Opinie klientów o All Senses Ocean Blue

5.2 /6
27 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Mateusz, Gdańsk 09.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Ogólnie polecam :)

Ogólnie jestem zadowolony z wakacji w czerwcu 2024. Szczegółowy opis: Obsługa (miła, bardzo pomocna i widać, że się stara) - 5/5 Basen (dla tej wielkości hotelu idealny rozmiar) - 5/5 Jedzenie (różnorodne i tematyczne) - 5/5 Bar przy basenie (słabe przekąski i słabe drniki) - 2/5 All Inclusive (zakres - mocno ograniczony, natomiast dla mniej wybrednych wystarczający) - 4/5 Pokoje (widać, że nie są pierwszej nowości) - 3/5 Brak atrakcji dla dzieci - 5/5 (dla osób bez dzieci idealne miejsce) Brak klimatyzacji w częściach wspólnych lub bardzo słabe jej działanie oraz klimatyzacja w pokojach (wymaga serwisu) - 2/5 Lokalizacja - 4/5 (mi bliskość lotniska i przelatujące samoloty nie przeszkadzały) Rezydenci (pomocni i zaangażowani) - 5/5 Ogólnie - 4/5 :)

3.0/6

Mateusz, Wrocław 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Adekwatna cena do jakości

Hotel wymaga remontu , za mała ilość pracowników. Pokoje średnio posprzątane , zależy jak się trafi. Jeden pokój ok, w drugim zepsute elementy. Bar z jednym barmanem, raz na jakiś czas przyjdzie na chwile drugi. Trzeba ciągle stać w kolejce po drinki1 barman na 400 pokoi hotelowych. Brak animacji dla dzieci , dwie zjeżdżalnie z atrakcji . Wieczory tematyczne dla dorosłych słabe. Jedzenie okej, ale tylko dla tych, którzy jedzą mięso. Dla wegetarian bardzo słaby wybór. Ogółem do tego hotelu bym nie wrócił . Z plusów , na recepcji pracuje sympatyczny i pomocny Polak. Jak ktoś nie zna języków to fajne ułatwienie żeby coś załatwić. Odradzam wycieczki organizowane przez rezydenta, bezpośrednio w Rodos(15min drogi ) wycieczki ciekawsze i 2/3 RAZY tańsze niż oferuje rezydent

3.0/6

Krzysztof, Jaworzno 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Przeciętne wakacje

Z powodu późnego wylotu w hotelu byliśmy około 12-1 w nocy. Hotel nie zapewnił żadnego posiłku tylko samo zameldowanie i pierwsza doba totalnie niewykorzystana. Pokój taki sobie. Lata świetności ma już za sobą. W kątach można było znaleźć brud, ale to można przeżyć. Łazienka też nie była pierwszej świeżości. Posiłki w restauracji (śniadanie,obiad, kolacja) dobre i różnorodne. W ofercie podane jest, że między posiłkami w barze przy basenie są serwowane ciepłe przekąski - niestety jedyne co było tam ciepłe to rano zrobione bułki w folii zaparzone na słońcu. Były też proste ciasta (nawet znośne) oraz lody (do nabierania samemu). Drinki proste, ale smaczne (uwaga na starszego barmana w głównym barze - leje alkohol bez opamiętania ;)). Obsługa bardzo pomocna, miła i grzeczna - robią co mogą aby polepszyć wizerunek hotelu (jeden z recepcjonistów jest Polakiem). Pokój sprzątany codziennie ( ścielenie łóżka ,przemycie podłogi i wymiana ręczników). Baseny z cieplą wodą i duże. Plaża nad morzem wąska, kamienista - buty do wody dają radę. Pogoda świetna. W trakcie pobytu bylismy na 1 wycieczce polecanej przez rezydenta na wyspe Symi. Sama wyspa świetna ale przewodnik bardzo mało pokazuje. Krótkie kółko po uliczkach w Symi i reklama restauracji. Osobiście wydaje mi się że lepiej wybrać się tam we własnym zakresie. Nie wierzcie w problemy z komunikacją miejską na spotkaniu z rezydentem. Sami wybraliśmy się na wycieczkę do stolicy wyspy - Rodos. Dużo lepsza wycieczka niż ta zorganizowana. Na internecie można znaleźć świetne przewodniki. Animacje slabe. Codziennie aqua aerobik, waterpolo, lotki i pingpong dla doroslych. Animacje dla dzieci nie istnieja. Za cały tydzień było 1 15-minutowe minidisco. Wylot do Polski okazał się wielką porażka. Lot opóźniony o 3h mimo czarterowanego samolotu. Lot z Katowic który po nas leciał był opóźniony z powodu awarii systemu na lotnisku. Mimo tego zostaliśmy bez żadnej informacji zapakowani w autobus i wysadzeni na lotnisku. O opóźnieniu dowiedzieliśmy dopiero po odprawie. Tu pytanie do biura podróży (które musiało wiedzieć o tym opóźnieniu) czy nie dało się przeczekać te 3h w hotelu? Biedna załoga samolotu, na ktorej skupił się gniew pasażerów za wszystko przepraszała, mimo tego że nie byli niczemu winni. Podsumowując całą wycieczkę ratowało dobre podejście obsługi, świetne jedzenie i super pogoda.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem