Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Grecja piękna. Byliśmy na Rodos. Niestet hotel który w umowie ma 4,5* okazał się może max 3* oczywiście nie mówię o głównym hotelu. Miał być anex rodzinny dla 4 osób, a okazał się bunkier/piwnica.... nie wiem jak to nazwać. Łóżka gorsze jak w wojsku. TV bez anteny tylko WiFi. Pod drzwiami prześwit Ok 2cm.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zarówno hotel, wyżywienie jak i plaża - wszystko zasługuje na max 3 gwiazdki. I tak: hotel widać że ma już pewnie kilkadziesiąt lat (nie jest może tragiczny ale bardziej przypomina czasy komunistyczne niż obiekt 4,5 gwiazdkowy). Wyżywienie nie jest najgorsze, tylko raczej ubogie (tylko 2-3 rodzaje owoców), zawsze tylko 1 ryba, słabe desery, prawie w ogóle nie ma owoców morza. Za to bardzo dobra pizza niedaleko plaży. Niestety wszędzie kolejki (zarówno przy barach ale i przed kolacją czy obiadem- brak wystarczającej ilości stolików. Człowiek czuje się niekomfortowo bo nawet napoje czy drinki racjonują (można zabrać tylko 2). Fatalna obsługa hotelu - podczas pobytu inni goście tego hotelu ukradli mi duży materac (fleminga o średnicy ok 3 m, dla 2-3 dorosłych osób), bo oczywiście korytarze są tak wąskie w hotelu że nie mogłem go zabrać do pokoju więc zostawiałem przy recepcji. Jak poszedłem prosić o pomoc do recepcji to najpierw mnie odsyłali kilka razy, później okazało się że hotel nie ma nigdzie żadnych kamer (więc radzę nie zostawiać bagaży i niczego innego). Nawet jak sam w końcu ustaliłem następnego dnia kto go zabrał (pływał przedziurawiony w prywatnym basenie) to nikt nie chciał mi pomóc żeby czasem nie urazić innych gości hotelowych Mimo moich kilkukrotnych wizyt w recepcji i telefonów od Pani rezydent nawet nie zadzwonili do tych gości (z Angli). Kupa nerwów i kilkaset złotych zmarnowane przez hotel. Całkowite olewanie poszkodowanej osoby żeby czasem złodziej się nie obraził.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywałam z mężem od 29.08-5.09.22r. Również od 22.08 do 5.09.22r w części Garden przebywał mój syn z rodziną.Hotel nie spełnia wymogów hotelu 4*. Pokój b.głośny /nr 1427 w budynku głównym/ codzienne animacje do godz.23 oraz huk przelatujących samolotów od godz.6 rano do 24 i dłużej w nocy.Okropne jedzenie w restauracji głównej.Brak masła i używane najniższej jakości produkty do sporządzania potraw.Brak potraw dla dzieci ,mimo że hotel reklamuje się jako hotel rodzinny .Brak odpowiedniej obsługi w restauracji głównej.W restauracji włoskiej nieświeża pizza. Arogancka obsługa w recepcji /Polka/.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dostalismy pokoj z pleśnia w lazience, po wielu interwencjach i doplacie dopiero zmienili nam pokoj na normalny. Nie tego sie spodziewalam do hetelu 4*, nawet na "standardy greckie". Hotel sklada sie z dwoch czesci, jedna w miare standrdzie, druga dno totalne. Wiekszosc Polakow lokuja w tym nizszym standrdzie. Hotel bardzo glosny, nie ma chwili spokoju, caly czas glosne animacje, ani chwili spokojnego odpoczynku. Smaczku dodaje to, ze na drodze nalotowej na lotnisko, caly czas samoloty, bardzo glosne. Ogólnie nie polecam, dzieki temu pobytowi wyleczylam sie na wiele lat z Grecji