Opinie o All Senses Ocean Blue

Kategoria lokalna: 4

5.0/6
(119 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
4.4
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel niezgodny z prezentowaną ofertą

    JAKUB, POZNAN 19.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Minusy: - potężny smród z kanalizacji w łazience w pokoju hotelowym - przeciętna czystość pokoju + zaniedbana łazienka i zaniedbany balkon - w hotelu karaluchy (w naszym pokoju nie spotkaliśmy, ale na korytarzu spotykane, a inni goście sugerowali, że u nich niestety zabrakło szczęścia co do braku obecności karaluchów w pokoju) Plusy: - dobre kolacje i obiady w restauracji AI - super mili i pomocni pracownicy hotelu i restauracji - blisko plaża, sklepy i względny spokój (jedynie samoloty lądują obok, ale traktowaliśmy to jako plus - szybki transfer) - mili rezydenci z Rainbow Jeżeli minusy są do zaakceptowania to ok, chociaż w 1 tyg czerwca w tej cenie oczekiwałoby się przynajmniej większej czystości i chociażby neutralnego zapachu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wypoczynek czerwiec 2025

    Robert 11.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel w spokojnej okolicy pokoje sprzatane codziennie + wymiana ręczników . Jedzenie w miare głodnym się nie chodziło lecz bez szału bardzo dobre ciasta no i feta . Blisko lotniska to na plus lądujące nad hotelem samoloty nam akurat nie przeszkadzały ale niektórzy z gości sie skarżyli na hałas. Dużym plusem wypożyczalnia aut obok hotelu w przystepnej cenie polecam . Ogólnie hotel godny polecenia .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dostateczny

    Dariusz, Środa Wielkopolska 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Brak prądu 2 dni 🥴 łazienka z której wydzielał się nieprzyjemny zapach z kanalizacji ,klimatyzacja w pokoju która nie była dawno czyszczona ,pod łóżkiem nie zamiatane dawno 😉śmieci po poprzednich lokatorach ,jedynie pogoda atrakcje i jedzenie dobre

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam poszukać innego hotelu, w szczególności osoby z dziećmi.

    MARTYNA, Iwonicz-Zdrój 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Czystość hotelu oceniłabym na słabą, hall główny wygląda pięknie i robi wrażenie, natomiast gdy weszliśmy do pokoi zastaliśmy mnóstwo kurzu i plam. Codzienne sprzątanie polega jedynie na wyniesieniu śmieci i wymianie ręczników, które nie zawsze były i tak czyste. Jedzenie było dość monotonne. Warzywa były bez smaku, a mięso ociekające tłuszczem, przez cały pobyt jeden rodzaj ryby na parze oraz mule. Co ciekawe all in clusive jednak za drinki np. Mojito trzeba zapłacić 8 euro. Jest tylko kilka drinków, które mamy za darmo, z tym że do 23, później trzeba było już płacić. Najgorsze jednak były 2 wieczory bez prądu. Pierwszego dnia po naszym przyjeździe podczas animacji nastąpiło zwarcie i do następnego dnia do godziny 13:00 była przerwa w dostawie prądu, co za tym idzie rozmrożona lodówka w pokojach i zalana podłogą oraz brak możliwości zagrzania dzieciom jedzenia. Śniadanie też składało się z kanapek. Następnego dnia stało się to samo, a recepcja nie była w stanie nawet określić kiedy mniej więcej ten prąd odzyskamy. Porozstawiane świeczki dawały bardzo mało światła, a goście potykali się o własne nogi. Podczas spotkania z rezydentem zostaliśmy poinformowani, że w razie czegokolwiek mamy się z nim kontaktować, jednak po wielu próbach nie dało się do niego dodzwonić i nigdy też nie oddzwonił. Basen w teorii miał być otwarty do godziny 18, w rzeczywistości basen ze zjeżdżalniami był zamykany o 16/17. W barze przy basenie miały być podawane przekąski, które składały się jedynie z kanapek. Z plusów obsługa hotelu była miła, a plaża niezatłoczona. Sklepy były blisko.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Adekwatna cena do jakości

    Mateusz, Wrocław 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel wymaga remontu , za mała ilość pracowników. Pokoje średnio posprzątane , zależy jak się trafi. Jeden pokój ok, w drugim zepsute elementy. Bar z jednym barmanem, raz na jakiś czas przyjdzie na chwile drugi. Trzeba ciągle stać w kolejce po drinki1 barman na 400 pokoi hotelowych. Brak animacji dla dzieci , dwie zjeżdżalnie z atrakcji . Wieczory tematyczne dla dorosłych słabe. Jedzenie okej, ale tylko dla tych, którzy jedzą mięso. Dla wegetarian bardzo słaby wybór. Ogółem do tego hotelu bym nie wrócił . Z plusów , na recepcji pracuje sympatyczny i pomocny Polak. Jak ktoś nie zna języków to fajne ułatwienie żeby coś załatwić. Odradzam wycieczki organizowane przez rezydenta, bezpośrednio w Rodos(15min drogi ) wycieczki ciekawsze i 2/3 RAZY tańsze niż oferuje rezydent

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel ok, na koniec rozczarowanie

    Katarzyna, Rzeszów 16.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, jedzenie pyszne. Karaluch rzeczywiście jeden napotkany na szczęście na korytarzu, nie w pokoju. Minus za brak placu zabaw, który był w opisie oferty. Niestety na koniec rozczarowaliśmy się. Byliśmy jedyna rodzina, która wracała z tego hotelu w tym terminie. Bus miał podjechać o godz. 5.00. Czekamy od 4.50 zgodnie z zaleceniami na tablicy, 5.10 nie ma nikogo. Rezydent nie odbiera, kolejny nie odbiera, kolejny odebrał i stwierdził, że nic nie wie o opóźnieniach i żeby czekać. Dopiero rezydent Sławomir (któremu serdecznie dziękujemy) zainteresował się sprawą, zamówił nam taksówkę. Jednak taksówka nie posiadała fotelika dla naszego prawie 2 letniego synka. Byliśmy mocno zestresowani, dziecko wybudzone niepotrzebnie godzinę wcześniej. Taksówka przyjechała około 5.45. Zdążyliśmy na odprawę, jednak kosztowało nas to dużo niepotrzebnego stresu. Rezydent miał być na lotnisku, nikogo nie było. Wielkie rozczarowanie na koniec... Przez to, że byliśmy jedyna rodzina z tego hotelu, zostaliśmy potraktowani po macoszemu. Nie po to wykupiliśmy wakacje z biura podróży, żeby na koniec zastanawiać się jak i czym dotrzeć na lotnisko. Przykre.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Przeciętne wakacje

    Krzysztof, Jaworzno 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Z powodu późnego wylotu w hotelu byliśmy około 12-1 w nocy. Hotel nie zapewnił żadnego posiłku tylko samo zameldowanie i pierwsza doba totalnie niewykorzystana. Pokój taki sobie. Lata świetności ma już za sobą. W kątach można było znaleźć brud, ale to można przeżyć. Łazienka też nie była pierwszej świeżości. Posiłki w restauracji (śniadanie,obiad, kolacja) dobre i różnorodne. W ofercie podane jest, że między posiłkami w barze przy basenie są serwowane ciepłe przekąski - niestety jedyne co było tam ciepłe to rano zrobione bułki w folii zaparzone na słońcu. Były też proste ciasta (nawet znośne) oraz lody (do nabierania samemu). Drinki proste, ale smaczne (uwaga na starszego barmana w głównym barze - leje alkohol bez opamiętania ;)). Obsługa bardzo pomocna, miła i grzeczna - robią co mogą aby polepszyć wizerunek hotelu (jeden z recepcjonistów jest Polakiem). Pokój sprzątany codziennie ( ścielenie łóżka ,przemycie podłogi i wymiana ręczników). Baseny z cieplą wodą i duże. Plaża nad morzem wąska, kamienista - buty do wody dają radę. Pogoda świetna. W trakcie pobytu bylismy na 1 wycieczce polecanej przez rezydenta na wyspe Symi. Sama wyspa świetna ale przewodnik bardzo mało pokazuje. Krótkie kółko po uliczkach w Symi i reklama restauracji. Osobiście wydaje mi się że lepiej wybrać się tam we własnym zakresie. Nie wierzcie w problemy z komunikacją miejską na spotkaniu z rezydentem. Sami wybraliśmy się na wycieczkę do stolicy wyspy - Rodos. Dużo lepsza wycieczka niż ta zorganizowana. Na internecie można znaleźć świetne przewodniki. Animacje slabe. Codziennie aqua aerobik, waterpolo, lotki i pingpong dla doroslych. Animacje dla dzieci nie istnieja. Za cały tydzień było 1 15-minutowe minidisco. Wylot do Polski okazał się wielką porażka. Lot opóźniony o 3h mimo czarterowanego samolotu. Lot z Katowic który po nas leciał był opóźniony z powodu awarii systemu na lotnisku. Mimo tego zostaliśmy bez żadnej informacji zapakowani w autobus i wysadzeni na lotnisku. O opóźnieniu dowiedzieliśmy dopiero po odprawie. Tu pytanie do biura podróży (które musiało wiedzieć o tym opóźnieniu) czy nie dało się przeczekać te 3h w hotelu? Biedna załoga samolotu, na ktorej skupił się gniew pasażerów za wszystko przepraszała, mimo tego że nie byli niczemu winni. Podsumowując całą wycieczkę ratowało dobre podejście obsługi, świetne jedzenie i super pogoda.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    opinia

    BEATA, PIEKARY SLASKIE 14.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    moja opinia jest następująca hotel bardzo niskiej klasy , słaba obsługa , łazienki w strasznym stanie aparatura wodna zepsuta, plastikowe kubeczki na piwo ,drinki itp źle umyte przez barmana i podawane są następnej osobie tak że jak ktoś jest na coś chory to możesz zaraz złapać sam tą chorobę, hotel ma cztery gwiazdki ale ja dał bym może dwie ,nikomu nie polecam plaża publiczna i jeden wielki syf nawet nie ma gdzie się położyć

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel o obniżonym standardzie

    Iwona 29.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu. Standard pozostawia wiele do życzenia. Po przylocie zostaliśmy poinformowane o upgradzie do pokoju "superior". Po wejściu do pokojowej łazienki powitał nas latający gołąb i łazienka, która była całkowicie zabrudzona odchodami. Nie było możliwości zmiany pokoju nawet na ten, który pierwotnie był zarezerwowany. Poza tym hotel zasługuje na max.2 gwiazdki. Jedzenie niesmaczne, bardzo słone i tragicznie mały wybór. Napoje słodkie, kawa rozpuszczalna z automatu. Transfer z lotniska zapewniony, ale trzeba wysiąść wcześniej i z walizkami podejść ok.300m. do hotelu. W ciągu dnia otwarty jest tylko jeden bar...przy basenie, który podaje drinki w papierowych kubkach. W hotelu nie ma baru w lobby. W centralnej części hotelu znajduje się zaplecze, więc pokoje umiejscowione obok (w tym te "superior") mają zakłócony spokój częstymi dostawami i pracownikami przychodzącymi do pracy. Nie mówiąc o samolotach, które latają nad głowami od 7 rano do późnej nocy. Plaża przy hotelu nie istnieje... widać tylko betonowe pozostałości z wybudowanej drogi. Niestety nie będę miło wspominać pobytu w hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem