Opinie o All Senses Ocean Blue

Kategoria lokalna 4

5.0/6
(97 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.4
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel o obniżonym standardzie

    Iwona 29.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu. Standard pozostawia wiele do życzenia. Po przylocie zostaliśmy poinformowane o upgradzie do pokoju "superior". Po wejściu do pokojowej łazienki powitał nas latający gołąb i łazienka, która była całkowicie zabrudzona odchodami. Nie było możliwości zmiany pokoju nawet na ten, który pierwotnie był zarezerwowany. Poza tym hotel zasługuje na max.2 gwiazdki. Jedzenie niesmaczne, bardzo słone i tragicznie mały wybór. Napoje słodkie, kawa rozpuszczalna z automatu. Transfer z lotniska zapewniony, ale trzeba wysiąść wcześniej i z walizkami podejść ok.300m. do hotelu. W ciągu dnia otwarty jest tylko jeden bar...przy basenie, który podaje drinki w papierowych kubkach. W hotelu nie ma baru w lobby. W centralnej części hotelu znajduje się zaplecze, więc pokoje umiejscowione obok (w tym te "superior") mają zakłócony spokój częstymi dostawami i pracownikami przychodzącymi do pracy. Nie mówiąc o samolotach, które latają nad głowami od 7 rano do późnej nocy. Plaża przy hotelu nie istnieje... widać tylko betonowe pozostałości z wybudowanej drogi. Niestety nie będę miło wspominać pobytu w hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem