Opinie o All Senses Ocean Blue

5.0/6 (83 opinie)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
83 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Hotel ok, na koniec rozczarowanie

    Hotel spełnił nasze oczekiwania, jedzenie pyszne. Karaluch rzeczywiście jeden napotkany na szczęście na korytarzu, nie w pokoju. Minus za brak placu zabaw, który był w opisie oferty. Niestety na koniec rozczarowaliśmy się. Byliśmy jedyna rodzina, która wracała z tego hotelu w tym terminie. Bus miał podjechać o godz. 5.00. Czekamy od 4.50 zgodnie z zaleceniami na tablicy, 5.10 nie ma nikogo. Rezydent nie odbiera, kolejny nie odbiera, kolejny odebrał i stwierdził, że nic nie wie o opóźnieniach i żeby czekać. Dopiero rezydent Sławomir (któremu serdecznie dziękujemy) zainteresował się sprawą, zamówił nam taksówkę. Jednak taksówka nie posiadała fotelika dla naszego prawie 2 letniego synka. Byliśmy mocno zestresowani, dziecko wybudzone niepotrzebnie godzinę wcześniej. Taksówka przyjechała około 5.45. Zdążyliśmy na odprawę, jednak kosztowało nas to dużo niepotrzebnego stresu. Rezydent miał być na lotnisku, nikogo nie było. Wielkie rozczarowanie na koniec... Przez to, że byliśmy jedyna rodzina z tego hotelu, zostaliśmy potraktowani po macoszemu. Nie po to wykupiliśmy wakacje z biura podróży, żeby na koniec zastanawiać się jak i czym dotrzeć na lotnisko. Przykre.

    Katarzyna, Rzeszów - 16.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Przeciętne wakacje

    Z powodu późnego wylotu w hotelu byliśmy około 12-1 w nocy. Hotel nie zapewnił żadnego posiłku tylko samo zameldowanie i pierwsza doba totalnie niewykorzystana. Pokój taki sobie. Lata świetności ma już za sobą. W kątach można było znaleźć brud, ale to można przeżyć. Łazienka też nie była pierwszej świeżości. Posiłki w restauracji (śniadanie,obiad, kolacja) dobre i różnorodne. W ofercie podane jest, że między posiłkami w barze przy basenie są serwowane ciepłe przekąski - niestety jedyne co było tam ciepłe to rano zrobione bułki w folii zaparzone na słońcu. Były też proste ciasta (nawet znośne) oraz lody (do nabierania samemu). Drinki proste, ale smaczne (uwaga na starszego barmana w głównym barze - leje alkohol bez opamiętania ;)). Obsługa bardzo pomocna, miła i grzeczna - robią co mogą aby polepszyć wizerunek hotelu (jeden z recepcjonistów jest Polakiem). Pokój sprzątany codziennie ( ścielenie łóżka ,przemycie podłogi i wymiana ręczników). Baseny z cieplą wodą i duże. Plaża nad morzem wąska, kamienista - buty do wody dają radę. Pogoda świetna. W trakcie pobytu bylismy na 1 wycieczce polecanej przez rezydenta na wyspe Symi. Sama wyspa świetna ale przewodnik bardzo mało pokazuje. Krótkie kółko po uliczkach w Symi i reklama restauracji. Osobiście wydaje mi się że lepiej wybrać się tam we własnym zakresie. Nie wierzcie w problemy z komunikacją miejską na spotkaniu z rezydentem. Sami wybraliśmy się na wycieczkę do stolicy wyspy - Rodos. Dużo lepsza wycieczka niż ta zorganizowana. Na internecie można znaleźć świetne przewodniki. Animacje slabe. Codziennie aqua aerobik, waterpolo, lotki i pingpong dla doroslych. Animacje dla dzieci nie istnieja. Za cały tydzień było 1 15-minutowe minidisco. Wylot do Polski okazał się wielką porażka. Lot opóźniony o 3h mimo czarterowanego samolotu. Lot z Katowic który po nas leciał był opóźniony z powodu awarii systemu na lotnisku. Mimo tego zostaliśmy bez żadnej informacji zapakowani w autobus i wysadzeni na lotnisku. O opóźnieniu dowiedzieliśmy dopiero po odprawie. Tu pytanie do biura podróży (które musiało wiedzieć o tym opóźnieniu) czy nie dało się przeczekać te 3h w hotelu? Biedna załoga samolotu, na ktorej skupił się gniew pasażerów za wszystko przepraszała, mimo tego że nie byli niczemu winni. Podsumowując całą wycieczkę ratowało dobre podejście obsługi, świetne jedzenie i super pogoda.

    Krzysztof, Jaworzno - 24.06.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    opinia

    moja opinia jest następująca hotel bardzo niskiej klasy , słaba obsługa , łazienki w strasznym stanie aparatura wodna zepsuta, plastikowe kubeczki na piwo ,drinki itp źle umyte przez barmana i podawane są następnej osobie tak że jak ktoś jest na coś chory to możesz zaraz złapać sam tą chorobę, hotel ma cztery gwiazdki ale ja dał bym może dwie ,nikomu nie polecam plaża publiczna i jeden wielki syf nawet nie ma gdzie się położyć

    BEATA, PIEKARY SLASKIE - 14.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem