Opinie o White Olive Premium Lindos

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(578 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jedzenie w tym hotelu to jakiś żart….

    Hanna 23.09.2024

    Zapewniam że będzie to najszczersza opinia jaką przeczytacie o tym hotelu. Zaczynajac od początku, hotel piękny odnowiony, wszystko tak jak na zdjęciach 1:1. Nowoczesne wnętrza zarówno recepcji jak i pokoi, wieczorem ośrodek pięknie oświetlony z cudownym widokiem na morze i miasteczko w oddali. Pokoje wyremontowane i czyste, wszystko zrobione ze smakiem. Jednak w pokoju znajdowały się mrówki, jak z resztą na całym ośrodku zwłaszcza na basenie. Mrówki były małe i nie gryzły jednak można się wściec mając je na balkonie pod prysznicem a nawet w szafie. Obsługa hotelowa cudowna, wszyscy mili i uprzejmi, bardzo pomocni. Jednak przed wyjazdem czytając opinie innych nastawiałam się na to że będzie mały wybór jedzenia (trzeba też podkreślić że jest to bardzo kameralny hotel, nie czuć dużej ilości gości nawet jeśli hotel jest pełny co uważam na plus) JEDNAK JEDZENIE JEST PASKUDNE. Jestem studentką i naprawdę nie mam dużych wymagań co do jedzenia bo nie zawsze zdarza mi się jeść wyszukane jedzenie, jednak to serwowane w hotelu było obrzydliwe i niejadalne. Cały wyjazd jadłam warzywa bo po pierwszej kolacji (prawdopodobnie po rybie) tak rozbolał mnie brzuch, że całą noc nie spałam i było mi po prostu niedobrze (dochodziłam do siebie 2 dni) straciłam ochotę na jedzenie czegokolwiek. Wszystkie mięsa obojętnie w jakiej postaci były tragiczne i smakowały tak samo, były suche, twarde albo tak tłuste i żylaste że nie wiedziałam co wypluwać na talerz. Owoce morza? Ryby? ZAPOMNIJCIE. Po rybie (codziennie tej samej tylko w innym sosie) nie wiem nawet czy była gotowana na parze (albo miała sprawiać takie wrażenie) po prostu była śliska w jakiejś mazi bo inaczej nie da się tego nazwać. Tak piękny nowoczesny hotel i takie jedzenie? Człowiek płaci tyle pieniędzy i nawet nie ma co jeść oprócz frytek, które w porze obiadowej są już przeleżałe i zimne? (Dla mnie osobiście obiadu mogłoby nie być bo naprawdę nie było co zjeść, jakieś gorzkie potrawy codziennie to samo, czasami paluszki rybne i frytki, a no i oczywiście pizza która bardziej przypominała tą mrożoną, ciasto suche trwade nie wiem czy to bułka, chleb, czy co to miało być, uważam że mrożona pizza jest o wiele lepsza niż to coś co było w hotelu, gryzłam to i nie wiedziałam co jem) Bardzo dużo podróżuje jednak takiego jedzenia (zwłaszcza w Grecji gdzie zawsze było ono pyszne, wliczając w to Kretę, Cypr, Zakynthos, Kos i Ateny) takiego czegoś w życiu nie jadłam, to samo tyczy się najbardziej słodkich i chemicznych napoi w moim życiu jakie piłam. Po prostu załamka… rozmawiając z innymi gośćmi wszyscy byli rozczarowani jedzeniem, i nie chodzi tutaj o mały wybór (bo to kwestia osobista) tylko o to że jedzenie było niedobre, nieprzyprawione, coś ewidentnie coś było nie tak!) Jeśli wybierasz się jednak do tego hotelu polecam wziąć jakieś tabletki na trawienie ponieważ po mimo że nie było co jeść wydęty brzuch macie gwarantowany po czymkolwiek zjecie i tak przez cały wyjazd. Już sama nie wiem czy to kwestia wody która jest na wyspie czy to przez to jedzenie. Na śniadanie naleśniki to chyba z kartonu robią, dobrze że były chleb tostowy bo inne pieczywo wyglądało jak chleb który dopiero wkłada się do piekarnika żeby go upiec. Co do słodyczy jest okej jednak też czuć chemię i kolorkowe barwniki aż do nas krzyczą. (Chyba najlepszą rzeczą którą tam zjadłam było ciasto czekoladowe) Bardzo mały wybór ZJADLIWEGO jedzenia (chodzi tu u warzywa i sałatę oraz dużą ilość owoców). Co do lokalizacji do plaży BARDZO daleko. 450m? Chyba w lini prostej. Schodki o których każdy pisze są dopiero po wyjściu z hotelu na główną drogę, następnie należy skręcić w lewo iść cały czas w dół potem w prawo, następnie prosto, przejść przez restaurację i znajdziemy owe schodki na plażę po których też trzeba zejść :) nigdy więcej nie wybiorę się do tego hotelu i nie polecę go napewno moim najbliższym. Sama Wyspa ładna ale liczyłam na coś więcej. Lindos piękne miasto. Najbardziej opłaca się wypożyczyć auto i pozwiedzać. Byliśmy na rejsie na wyspę Symi, który bardzo polecam bo zrobiło to na mnie wrażenie. Bardzo przyjemna wycieczka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Wielkie rozczarowanie

    Sebastian, Mosina 23.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Byliśmy w tym hotelu ze znajomymi w 2022 roku. Był wtedy świetnym wyborem i zostawił po sobie dobre wspomnienia wiec postanowiliśmy tam wrócić. I to był bardzo duży błąd. O ile hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, super baza wypadowa, blisko piękna lecz wąska plaza, sama infrastuktura hotelu piękna, mało atrakcji dla dzieci przez co nie jest oblegany przez rodziny z dziećmi dla mnie to duży plus ale tutaj już korzyści, zadowolenie z pobytu się kończą. Zacznę od tego, ze dopłaciliśmy za pokój w pierwszej linii z widokiem na morze - otrzymaliśmy zupełnie inny. Zmiana pokoju miała nastąpić kolejnego dnia, lecz Pani z recepcji odezwała się dopiero w połowie naszego 11 dniowego pobytu. Meldując się i otrzymując pokój po godzinie 15, zastal nas po prostaty brudny apartament, brudna łazienka. Szok totalny, zgłoszone na recepcji posprzątane w godzinach wieczornych. Jedzenie monotonne, śniadania codziennie takie same. Zepsute masło przez cały pobyt, mimo zgłoszeń obsłudze - kwaśne wędliny, nabiał. Wieczór grecki - porażka bo odbywał się na „stołówce „ zamiast jak rok temu przy barze głównym ( więcej miejsca, inny klimat) Personel za to oceniam bardzo dobrze - barman, obsługa sali z jedzeniem 5+. 🙂 Potraktowanie tego hotelu jako bazę wypadowa - super! reszta do poprawy i to dużej na pewno cena nie adekwatna do jakości

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Słaba miejscówa

    Barbara, --- 24.05.2022

    Awarie w pokojach woda,sedes,prysznic. Słabye WIFI w pokojach a czasem wcale. Bar z drinkami o 22 brakuje wszystkiego. Kompletny brak plaży.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wielki zawód za 4700 pln za osobę .

    ANNA, Tarnowskie Góry 11.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Minusy : 1. Izolacja w hotelu - słychać sąsiadów, przesuwane meble, spuszczanie wody, w pokojach są metalowe krzesła - ważące dobre 15kg, przesuwane krzesła słychać na każdej kondygnacji . To również opinia innych gosci. Nam zmieniano pokoj 2 krotnie, dopiero - gdy otrzymałyśmy pokój na najwyższym pietrze , problem nie byl aż tak męczący . 2. Mrówki w pokoju to klasyk . 3. Niedziałająca klimatyzacja ( zmiana pokoju nr1 ) 4. Cieknący sufit w łazience ( zmiana pokoju nr 2) 5. Jedzenie monotonne, przez większość pobytu chodziłyśmy strute ( prawdopodobnie napoje - woda w dystrybutorze ma zapach chloru, lód możliwie tez bardzo wątpliwy ), po czasie kupowalysmy wode butelkową ( mimo opcji all inclusive ), kawę ( bardzo niedobra w hotelu ). Plusy : 1. Miła obsługa próbująca pomóc rozwiązać problem. 2. Znalezienie miejsca przy basenie nie było problemem . Urlop nie spełnił oczekiwań, stresujące było rejestrowanie wciąż na nowo problemów w recepcji i szukanie rozwiązań, zmiany pokoju 2 razy. Strata czasu . Hotel nie reprezentuje standardu który podaje .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie wiem dlaczego Premium …?

    TOMASZ, KRAKÓW 20.07.2021

    Nie wiem dlaczego w nazwie Hotelu jest słowo Premium ? gdyż nie przekłada się to w żaden sposób . Hotel czysty , kameralny rok po remoncie , lecz wieczorami koło basenu i baru nie da się siedzieć bo strasznie wali szambem . W łazienkach jest tak mała szyba prysznicowa ( jeszcze takiej nie widziałem małej ) ze woda leje się wszędzie . Przed wejściem do Hotelu krzaki i śmietniki trochę słabo jak na przednia cześć hotelu Premium . W Hotelu wszystkie napoje ( strasznie słabej jakości , woda mineralna tylko z automatu i nie da się pic tak słona ) podawane są w plastikowych jednorazowych kubkach , kawa z automatu dostępna tylko w godzinach otwarcia restauracji i baru beznadziejna nie da się pic . Brak wczesnego śniadania gdy wyjeżdża się na wycieczkę wczesnie rano brak możliwości napicia się czegokolwiek o kawie już nie wspomnę . Największym hitem jest lunch box na który można się zapisać jadąc na wycieczkę , a w nich dwie kromki suchego chleba tostowego ( nie ma nic żeby je czymś chociaż posmarować ) , jabłko , ciasteczko i mała woda ! W Hotelu są trzy tv , ale na żadnym nie można było oglądać mistrzostw Europy na pytanie czemu dostałem odpowiedz „ proszę spróbować w innym hotelu lub barze „ . W hotelu wieczorami nie dzieje się totalnie nic .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam. W tym hotelu skradziono nam pieniądze z pokoju

    ANNA, Poznań 21.07.2022

    W tym hotelu skradziono nam 100 euro z pokoju. Oprócz nas kradzieży dokonano również u trzech osób, w tym jednej pani pieniądze skradziono z SEJFU!!! Manager hotelu w żaden sposób nie postarał się aby tą sprawę wyjaśnić, a osobie której skradziono pieniądze z sejfu powiedział, że może je zgubiła. Nigdy w żadnym hotelu nas coś takiego nie spotkało. Zachowanie managera było aroganckie i bezczelne rodem z " Misia" : nie mam pana płaszcza i co mi pan zrobi. Poczuliśmy się potraktowani jak intruzi a nie jak goście hotelu, który ma w nazwie Premium. ŻENADA.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Średni wypoczynek

    HENRYK, ZABRZE 14.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Ogólną ocenę zaniża praktycznie brak plaży i odległość od morza. Powrót do hotelu z plaży ( o szerokości 2 Mb jest mocno pod górę !! Ma się dosyć !!!!! Jedzenie średnie. Obsługa B.miła i życzliwa

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Tygodniowy rodzinne wakacje

    Wojciech Henryk, Fevik 31.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Wybierajac ten hotel kierowałem sie przede wszystkim opiniami klientów oraz myślą,że jest on mały, kameralny z bardzo dobrym jedzeniem i szerokim jego wyborem.Po przybyciu na miejsce na dzień dobry reklamacja w recepcji na brudny pokój,podłoga brudna,łazienka cała do poprawki a w szafkach w narożnikach kurz i pojedyncze włosy.Plus dla hotelu ,że przy kolejnych sprzątaniach usługa była dużo lepsza.Sam budnek ok ,nie ma sie czego czepiać,czysto na terenie hotelu,co do pokoju -faktycznie troche mały,łazienka nieprzemyślana,ścianka ochronna bardzo krótka,biorąc prysznic woda leje sie poza prysznic.Brak kosmetykow, tylko mydło i szampon z dozownika.Łóżka hotelowe wygodne ale są to 2 pojedyncze dostawione do siebie ,przy leżeniu na środku odsuwaja sie od siebie( brak małżeńskich pomimo prośby przy rezerwacji).Obsługa na plus ,zawsze pomocna i życzliwa.Koszmar to jedzenie ,bardzo przeciętne,mały wybór- dania główne to tragedia ,co zmuszało nas do chodzenia do restauracji. Żeby było jaśniej, jedzenie było bez smaku jak w bardzo słabej restauracji, bardzo mało świeżych owocow i warzyw,kawa fatalna.Snack bar porażka totalna- pizza guma,frykti,nagetsy czy makaron z sosem wyglądały tragicznie,przez co nie korzystaliśmy.Sam hotel położony w dobrej lokalizacji z fantastycznimi plażami dla miłośników piasku i pływania.Basen hotelowy też na plus, wystarczajacy z dostateczną liczbą leżaków.Jeszcze jedno nie sprawny telewizor- niby nic,bo kto ją ogląda na wakacjach,ale w czasie mojego pobytu panowały pożary i o godz,23:30 była ogłoszona ewakuacja z hotelu, w pokoju dzieci właczył sie telewizor z sygnałem alarmowym i ostrzeżeniem a u mnie nic ! Alkoholu nie komentuje bo nie pije.Ogólnie jestem strasznie zawiedziony jedzeniem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nie polecam hotelu

    Julia 08.07.2024

    Hotel 4,5 gwiazdkowy nie spełnił moich oczekiwań. Pisząc tę opinię chcę zaznaczyć, że to nie były moje pierwsze wakacje w hotelu 4 gwiazdkowym i do tego all inclusive. Po pierwsze zdjęcia i opinie nie pokrywają się, z tym co zobaczyłam na miejscu. Zaczynając od pokoju, który odbiegał od tego ze zdjęć. Pokój dla dwóch osób był mały, łóżka wąskie, nie było tak czystko, jak powinno być. Obsługa hotelu na średnim poziomie, często nie słyszałam nawet dzień dobry idąc na posiłek. Panie z recepcji również pozostawiają wiele do życzenia, więcej grymasu aniżeli serdeczności. Co do jedzenia, to liczyłam na większy wybór i możliwość próbowania greckich potraw. Nie można było liczyć nawet na kultowego gyrosa w picie. Jadłam przekąski przy basenie, a obiady i kolacje na mieście, jedynie na śniadanie zawsze można było coś znaleźć dla siebie. Nawet frytki często twarde i niedobre. Bar zamykał się równo o 23, animacji brak, ale z tym się liczyłam, bo informacje są podane na stronie. Raz był wieczór grecki, który miał trwać do godz 23, a skończył się wcześniej, natomiast podobał mi się wieczór z muzyką pop na żywo. Na plus muzyka przy basenie, osoby które chcą odpocząć od tłumów na pewno będą zadowolone. Na terenie hotelu czysto i zielono. Znajomi mieli karaluchy w pokoju i zamiast od razu zmienić im pokój to obsługa hotelu zaproponowała dezynfekcję. Plaża ładna, piaszczysta, ale wąska. Leżaki dodatkowo płatne. Przystanek autobusowy bardzo blisko hotelu, tak jak supermarket. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w hotelu 4,5 gwiazdkowym, zamiast cieszyć się pobytem w pełni, to musiałam zmieniać pokój na inny i płacić dodatkowo za jedzenie na mieście. Nie polecam za tę cenę. W tamtym roku byłam na Krecie w hotelu 4 gwiazdkowym, wszystko było na znacznie wyższym poziomie, więc jadąc do tego hotelu też liczyłam na podobny standard, a się zawiodłam.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nieudany pobyt przez inny niż zakupiony stan pokoju i brak reakcji rezydenta - reklamacja już została złożona! PROSZĘ UWAŻAĆ NA TĘ OFERTĘ!

    Aleksandra 09.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Zakupiliśmy pobyt w pokoju z widokiem na ogród, kierując się informacjami oraz zdjęciami przedstawionymi przez pracownika salonu Rainbow oraz materiałami ze strony internetowej Rainbow – zarówno opisem, jak i zdjęciami hotelu i konkretnych typów pokoi. Oferta jasno sugerowała standard, usytuowanie i komfort zakwaterowania – z dostępem do światła dziennego oraz przestrzenią zewnętrzną. Pokój przedstawiony na zdjęciach był jasny, przestronny, z otwartym widokiem na zieleń. Podstawą naszej decyzji była chęć wypoczynku w komfortowych warunkach z dostępem do światła i przestrzenią do relaksu na świeżym powietrzu. Na miejscu przydzielono nam pokój na parterze, z całkowicie zacienionym tarasem wychodzącym na ścianę sąsiedniego budynku. Widok na ogród nie istniał, a światło dzienne praktycznie nie docierało do wnętrza pokoju. Pokój był zimny, ciemny, wymagał ciągłego oświetlenia i dogrzewania klimatyzacją. Nie był to pokój z widokiem na ogród, lecz pokój „z widokiem” na mur – co drastycznie odbiegało od tego, co było prezentowane w ofercie. Na miejscu wielokrotnie prosiliśmy o zamianę pokoju – nawet za dopłatą. Rezydentka (Monika M.) oraz managerka hotelu (Giorgia) odmawiały pomocy, mimo że codziennie sprawdzaliśmy systemy rezerwacyjne, w których widniała dostępność pokoi. Także tych o podwyższonym standardzie, za który gotowi byliśmy dopłacić, bo warunki w otrzymanym pokoju były tak niekomfortowe. Pomimo dostępności pokoi na stronach bookingowych, okłamywano nas codziennie, że nie ma wolnych miejsc w hotelu. W efekcie cały pobyt spędziliśmy w niekomfortowych warunkach, nie otrzymując żadnej pomocy. Brak pomocy rezydentki i Rainbow, świadczy o braku profesjonalizmy Rainbow, wskazuje na złe intencje oraz celowość wprowadzania klienta w błąd od momentu prezentowania nieprawdziwej oferty wycieczki. Inni uczestnicy tej samej wycieczki, którzy nie dopłacali za widok na ogród, otrzymali pokoje lepiej usytuowane (wyższe piętra, dostęp do światła dziennego, balkony). My zostaliśmy zakwaterowani w najgorszym możliwym pokoju. W ofercie Rainbow nie zamieszczono ŻADNEGO zdjęcia ukazującego pokój na parterze z zacienionym tarasem. Przedstawiono wyłącznie pokoje jasne, przestronne, z dostępem do światła dziennego. Brak informacji o ryzyku otrzymania pokoju o innym standardzie narusza zasadę przejrzystości i uczciwej prezentacji oferty - nigdy nie kupilibyśmy wycieczki wiedząc, że istnieje ryzyko zakwaterowania w pokoju tego typu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem