu o zdarzeniu, jednak po naciskach z mojej strony otrzymaliśmy wszyscy poszkodowani taką informację na piśmie. Panie porządkowe grzebały w rzeczach osobistych i podbierały kawę koleżance. Chciałaby uczulić Was żebyście nie zostawiali pieniędzy w sejfie w pokoju ,ja już nigdy tego nie zrobię . Pozdrawiam wszystkich i życzę spokojnego pobytu, Ja jednak nigdy nie polecę tego miejsca.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nikomu nie polecam!

    Anna, Maków Mazowiecki 20.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Z opinii wynikało iż hotel jest bardzo dobry, obsługa przyjazna i pomocna natomiast po tym jak ZOSTALIŚMY OKRADZENI Z POKOJU Z ZAMKNIĘTEJ WALIZKI doszukałam się opinii bardzo dobrze ukrytych w których były opisane sytuacje kiedy zdarzały się tam już kradzieże a to z pokoju a to z walizki czy nawet z sejfu lub z całym sejfem. Hotel umywał ręce, po zgłoszeniu sytuacji nawet serwisu w pokoju nie było bo już się bali wejść, rezydent rainbow w tym hotelu to jakaś porażka. Pani rezydentka chciała zamieść wszystko pod dywan jedyne co poradziła to JECHAĆ NA POLICJĘ SAMEMU (ok 20km) BO ONI JEJ NIE WEZWĄ. Wprowadzała w błąd iż manager hotelu powiedział jej że sprawdzał kamery i nikt do pokoju nie wchodził po czym jak kazałam jej pokazać te kamery których rzecz jasna nie było to stwierdziła że chyba źle zrozumiała. Nie chcieli również podpisać oświadczenia dla ubezpieczyciela bo to nic mi nie da jak się później okazało ubezpieczyciel tylko takie oświadczenie przyjmuje. Porażka 2 dni urlopu i reszta koszmaru latanie dzwonienie nikt nie udzielił pomocy dopóki sama nie zadzwoniłam na policję wtedy manager hotelu się wystraszył ale też na tym się skończyło ponieważ ani oświadczenia ani pieniędzy nie dostaliśmy. Cała obsługa po tym incydencie była dla nas nie miła, prócz barmanów i jednej kelnerki z restauracji która cały wyjazd była uśmiechnięta a swoją drogą tylko się rozglądała czy tej wyższej stanowiskiem nie ma bo jak była to wprowadzała postrach wśród reszty personelu, serwisu pokojowego również nie było więc papieru toaletowego ręczników zmiany pościeli również. Dodam że po każdym wcześniejszym serwisie wszystkie nasze rzeczy były poprzestawiane, włączenie z wkładaniem ubrań do walizki. Hotel niby nie ma polsko języcznej obsługi ale kilka osób mówi po polsku w tym pan chwalony na recepcji który jest polakiem ale nie był skory aby pomóc chociażby w wypełnieniu karty meldunkowej a jak pewna pani powiedziała że to on mi pomoże bo mówi po polsku nawet jej nie odpowiedział bo widział że stoję obok. Na recepcji widniała kartka z informacją że nie ma rezerwacji leżaków ręcznikami natomiast niektóre z nich leżały tam cały nasz pobyt i nikt się tym nie zajął z obsługi w związku z tym wolnych leżaków nie było. Sama wycieczka którą opchnęła nam bardzo kompetentna pani rezydent również PORAŻKA. Błękitny rej okazał się przepełnionym statkiem. Miejsca brakowało dosłownie dla 10 osób więc musieliśmy jako jedyni siedzieć na dole statku bez żadnych widoków i możliwości wejścia na górę chociażby się przejść bo ludzie siedzieli poutykani i nikt się nie ruszał żeby ktoś inny miejsca nie zajął a przystanki które miały być 40 minutowe 1,5h okazywały się po 15/20 min krótsze. Mało tego koleżanki animatorki wspaniale bawiły się za nasze pieniądze razem z gośćmi bo również zażywały kąpieli a przerwy dla dzieci kończyły się na kolorowaniu. Podsumowując zostaliśmy jeszcze raz podkreślę OKRADZENI W TYM HOTELU. Dodatkowo płatna obsługa polskiego rezydenta okazała się bez sensowna więc pieniądze również wyrzucone w błoto, wycieczki na miejscu po 20 euro droższe i celujące w ilość nie w jakość.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Nienajgorszy hotel. niestety ze słabym podejściem do klienta.

    Tatiana, Poznań 03.10.2022

    Podróżowaliśmy z niemowlęciem i wybór padł na White Olive Premium Lindos, ze względu na brak animacji. Zależało nam na ciszy, szczególnie wieczorem i w nocy, aby dziecko mogło pójść spokojnie spać. Niestety trzeciego dnia pobytu zostaliśmy zaskoczeni bardzo dużym hałasem i muzyką z głośników. Dziecko obudziło się krzycząc w niebogłosy. Było bardzo wystraszone. Przerażeni wybiegliśmy z pokoju (dosłownie wybiegliśmy) zasłaniając dziecku uszy. Okazało się, że tego wieczoru w hotelu odbywał się 'wieczór grecki", o którym nikt nas nie poinformował, nie mogliśmy się nawet w jakikolwiek sposób przygotować do tego hałasu. Co więcej, nasz pokój był w bezpośrednim sąsiedztwie ze sceną a jeden z głośników znajdował się bezpośrednio przy naszym oknie. Proszę sobie zatem wyobrazić poziom decybeli i poziom hałasu, który zaatakował nas znienacka. Osoba, która przydzieliła nam ten hotel, widząc, że jesteśmy z małym dzieckiem, wykazała się skrajną ignorancją. Poszliśmy do recepcji żądając zmiany pokoju, tam niestety powiedzieli, że nie ma takiej możliwości, gdyż hotel ma pełne obłożenie. Okłamali nas też, że wieczór potrwa tylko godzinę do 22. Finalnie cała impreza trwała do 23, a my w piżamach i z płaczącym dzieckiem siedzieliśmy prawie 2h w recepcji. Dziecko było już tak zdenerwowane, że nie spało praktycznie całą noc, a my razem z nim. My następnego dnia mieliśmy wynajęty samochód, z którego nie byliśmy w stanie skorzystać z powodu zarwanej nocki. Ponieważ zostawaliśmy w hotelu w sumie 12 dni, czekał nas więc kolejny grecki wieczór. Skontaktowaliśmy się z rezydentem prosząc o zmianę pokoju i rezydent obiecał, że to dla nas załatwi. Jednak dzień przed imprezą okazało się, że nie ma możliwości zmiany pokoju, gdyż hotel ma pełne obłożenie, a przecież przez cały tydzień goście wyjeżdżali i przyjeżdżali nowi i spokojnie można by było wymienić nam pokój przy odrobinie chęci, której menadżerowie hotelu najwyraźniej nie mieli. Zatem kolejny wieczór z rzędu musieliśmy spędzić w recepcji z płaczącym dzieckiem. Poznaliśmy też na tym wyjeździe parę, która chciała wymienić pokój ze względu na nieprzyjemny zapach w pokoju, jednak menadżer hotelu nie zgodził się na zmianę twierdząc, że on nic nie czuje. Ta para musiałą zatem spędzić noc na leżakach przy basenie i dopiero po tej nocy wymienili im pokój. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim brakiem elastyczności wśród pracowników hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem