Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie jestem zadowolona z pobytu w tym hotelu. Standard pozostawia wiele do życzenia. Po przylocie zostaliśmy poinformowane o upgradzie do pokoju "superior". Po wejściu do pokojowej łazienki powitał nas latający gołąb i łazienka, która była całkowicie zabrudzona odchodami. Nie było możliwości zmiany pokoju nawet na ten, który pierwotnie był zarezerwowany. Poza tym hotel zasługuje na max.2 gwiazdki. Jedzenie niesmaczne, bardzo słone i tragicznie mały wybór. Napoje słodkie, kawa rozpuszczalna z automatu. Transfer z lotniska zapewniony, ale trzeba wysiąść wcześniej i z walizkami podejść ok.300m. do hotelu. W ciągu dnia otwarty jest tylko jeden bar...przy basenie, który podaje drinki w papierowych kubkach. W hotelu nie ma baru w lobby. W centralnej części hotelu znajduje się zaplecze, więc pokoje umiejscowione obok (w tym te "superior") mają zakłócony spokój częstymi dostawami i pracownikami przychodzącymi do pracy. Nie mówiąc o samolotach, które latają nad głowami od 7 rano do późnej nocy. Plaża przy hotelu nie istnieje... widać tylko betonowe pozostałości z wybudowanej drogi. Niestety nie będę miło wspominać pobytu w hotelu.