Opinie klientów o Blue Bay

4.9 /6
473 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Małgorzata, Opole 11.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

wakacje przed sezonem

W tym roku wyjechaliśmy z rodziną na wakacje na przełomie kwietnia i mają. Okazało się, że pogoda była wspaniała i mimo 23,24 stopni było bardzo ciepło. Słońce od rana do wieczora, jedynie woda w morzu jeszcze dość zimna. Piękna okolica z dala od większych miast ale na miejscu wszystko czego potrzeba. Atrakcje i animacje dla dzieci i dorosłych praktycznie przez cały dzień. Hotel i obsługa super, posiłki zróżnicowane i każdy znalazł coś dla siebie. Jedyny minus to oczekiwania na wolne stoliki ponieważ mimo terminu pobytu ludzi mnóstwo. Transfer z lotniska ok. 15 minut więc samoloty przelatywały praktycznie nad głowami ale to w ogóle nie przeszkadzało. Gorąco polecam wakacje na Rodos.

5.5/6

„LaB®anda” z Poznania i Katowic ;) 20.11.2021

„LaB®anda” – czyli Rodos, la Bandos & Ellados ;)

Wprowadzenie (niekrótkie!) Opis naszego wyjazdu i pobytu na Rodos może być nieco skomplikowany, ale i nasza ekipa jest „nieco zakręcona” ;)! Może zacznijmy od tego, że wyspy greckie miały być naszym celem na ubiegłoroczne wakacje. Byliśmy już na Zakyntos, a teraz miało być Korfu… Z naciskiem na „miało” ;)! Oczywiście pandemia wszystko poprzewracała. W tym roku długo wahaliśmy się, czy w ogóle gdzieś jechać, ale… Stęsknieni wypoczynku, przygody i spragnieni swej bezpośredniej obecności podjęliśmy decyzję – jedziemy! I tu zaczęły się drobne schody, bo „ekipa” lub jak kto woli „banda” składała się w tym roku aż z 10 uczestników! Część z Katowic, większość (7 osób) z Poznania! I w tym zwariowanym załatwianiu pomyśleliśmy, że być może dobrze, że nie ma naszej najmniejszej, dwuosobowej części z Warszawy! Wszystko rodzina! Ale przedział wiekowy od 15 m-cy do 77 lat! W tym nastolatkowie, młodzi rodzice, babcia no i kilkoro dojrzałych rodziców w wieku „mocno średnim”! Piszę to, bo czytający opinię muszą sobie zdawać sprawę, że znalezienie „wspólnego mianownika” do oczekiwań i możliwości (także zdrowotnych i ruchowych – prababcia, zwana „Superbabcią” i ucząca się chodzić prawnusia :), to dla mej żony („główny komendant naszego latającego obozu”) nie lada ekwilibrystyka! Miały być: baseny (płytkie i głębokie dla najmłodszej), zjeżdżalnie (dla nastolatków), plac zabaw dla maluchów, brak licznych schodów i długiego dojścia do plaży (dla Superbabci), do tego WiFi, bliski transfer z lotniska i dojazd do miasta, sklepiki w pobliżu itp., itd. Dodatkowo część już zaszczepiona, część nie (co miało b. duże znaczenie). No i najważniejsze – możliwość dotarcia z obu startowych miast w tym samym czasie! Padło na Rodos, czyli jak to u nas mówią „Rodzinne ogródki działkowe otoczone siatką”, zaś na Śląsku – miast siatki „- okolice Sosnowca” :)! Wybraliśmy hotel Labranda Blue Bay Resort w miejscowości Ialyssos (kilkanaście kilometrów od stolicy wyspy – miasta Rodos) Spełniał prawie wszystkie oczekiwania większości „LaB®andy”! Doskonała baza wypadowa na całą wyspę. Nie bez znaczenia były liczne komentarze na portalu Rainbow, że to doskonały hotel na rodzinne wakacje. To tyle przydługiego wstępu :), który nieco usprawiedliwia skomplikowana struktura wiekowa wypoczywających. A zatem w naszej ocenie – świetny hotel! Spełniał oczekiwania i najmłodszych i tych „młodszych duchem”, a także „stypendystki ZUS-u” ;)! Transfer z lotniska trwa nawet nie 20 minut. Swoją drogą samoloty podchodzą do lądowania tuż nad obiektami hotelu, co ma swe plusy i minusy. My o tym dobrze wiedzieliśmy, więc nie było niespodzianki. Do miasta Rodos kilkanaście kilometrów. Kursują autobusy (koszt 2,5 Euro), choć rozkłady jak to na południu – to sprawa nieco umowna. W recepcji można poprosić o rozkład (na przystankach ich nie ma). Autobusy średnio 2-3 na godzinę. Komentarz Doskonały, rodzinny hotel. Każdy i w każdym wieku może znaleźć odpowiednią „niszę” dla siebie zaczynając od leniwego „palżingu” :), poprzez pośrednią formę tj. zwiedzanie zabytków (absolutnie polecamy stare miasto w Rodos!), po ekstremalne sporty typu kitesurfing. Eakacyjne życie kwitło, pomimo „paraliżującej” pandemii. Wszelkie możliwe zabezpieczenia jeśli chodzi o tę kwestię, zostały przez hotel zapewnione, reszta to już rozsądek turystów. Wyraźnie widać było starania hotelu zwłaszcza jeśli chodzi o czystość i dezynfekcję. Ale mamy także inny komentarz. Odnoszący się do samego Biura Rainbow. Chodzi o konieczność potwierdzenia pobytu turystycznego (ze względu na pandemię) poprzez portal rządu Grecji. Jest to tzw. formularz lokalizacji pasażera - PLF (Passenger Locator Form), który należy wypełnić w Internecie przed wylotem. Zwrotnie przychodzi kod QR, który należy posiadać przy sobie wersję elektroniczną lub wydrukowaną. Taki dokument należy wypełnić dla każdego turysty indywidualnie. Tu są właściwie dwie uwagi. Po pierwsze na stronie Rainbow instrukcja wypełniania była bardzo lakoniczna. Np. nie wiedzieliśmy jak postąpić z najmłodszą uczestniczką, która nie była ani zaszczepiona (za mała), ani nie przechorowała Covida. Nie miała też robionego testu! Nie było takiej opcji w formularzu elektronicznym. No i pracownicy Biura też za bardzo nie wiedzieli jak rozwiązać problem! Nie ukrywamy, że korzystaliśmy z podpowiedzi na stronie konkurencji, gdzie zostało to lepiej wyjaśnione! Może teraz takie informacje już są doprecyzowane?! Niestety formularz internetowy domagał się precyzyjnego adresu lokalizacji hotelu docelowego. I tu też był tzw. „dzong”! W żadnym dokumencie z Biura nie ma nazwy ulicy i numeru posesji, przy której jest położony dany hotel! Proszę zwrócić uwagę, że w ofertach jest tylko nazwa hotelu i liczba tzw. gwiazdek. Rzadziej jest miejscowość, a tych danych szczegółowych z natury brak! Gdyby nie Google Maps pewnie byśmy nie wypełnili formularza. Może Biuro Rainbow wpisywałoby takie dane w umowie, co znacznie ułatwiło by wypełnianie formularza. Druga kwestia to stres otrzymania zwrotnego potwierdzenia z Grecji z kodem QR! Przychodzi on po północy w dniu wylotu, jeśli wszystko jest ok! Tylko, jeśli wylot jest np. krótko po północy to szanse na wydruk są marne, co dodatkowo może nakręcać stres :(!

5.5/6

Krystyna, Garcz 05.10.2021

Polecam rodzinom z dziećmi lubiącym trochę wiatru.

Mile spędzone wakacje z wnukami, otrzymaliśmy więcej niż nam oferowano przed wyjazdem.Jedzenie urozmaicone z miłą życzliwą obsługą. Są miejsca nad basenami zagęszczone jak i spokojne (co kto lubi), Wszędzie jedzenie przez cały dzień, duży wybór wycieczek, sympatyczne wieczorne animacje. Polecam skorzystać z kolacji w restauracji greckiej - jest miło nad morzem.

5.5/6

Marta 26.06.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

Super

Hotel świetny nie ma się do czego przyczepić, obsługa miła, pomocna cały czas uśmiechnięta. Jedzenie różnorodne, każdy coś dla siebie znajdzie i niebedzie chodził głodny, alkohole bez limitu. Super aqua park rozrywka dla dzieci i dorosłych. Polecamy szczeże hotel i wyspę Rodos piękne miejsca warte zobaczenia. Brawa dla rezydenta Mateusza dzięki jego zaangażowaniu i śledztwu odzyskaliśmy zostawiony plecak,przekazał swoim znajomym i zguba jest już nasza. Idealne wakacje z biurem Rainbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem