Opinie o Blue Bay

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(575 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Najgorsza Labranda w jakiej byliśmy!

    Magdalena, --- 17.04.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Byliśmy w Blue Bay w czerwcu. Hotel usytuowany bezpośrednio przy morzu. Pomimo dużej ilości gości zawsze udawało się znaleźć wolne leżaki, jak nie przy plaży to przy basenie. Dostępne 3 baseny oraz mini aquapark i tutaj plusy się kończą. Do tej pory w każdej Labrandzie było czysto i najważniejsze to oferowano przepyszne jedzenie, niestety tego tutaj zabrakło. Hotel już trąci "myszką", podłogi i sprzęty są brudne oraz zużyte. Niektóre leżaki przy basenie i na plaży należałoby już wymienić. W głównej restauracji człowiek się zastanawia czy się do czegoś nie przyklei. Nawet jeżeli hotel nie ma funduszy to chociaż wystarczyłoby po kosztach pomalować drewniane elementy krzeseł i wymyć odkurzaczem piorącym tapicerkę. Jedzenie było paskudne - wszystko mdłe, brejowate i na jedno kopyto. Dodatkowo wkurzający system z żetonami, gdzie by oszczędzić na obsłudze sprzątającej wręcza się przy przyjeździe żetony by otrzymać napój w kubku, a potem po zwrocie brudnej szklanki otrzymuje się go ponownie - przez to wieczne pilnowanie żetonów, bo inaczej napoju nie wydadzą. Kolejne oszczędności to ręczniki zmieniane co kilka dni, przy dziecku jest to problematyczne, ponieważ ręczniki są zawsze brudne i mokre, więc ograniczanie komuś czystych ręczników jest nieporozumieniem. Hotel nie jest tani, a wszędzie widać na każdym kroku oszczędności pod przykrywką ekologiczności. Pokoje sprzątane codziennie i tutaj akurat obsługa się starała, ale pokój rodzinny to jakaś porażka. Długi pokój z widokiem na morze podzielony na pół przez środek tak że pokój przy łazience ma klimatyzację i brak okna, a pokój przy balkonie nie ma klimatyzacji, ale ma widok i balkon - w nocy nie można zostawić otwartego balkonu, ponieważ zjedzą Cię komary. Dodatkowo należy wspomnieć, że hotel typowo przeznaczony dla fanów samolotów, można z bliska oglądać wszystkie modele od 5 rano do 2 w nocy (nad hotelem przebiega korytarz powietrzny). Niestety za tą cenę ten hotel w ogóle nie spełnił naszych oczekiwań.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    tragedia

    Waldemar, Kolbudy 02.07.2019

    pięć dni z jednastu katastrofa!!! Pokój w podpiwniczu! karaluchy,stęchlizna,smród z kanalizy resztę urlopu spędziliśmy w bungalowie ale to tylko ze względu na to iż recepcja potrzebowała pokoju rodzinnego

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wrzesień 2019 r nie polecam

    Jola 18.11.2019

    BYŁ TO NASZ CZWARTY POBYT W GRECJI-2 RAZY W HOTELU 5 GWIAZDKOWYM I RAZ W 4 GWIAZDKOWYM I TEN HOTEL BARDZO ODBIEGA STANDARDEM OD TAMTYCH I ZASŁUGUJE NA JEDYNE 3 GWIAZDKI !!! NIE POLECAM RÓWNIEŻ Z TEGO WZGLĘDU, ŻE NIE BYŁ TO TANI POBYT

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena wyjazdu do Grecji hotel Labranda Blue Bay Resort

    Robert, --- 16.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Po za wycieczką do Turcji i wyjazdami do stolicy czyli RODOS nic nie spełniło oczekiwań a wręcz bardzo mocno zarówno ja jak i moja Rodzina się zawiedliśmy na tym wyjeździe

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Mogłoby być lepiej...

    Karolina, Tymianka 23.08.2021

    Hotel Labranda czasy świetności ma już za sobą. I widać to niestety na każdym kroku. Obiekt duży, składający się z kliku części o różnym standardzie. Podczas pobytu mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym, umiejscowionym na ostatnim piętrze w budynku głównym. Pokój niewielki, kiepsko oświetlony, z klimatyzacją docierającą tylko do głównego pomieszczenia (w pokoju córki było bardzo gorąco) ze względu na umiejscowienie klimatyzatora. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki pokojowe i basenowe wymieniane co dwa dni. Główna restauracja dość duża, w szczycie posiłków tworzyły się kolejki. Jedzenie smaczne, świeże. Widać braki obsługi w części restauracyjnej np. na napoje czeka się z reguły 15 min albo i dłużej a czystość krzeseł jest mocno dyskusyjna. W hotelu dostępne są cztery baseny, w tym jeden brodzik czynne w g. 10-18. Woda bardzo mocno chlorowana. W hotelu jest brudno (za wyjątkiem recepcji i foyer).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Wakacje w lipcu

    MAGDALENA 08.08.2022

    Posiłki bardzo monotonne, leżaków jak na tak duży hotel zawsze brakowało, aquapark źle konserwowany - przy zjazdach że zjeżdżalni bardzo czuć łączenia, dosyć bolesne wrażenia, pokoje i łazienka nie sprzątane (sama kabina prysznicowa na dzień dobry z grzybem i kamieniem) - jeśli położysz napiwek zostanie pościelone jedynie łóżko, natomiast kurz pod łóżkami, brudne lustro...wszystko zostaje do końca wyjazdu. Ten hotel na pewno nie powinien mieć 4 gwiazdek! Minus także dla biura podróży za organizację przelotów - pokój otrzymaliśmy o 00:30, także cały dzień stracony!!!!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje z biurem podróży Rainbow Częstochowa

    Krzysztof, Gorzkowice 21.07.2022

    Grecja piękna. Byliśmy na Rodos. Niestet hotel który w umowie ma 4,5* okazał się może max 3* oczywiście nie mówię o głównym hotelu. Miał być anex rodzinny dla 4 osób, a okazał się bunkier/piwnica.... nie wiem jak to nazwać. Łóżka gorsze jak w wojsku. TV bez anteny tylko WiFi. Pod drzwiami prześwit Ok 2cm.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słabo

    Tomasz, Lublin 06.08.2019

    Zarówno hotel, wyżywienie jak i plaża - wszystko zasługuje na max 3 gwiazdki. I tak: hotel widać że ma już pewnie kilkadziesiąt lat (nie jest może tragiczny ale bardziej przypomina czasy komunistyczne niż obiekt 4,5 gwiazdkowy). Wyżywienie nie jest najgorsze, tylko raczej ubogie (tylko 2-3 rodzaje owoców), zawsze tylko 1 ryba, słabe desery, prawie w ogóle nie ma owoców morza. Za to bardzo dobra pizza niedaleko plaży. Niestety wszędzie kolejki (zarówno przy barach ale i przed kolacją czy obiadem- brak wystarczającej ilości stolików. Człowiek czuje się niekomfortowo bo nawet napoje czy drinki racjonują (można zabrać tylko 2). Fatalna obsługa hotelu - podczas pobytu inni goście tego hotelu ukradli mi duży materac (fleminga o średnicy ok 3 m, dla 2-3 dorosłych osób), bo oczywiście korytarze są tak wąskie w hotelu że nie mogłem go zabrać do pokoju więc zostawiałem przy recepcji. Jak poszedłem prosić o pomoc do recepcji to najpierw mnie odsyłali kilka razy, później okazało się że hotel nie ma nigdzie żadnych kamer (więc radzę nie zostawiać bagaży i niczego innego). Nawet jak sam w końcu ustaliłem następnego dnia kto go zabrał (pływał przedziurawiony w prywatnym basenie) to nikt nie chciał mi pomóc żeby czasem nie urazić innych gości hotelowych Mimo moich kilkukrotnych wizyt w recepcji i telefonów od Pani rezydent nawet nie zadzwonili do tych gości (z Angli). Kupa nerwów i kilkaset złotych zmarnowane przez hotel. Całkowite olewanie poszkodowanej osoby żeby czasem złodziej się nie obraził.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Opinia o hotelu Labranda Blue Bay

    Małgorzata, Łódź 15.09.2022

    W hotelu przebywałam z mężem od 29.08-5.09.22r. Również od 22.08 do 5.09.22r w części Garden przebywał mój syn z rodziną.Hotel nie spełnia wymogów hotelu 4*. Pokój b.głośny /nr 1427 w budynku głównym/ codzienne animacje do godz.23 oraz huk przelatujących samolotów od godz.6 rano do 24 i dłużej w nocy.Okropne jedzenie w restauracji głównej.Brak masła i używane najniższej jakości produkty do sporządzania potraw.Brak potraw dla dzieci ,mimo że hotel reklamuje się jako hotel rodzinny .Brak odpowiedniej obsługi w restauracji głównej.W restauracji włoskiej nieświeża pizza. Arogancka obsługa w recepcji /Polka/.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Niby ok, ale...

    ANNA MARTA 05.09.2022

    Dostalismy pokoj z pleśnia w lazience, po wielu interwencjach i doplacie dopiero zmienili nam pokoj na normalny. Nie tego sie spodziewalam do hetelu 4*, nawet na "standardy greckie". Hotel sklada sie z dwoch czesci, jedna w miare standrdzie, druga dno totalne. Wiekszosc Polakow lokuja w tym nizszym standrdzie. Hotel bardzo glosny, nie ma chwili spokoju, caly czas glosne animacje, ani chwili spokojnego odpoczynku. Smaczku dodaje to, ze na drodze nalotowej na lotnisko, caly czas samoloty, bardzo glosne. Ogólnie nie polecam, dzieki temu pobytowi wyleczylam sie na wiele lat z Grecji

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem